منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه هاي سراسري و آزاد اسلامي (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=9) +--- موضوع: منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی (/showthread.php?tid=74444) |
منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی - mlotfi2000 - 03-12-2022 منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی دانشگاه سراسری و آزاد کد ۲۱۶۲
منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی
منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی اگر به درستی انتخاب شوند، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی دانشگاه سراسری و آزاد است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی، منابع دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان بدون مشاوره دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع آزمون دکترای مدیریت بازرگانی و راهبردی را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. به داوطلبان آزمون دکترای مدیریت بازرگانی و راهبردی توصیه می شود که از بسته های آموزشی (کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز رشته دکترای مدیریت بازرگانی و راهبردی استفاده کنند
منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع زبان تافل
۱- کتاب خودآموز IELTS، محمد معین جهانگیر و علی زارعی، انتشارات نور علم.
۲- کتاب مجموعه سوالات تافل آزمون دکتری، محمود رمضانی، انتشارات سرای عدالت. ۳- کتاب نکته ها و مهارت های موفقیت در آزمون های زبان عمومی و تخصصی، تالیف عبدالرضا تالانه و شاهین شریفی، انتشارات کیومرث. ۴- کتاب تست و گرامر انگلیسی، تالیف عباس فرزام، انتشارات باستان. ۵- کتاب نکات کلیدی گرامر در زبان انگلیسی، مورفی ریموند، ترجمه میمنت رحمتی، انتشارات دانش پرور. منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع استعداد تحصیلی
۱- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت (۲ جلدی) ، احمد صداقت، انتشارات نگاه دانش.
۲- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی، هوشنگ عباس فام، انتشارات راه. ۳- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت ، عرفانیان، اصلانی، غفارزاده، انتشارات نگاه دانش. ۴- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی GMAT 2011 ، مجید نگهداری، انتشارات مولف. ۵- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت ، هادی مسیح خواه، محمد وکیلی ، انتشارات کتابخانه فرهنگ. ۶- جزوه استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت ، احمد صداقت. ۷- جزوه استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت ، عرفانیان. ۸- جزوه استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت، محمد وکیلی. ۹- جزوه اینترنتی ۱۰۰ مساله حل شده استعداد تحصیلی دکتری، هادی مسیح خواه، محمد وکیلی ، انتشارات کتابخانه فرهنگ. ۱۰- نمونه سوالات دکتری دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر و تهران. ۱۱- جزوه استعداد تحصیلی، جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف. ۱۲- جزوه استعداد تحصیلی، جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر. ۱۳- جزوه استعداد تحصیلی، جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران. ۱۴- جزوه استعداد تحصیلی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر. ۱۵- جزوه استعداد تحصیلی سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد. منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع آمار و کاربرد آن در مدیریت
۱- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت (جلد ۱ و ۲)، تالیف عادل آذر و منصور مؤمنی و سعید جعفری، انتشارات سمت.
