ضوابط طراحي گالري موزه کودکان Tuxtla Gutiérrez - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=5) +--- موضوع: ضوابط طراحي گالري موزه کودکان Tuxtla Gutiérrez (/showthread.php?tid=63139) |
ضوابط طراحي گالري موزه کودکان Tuxtla Gutiérrez - manshahr - 28-10-2021 ضوابط طراحي گالري موزه موزه کودکان Tuxtla Gutiérrez با هدف ایجاد پروژه ای برای منفجر کردن پیشرفت اجتماعی و فرهنگی کودکان در پایتخت ایالت چیاپاس، در جنوب شرقی مکزیک، طراحی شد. اگرچه چیاپاس یکی از ایالت هایی است که دارای بزرگترین پیشنهاد فرهنگی است، اما با چالش های زیادی در زمینه آموزش و اقتصاد مواجه است.ضوابط طراحي گالري موزه در چیاپاس، از هر 10 کودک، 9 کودک در شرایط فقر شدید زندگی می کنند، بنابراین وظیفه اجرای موزه کودکان فرصتی عالی برای جامعه بود. با این حال، دولت ایالتی به دلیل ویژگی خاصی از این پروژه حمایت کرد، این ساختمان یک موزه منطقه ای کودکان خواهد بود. تمام محتویات، آموزه ها و مطالب آموزشی آن کاملاً با فرهنگ دولتی مرتبط خواهد بود و درهای آن را به روی همه بازدیدکنندگان کودک به صورت رایگان باز می کند.موزه Bioaroma & Experience Store در کرت دارای عطر و لوازم آرایشی طبیعی است. معماری متعهد به روش شناسی سه گانه طراحی پایدار است که بر تعادل بین پایداری اقتصادی، کارایی زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی تکیه دارد. با این روح، Bioaroma یک واحد تولیدی یکپارچه عمودی است که از اصول پایداری پیروی می کند، هم در تولید، پردازش و استانداردسازی محصول، و هم در شبکه توزیع خرده فروشی. اجزای بسته بندی پلاستیکی از نیشکر از مزارع مدیریت منصفانه ساخته شده اند، در حالی که تمام کاغذ بازیافت می شود.ضوابط طراحي گالري موزه محصول نهایی که در سطح جهانی توزیع می شود، 100% طبیعی و بدون هیچ گونه آب اضافه است و در موزه عطرها و لوازم آرایشی طبیعی و همچنین در فروشگاه 240 متری Bioaroma Experience به نمایش گذاشته می شود. طراحی معماری فرهنگ کرت را در لوازم آرایشی طبیعی، روغنهای ضروری و گیاهان برجسته و ترویج میکند و سنت ساختمان محلی را با روشهای ساخت و ساز صنعتی معاصر ادغام میکند. در مورد اول، سنگ طبیعی درشت برای پسزمینه موزه و چوب طبیعی با روکش بلوط برای مبلمان داخلی انتخاب شد. در حالت دوم، درهای دوتایی در ورودی، کابینت های نمایش موزه، سایبان و سقف فروشگاه با ورق فلزی پوشانده شده اند، در حالی که سطوح نمایشگاه با پلکسی گلاس پوشانده شده اند. قرار دادن فروشگاه در مرکز چیدمان نقشی مضاعف دارد.ضوابط طراحي گالري موزه از یک طرف، فضای خرده فروشی بلافاصله در مجاورت ورودی قرار می گیرد تا در هنگام برگزاری تورهای راهنما یا کارگاه، در فعالیت موزه اختلال ایجاد نشود. از سوی دیگر، از نظر بصری به موزهنگاری متصل میشود تا آگاهی بازدیدکنندگان از تاریخچه عطر و لوازم آرایشی را با اهداف خردهفروشی شرکت هماهنگ کند. این موزه شامل نوآوری های کاربردی است، مانند فضای روایت برای تاریخچه عطر و لوازم آرایشی از طریق هولوگرافی دیجیتال، فضای تست لوازم آرایشی با مبلمان سفارشی، مجهز به آینه و دستشویی (بودوآر)، فضای ایجاد عطر و لوازم آرایشی سفارشی (کارگاه) ، منطقه کاربرد (کابین) قبل از خرده فروشی و همچنین بعد تجربه شبکه ای، انتخاب رنگ برای اجزای معماری فلزی ساختمان را با پالت رنگی موجود در سنگ طبیعی که در ساخت موزه استفاده شده و همچنین در خاک و فلور محلی ادغام می کند و ساختار رنگی دیتانی و لبدانوم را برجسته می کند. متریال مورد استفاده: 1. Ladesa - روکش نما 2. COMEX - مطالعه رنگ 3. زمین بازی تخیل - محصولات شهری و کودکان 4. جامبو - محصولات شهری و کودکان 5. Watergush - فواره های تعاملی |