![]() |
پایتون. سوال2 - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: ***برنامه سازی رایانه ای-روزهای چهارشنبه-نیمسال اول 1401-1400 (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=244) +----- موضوع: پایتون. سوال2 (/showthread.php?tid=63973) صفحهها:
1
2
|
پایتون. سوال2 - علیرضا بیات - 15-11-2021 زبان پایتون سوال 2 مفهوم شیء گرایی را بیان کنید. RE: پایتون. سوال2 - میلاد احمدی - 16-11-2021 رویکرد برنامهنویسی شیگرا از پایین به بالا است؛ یعنی ابتدا واحدهایی کوچک از برنامه ایجاد میشوند و سپس با پیوند این واحدها، واحدهایی بزرگتر و در نهایت شکلی کامل از برنامه به وجود میآید. یکی از مفاهیم دیگر در برنامهنویسی شیگرا، کپسولهسازی است. کپسولهسازی به معنی قرار دادن عناصر یک ساختار در قالب موجودیتی جدید میباشد. RE: پایتون. سوال2 - AHMADAZADI - 25-11-2021 اشیا و کلاس ها به مدل سازی دنیای وافعی کمک می کنند RE: پایتون. سوال2 - Mohammadreza65 - 26-11-2021 زبان پایتون الگوهای برنامه نویسی رویه ای و شی گرا را پشتیبانی می کند. در پایتون از یک سو، توابع در استفاده مجدد از کدها کارایی دارند و از سوی دیگر، اشیاء و کالس ها به مدل سازی دنیای واقعی کمک می کنند. RE: پایتون. سوال2 - elyas khademi gharbi - 27-11-2021 (15-11-2021, 01:18 AM)علیرضا بیات نوشته است: زبان پایتون در پایتون از یک سوئ توابع در استفاده مجدد کدها کارایی دارند و از سوی دیگر اشیائ و کلاس ها به مدل سازی دنیای واقعی کمک میکنند. RE: پایتون. سوال2 - ّّّّFekri Mahdi - 03-12-2021 برنامهنویسی شیءگرا یک شیوه برنامهنویسی است، که ساختار یا بلوک اصلی اجزای آن، شیها میباشند. در این شیوه برنامهنویسی، برنامه به شی گرایش پیدا میکند، به این معنا که دادهها و توابعی که بر روی این دادهها عمل میکنند، تا حد امکان در قالبی به نام شیء و در کنار یکدیگر قرار گرفته، جمعبندی شده و یک واحد (یا یک شیء) را تشکیل میدهند و نسبت به محیط بیرونِ خود، کپسوله میشوند. از این طریق، توابع خارج از آن شیء، امکان ایجاد تغییر در دادههای درون شیء را نخواهند داشت. RE: پایتون. سوال2 - Mohammad14 - 10-12-2021 برنامهنویسی شیءگرا یک شیوه برنامهنویسی است، که ساختار یا بلوک اصلی اجزای آن، شیها میباشند. در این شیوه برنامهنویسی، برنامه به شی گرایش پیدا میکند، به این معنا که دادهها و توابعی که بر روی این دادهها عمل میکنند، تا حد امکان در قالبی به نام شیء و در کنار یکدیگر قرار گرفته، جمعبندی شده و یک واحد (یا یک شیء) را تشکیل میدهند و نسبت به محیط بیرونِ خود، کپسوله میشوند. از این طریق، توابع خارج از آن شیء، امکان ایجاد تغییر در دادههای درون شیء را نخواهند داشت. RE: پایتون. سوال2 - محمد پرهیزی - 25-12-2021 (15-11-2021, 01:18 AM)علیرضا بیات نوشته است: زبان پایتوناشیا و کلاس ها به مدل سازی دنیای وافعی کمک می کنند RE: پایتون. سوال2 - 0077166590 - 26-12-2021 زبان پایتون الگوهای برنامه نویسی رویه ای و شی گرا را پشتیبانی می کند. در پایتون از یک سو، توابع در استفاده مجدد از کدها کارایی دارند و از سوی دیگر، اشیاء و کالس ها به مدل سازی دنیای واقعی کمک می کنند. RE: پایتون. سوال2 - Yashar shiri - 26-12-2021 (15-11-2021, 01:18 AM)علیرضا بیات نوشته است: زبان پایتون زبان برنامه نویسی پایتون زبان برنامه نویسی رویه ای و شی گره را پشتیبانی میکنمد در پایتون از یک سو توابع از استفاده مجدد کد خا کارایی دارند. |