۲- کتاب آمار کاربردی، تالیف وحید ناصحی فر، انتشارات ترمه. ۳- کتاب آمار و احتمال، تالیف هادی رنجبران، انتشارات اثبات. ۴- کتاب تئوری احتمالات و آمار کاربردی (تحلیل آماری)، تالیف اکبر عالم تبریز و بابک حاجی محمدرضاتبریزی، انتشارات صفار. ۵- کتاب کاربرد آمار در اقتصاد و مدیریت، تالیف حمید سپهردوست، انتشارات نورعلم. ۶- کتاب تحلیل آماری پیشرفته، تالیف جمشید صالحی صدقیانی، انتشارات هوای تازه. ۷- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت ۱ و ۲، تالیف جمشید صالحی صدقیانی و ایرج ابراهیمی، انتشارات هستان. ۸- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت و اقتصاد، تالیف غلامرضا جندقی، انتشارات علم گستر کریمه. ۹- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت و حسابداری، تالیف هادی رنجبران، انتشارات اثبات. ۱۰- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت، تالیف مسعود نیکوکار، انتشارات گسترش علوم پایه. ۱۱- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت، تالیف الهه ارسلان و شعله مرادفام، انتشارات کانون فرهنگی آموزش. ۱۲- جزوه آمار دانشگاه علامه طباطبایی. ۱۳- جزوه آمار دانشگاه تهران. ۱۴- جزوه آمار دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات. ۱۵- جزوه آمار موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر. ۱۶- جزوه آمار سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد. منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع مبانی سازمان و مدیریت
منابع مبانی سازمان و مدیریت
۱- کتاب مدیریت عمومی، تالیف سید مهدی الوانی، انتشارات نی. ۲- کتاب مبانی سازمان و مدیریت، تالیف سیدمحمدمقیمی، انتشارات راه دان. ۳- کتاب تجزیه و طراحی سیستم، تالیف علی رضائیان، انتشارات سمت. ۴- کتاب تئوری سازمان: ساختار و طرح سازمانی، تالیف استیفن پی رابینز، ترجمه سیدمهدی الوانی و حسن دانایی فرد، انتشارات صفار- اشراقی. ۵- کتاب مبانی سازمان و مدیریت، تالیف علی رضائیان، انتشارات سمت. ۶- کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی، تالیف علی رضائیان، انتشارات سمت. ۷- کتاب تئوری های سازمان: مدرن، نمادین، تفسیری و پست مدرن، تالیف ماری جو هچ، مترجم حسن دانایی فرد، انتشارات مهربان نشر. ۸- کتاب تئوریهای مدیریت پیشرفته، تالیف سیدرضاسیدجوادین و حسین جلیلیان، انتشارات نگاه دانش. ۹- کتاب مدیریت منابع انسانی، تالیف اسفندیار سعادت، انتشارات سمت. ۱۰- کتاب مبانی سازمان و مدیریت، تالیف سیدرضا سیدجوادین، انتشارات نگاه دانش. ۱۱- کتاب مروری بر نظریه های مدیریت و سازمان، تالیف سید رضا سید جوادین، انتشارات نگاه دانش. ۱۲- کتاب تئوری و طراحی سازمان (۲جلد)، تالیف ریچارد ال دفت، مترجم سیدمحمد اعرابی و علی پارساییان، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی. ۱۳- کتاب رفتار سازمانی، تالیف ریکی گریفین و گرگوری مورهد، مترجم سید مهدی الوانی و غلامرضا معمارزاده، انتشارات مروارید. ۱۴- کتاب سازمان: سیستم های عقلایی، طبیعی و باز، تالیف ریچارد اسکات، مترجم حسن میرزایی اهرنجانی، انتشارات سمت. ۱۵- کتاب مبانی رفتار سازمانی، تالیف استیفن رابینز، مترجم علی پارسائیان و محمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی. ۱۶- کتاب سازمان؛ ساختار، فرآیند و ره آوردها، تالیف ریچارد اچ. هال، ترجمه علی پارساییان و سیدمحمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی. ۱۷- کتاب تئوری مدیریت (نظریه عمومی مدیریت)، تالیف علی محمد پرگان و مصطفی حسان، انتشارات کتاب نوین. ۱۸- کتاب سیمای سازمان؛ مروری بر اثر ارزشمند گرت مورگان درباره سازمان و استعاره های آن، تالیف گرت مورگان، ترجمه اصغر مشبکی، انتشارات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران. ۱۹- کتاب مبانی فلسفی تئوریهای سازمان، تالیف حسن میرزایی اهرنجانی، انتشارات سمت. ۲۰- کتاب تئوری های سازمان و مدیریت، تالیف الهه ارسلان و شعله مردفام و حسن یزدی پور، انتشارات کانون فرهنگی آموزش. ۲۱- کتاب نظریه های سازمان و مدیریت از تجددگرایی تا پسا تجددگرایی (۲جلد)، تالیف حسین رحمان سرشت، انتشارات دوران. ۲۲- کتاب تئوری های مدیریت، تالیف حسین صفرزاده و صالح منصوری، انتشارات پوران پژوهش. ۲۳- کتاب تئوری سازمان (ساختار، طراحی و کاربردها)، تالیف رابینز و استفان پی، مترجم ناصر عسگری و آرمیتا احمدی، انتشارات راه. ۲۴- جزوه تئوری های مدیریت دانشگاه تهران. ۲۵- جزوه تئوری های مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی. ۲۶- جزوه تئوریهای مدیریت دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات. ۲۷- جزوه تئوری های مدیریت سنجش تکمیلی امیرکبیر. ۲۸- جزوه مبانی سازمان و مدیریت سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد. منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام
۱- کتاب مدیریت اسلامی (اصول، مبانی، مفاهیم و الگوها)، تالیف مسعود احمدی، انتشارات پژوهش های فرهنگی.
۲- کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، تالیف سید محمد مقیمی، انتشارات راه دان. ۳- کتاب مدیریت اسلامی، تالیف علی اکبر افجه ای، انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی. ۴- کتاب مدیریت ما، مدیریت اسلامی در پرتو نهج البلاغه امام علی (ع)، تالیف علی اصغر پورعزت، انتشارات بنیاد نهج البلاغه. ۵- کتاب مدیریت اسلامی و الگوهای آن، تالیف حجه الاسلام ولی الله نقی پورفر، انتشارات موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی. ۶- کتاب مدیریت اسلامی و الگوهای آن، تالیف لطف الله فروزنده دهکردی و علی اکبرجوکار، انتشارات دانشگاه پیام نور. ۷- کتاب مدیریت اسلامی، رویکردها، تالیف علی نقی امیری و حسن عابدی جعفری، انتشارات سمت. ۸- کتاب مدیریت در اسلام، تالیف علی آقا پیروز، ابوطالب خدمتی، عباس شفیعی و سیدمحمودبهشتی نژاد، انتشارات پژوهشکده حوزه و دانشگاه. ۹- کتاب مدیریت اسلامی، تالیف محمدحسن نبوی، انتشارات بوستان کتاب قم. ۱۰- کتاب اصول مدیریت اسلامی و الگوھای آن، تالیف ولی الله نقی پورفر، انتشارات موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی. ۱۱- کتاب مدیریت از منظر کتاب و سنت، تالیف سید صمصام الدین قوامی، انتشارات دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری. ۱۲- کتاب مروری بر اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، تالیف علی احسانی، انتشارات آترین پارسه. ۱۳- کتاب مبانی مدیریت اسلامی، تالیف رضا نجاری، انتشارات پیام نور. ۱۴- کتاب اصول و مبانی مدیریت اسلامی، تالیف محمد حسین ساجدی نیا، انتشارات شهر آشوب. ۱۵- کتاب مدیریت در اسلام، تالیف دکتر سید مهدی الوانی، انتشارات حوزه و دانشگاه. ۱۶- کتاب سیصد نکته در مدیریت اسلامی، تالیف محسن قرائتی، انتشارات مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن. ۱۷- جزوه مدیریت از دیدگاه اسلام دانشگاه علامه طباطبائی. ۱۸- جزوه مدیریت از دیدگاه اسلام دانشگاه تهران. ۱۹- جزوه مدیریت از دیدگاه اسلام موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر. ۲۰- جزوه مدیریت از دیدگاه اسلام سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد. منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع بازاریابی و مدیریت بازار
۱- کتاب اصول بازاریابی، تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، مترجم بهمن فروزنده، انتشارات آموخته.
۲- کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف فیلیپ کاتلر و کوین کلر، ترجمه مهدی امیر جعفری، انتشارات نص. ۳- کتاب بازاریابی و مدیریت بازار، تالیف احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، انتشارات سمت. ۴- کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی، تالیف الگزاندر چرنو، ترجمه کامبیز حیدرزاده و نیما شجاعی، انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی. ۵- کتاب مدیریت بازار (مدیریت بازاریابی)، تالیف داود محبعلی و علی اکبر فرهنگی، انتشارات امیرکبیر. ۶- کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف داور ونوس، انتشارات نگاه دانش نوین. ۷- کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف مهرداد پِرِچ و کیانوش کلانتری، انتشارات شهر آب، آینده سازان. ۸- کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف رضا مناجاتی، انتشارات نگاه دانش. ۹- کتاب اصول مدیریت بازاریابی، تالیف جف لنکستر و لستر مسینگهام، مترجمان حسین نوروزی و نیما سلطانی نژاد، انتشارات مهربان. ۱۰- کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف سید جواد پورحسینی، انتشارات علوی فرهیخته. ۱۱- کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف مسعود مشهدی، انتشارات پوران پژوهش. ۱۲- کتاب بازاریابی و مدیریت بازار (با نگرش مدرن)، تالیف مهرداد علیپور، انتشارات به آوران. ۱۳- کتاب بازاریابی (مدیریت بازار)، تالیف شاهرخ افلاکی، انتشارات کیومرث. ۱۴- کتاب مفاهیم بازاریابی و مدیریت بازار، تالیف رسول رحمتی نودهی، انتشارات گسترش فرهنگ کتاب. ۱۵- کتاب قضایایی در بازاریابی و مدیریت بازار، تالیف داور ونوس، انتشارات سمت. ۱۶- کتاب مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی با نگرش بازار ایران، تالیف پرویز درگی، انتشارات بازاریابی. ۱۷- کتاب تحلیلی بازاریابی و مدیریت بازار ویژه دانشجویان مدیریت، تالیف محمدحسین بلاغی اینالو، انتشارات راه. ۱۸- کتاب بازاریابی و مدیریت بازار (رشته مدیریت بازرگانی)، تالیف حسن الوداری، انتشارات دانشگاه پیام نور. ۱۹- کتاب مبانی مدیریت بازاریابی، تالیف فیلیپ کاتلر، مترجم علی پارساییان، انتشارات ترمه. ۲۰- کتاب تحقیقات بازاریابی، تالیف داور ونوس، احمد روستا و عبدالحمید ابراهیمی، انتشارات سمت. ۲۱- کتاب استراتژی بازاریابی با رویکردی تصمیم محور، تالیف هارپر بوید، جان مالینز، جان کلود لرش و اورویل واکر، مترجمان سیدمحمد اعرابی و داود ایزدی، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی. ۲۲- کتاب مدلهای کمی در تحقیقات بازاریابی، تالیف فیلیپ هانس و ریچارد پاپ، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات کساکاوش. ۲۳- کتاب بازاریابی خلاق: روش های کشف ایده های راه گشا در بازاریابی، تالیف فرناندو تریاس دبس و فیلیپ کاتلر، مترجمان کامبیز حیدرزاده و رضا رادفر، انتشارات کساکاوش. ۲۴- کتاب ده اشتباه نابخشودنی در بازاریابی: نشانه ها و راه حل ها، تالیف فیلیپ کاتلر، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات کساکاوش. ۲۵- کتاب برنامه ریزی بازاریابی: مفاهیم، الگوها، ساختارها، استراتژی ها، تجربیات و مستندات، تالیف علی اکبر اسلام، انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی. ۲۶- کتاب بازاریابی پیشرفته، تالیف محمدحسین منتظری فر، انتشارات ضریح آفتاب. ۲۷- کتاب برنامه بازاریابی (راهنمای عملی تدوین و اجرای برنامه بازاریابی)، مولفان حسین منتی، علی متولی، کاظم چاوشی و فاطمه یاوری گهر، انتشارات ترمه. ۲۸- جزوه بازاریابی و مدیریت بازار دانشگاه تهران. ۲۹- جزوه بازاریابی و مدیریت بازار دانشگاه علامه طباطبایی. ۳۰- جزوه بازاریابی و مدیریت بازار دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات. ۳۱- جزوه بازاریابی و مدیریت بازار موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر. ۳۲- جزوه بازاریابی و مدیریت بازار سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد. منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع مدیریت استراتژیک پیش رفته
[align=justify]۱- کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته، تالیف هلن جعفری و علیرضا مزرعتی، انتشارات خردمندان.۲- کتاب راهنمای جامع مدیریت استراتژیک پیشرفته، تالیف محمدرضا اوقانی، انتشارات فراگیران سینا. ۳- کتاب برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک، تالیف جان پیرس و ریچاردکنت رابینسون، مترجم سهراب خلیلی شورینی، انتشارات یادواره کتاب. ۴- کتاب مدیریت استراتژیک، تالیف فردآر دیوید، مترجمان علی پارسائیان و محمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی. ۵- کتاب مبانی مدیریت استراتژیک، تالیف دیوید هانگر و توماس ال ویلن، مترجمان محمد اعرابی و داوود ایزدی، انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی. ۶- کتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک، تالیف علیرضا علی احمدی، مهدی فتح الله و ایرج تاج الدین، انتشارات تولید دانش. ۷- کتاب مدیریت استراتژیک و سیاست کسب و کار (۲جلدی)، تالیف جى . دیوید هانگر و توماس ال . ویلن، ترجمه سیدمحمد اعرابی و هاشم آقازاده، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی. ۸- کتاب سازمان استراتژی محور، تالیف رابرت اس.کاپلان و دیویدپی.نورتون، ترجمه پرویز بختیاری، انتشارات نگاه دانش. ۹- کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک؛ رویکردی جامع، تالیف سیدحمید خدادادحسینی و شهریار عزیزی، انتشارات صفار – اشراقی. ۱۰- کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته (کارشناسی ارشد مدیریت)، تالیف رضا رسولی، علی صالحی و اکرم هادی زاده مقدم، انتشارات دانشگاه پیام نور. ۱۱- کتاب مدیریت راهبردی (برنامه ریزی، اجرا و کنترل)، تالیف جان ای. پیرس و ریچارد بی.رابینسون، ترجمه سیدمحمود حسینی، انتشارات سمت. ۱۲- کتاب مفاهیم و نکات درسی مدیریت استراتژیک پیشرفته، تالیف جعفر سجادی، حمیدرضا چاره جو و حامد غفاری نوین، انتشارات فرهیختگان دانشگاه. ۱۳- کتاب مدیریت استراتژیک، اصول و شیوه های عمل، تالیف ارتور ای.تامپسون و جان ای گمبل، ترجمه محمدعلی عبدالوند و هاشم نیکومرام، انتشارات مبلغان. ۱۴- [color=black][size=x-large][font=B Nazanin]کتاب مجموعه سوالات مدیریت استراتژیک پیشرفته، تالیف جعفر سجادی، حمیدرضا چاره جو و حامد |