پاورپوينت ضوابط طراحي موزه پینو فامیلیا - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=5) +--- موضوع: پاورپوينت ضوابط طراحي موزه پینو فامیلیا (/showthread.php?tid=63136) |
پاورپوينت ضوابط طراحي موزه پینو فامیلیا - manshahr - 28-10-2021 پاورپوينت ضوابط طراحي موزه پینو فامیلیا گالری مدنی ترنتو فضای نمایشگاهی جدید موزه هنرهای مدرن و معاصر ترنتو و روورتو است. کانسپت اصلی فضایی ساختار یافته و انعطاف پذیر است که زمینه ها و فضاهای متفاوتی را برای نمایشگاه هنرمندان به هنرمندان ارائه می دهد. تضاد بین فضاهای باز و اتاق مجزا و بسته،پاورپوينت ضوابط طراحي موزه همراه با تنوع انواع نورپردازی، کاربران را از طریق احساسات فضایی مختلف درگیر می کند. استفاده از رنگها و مواد خنثی بر جلوههای نور تأکید دارد و تنظیمات بهینه را برای هر نصب تضمین میکند. علاوه بر این مفهوم جدید برای مناطق نمایشگاهی، طراحی مجدد ورودی از خیابان نیز تصویر جدیدی را برای گالری ارائه می دهد: ورودی قیفی شکل برای در آغوش گرفتن افراد از بیرون استفاده می شود و آنها را به سمت فضاهای نمایشگاهی در داخل مخاطب قرار می دهد.این قطعه زمین با شکل نامنظم 300 پیونگ در نزدیکی حومه شمال شرقی سئول به طور همزمان با جنگل ها و شرایط شهری متراکم روبرو است. مرزی که رو به شهر است، مطابق میل مشتری دیوارکشی شده است،پاورپوينت ضوابط طراحي موزه که هم مجموعهدار مشتاق عروسکهای پینوکیو و مصنوعات از سراسر جهان است و هم صاحب یک مهدکودک خصوصی. مشتری دیدگاهی برنامهریزی شده برای موزه و گالریهایی داشت که در آن میتوان از مجموعههای پینوکیو و مجموعهها و طرحهای مرتبط لذت برد و تجربه کرد. اولین ساختمان عمدتاً به عنوان یک موزه عروسک پینوکیو با چند قسمت نشیمن برای تماشای اجراها پیش بینی شده بود. درخواستی برای سالنی در فضای باز وجود داشت که بتواند در آن سالن شیفت برگزار شود. ساختمان دوم قرار بود بسیاری از طرحهای شخصیتی دیگر مرتبط با پینوکیو را با تأکید بر برنامههای تعاملی و سالن بزرگتری برای فیلمها، کنسرتها و دیگر مصارف جماعتی در خود جای دهد. ساختمان سوم نیاز به یک فروشگاه موزه با کافه تریا و فضای کارگاهی داشت. اگرچه قطعه زمین کوچک نیست، اما قرار دادن سه ساختمان، از جمله یک پارکینگ زیرزمینی بزرگ و منطقه خدماتی، باعث شد 2 ساختمان در اطراف مرزهای رو به شهر و یکی رو به جنگل قرار بگیرند. ساختمانها یک حیاط داخلی با چمن فراوان را فراهم میکنند که در آن یک قطار آسمانی، یک حوض، و مجسمه بزرگ پینوکیو همگی به شکلی بزرگ در هم میآمیزند. 1 ST ساختمان- (موج و نهنگ) تلاش برای بیان یک فضا و فرم است که تا حدودی از داستان پینوکیو که در آن یک طوفان بزرگ و به نظر می رسد نهنگ الهام گرفته است. پلان منحنی خطی است که یادآور جنینی است که در رحم خمیده است، پلان رشد می کند تا به ترکیبی از نهنگ و موج تبدیل شود و یک موجودیت شود،پاورپوينت ضوابط طراحي موزه یک فضای خزیدن بسیار باریک بین صندلی های پلکانی بزرگ و کوچک فضایی از بازی و ماجراجویی را امتحان می کند. اما متاسفانه فعلا تعطیل است. دهانه باز و مقعر مانند فضای محصور شده در داخل سازه می تواند در هوای خوب به گسترش فضای داخلی تبدیل شود، زیرا همه پنجره ها را می توان تا کرد و به طرفین فشار داد، بسیاری از مفاهیم و طرح های داخلی تا حد ممکن تحت فشار قرار گرفتند، اما مجبور شد به دلیل مسائل برنامه و ایمنی در حد وسط برآورده شود. 2 دوم ساختمان (نهنگ داستان) یک ساختمان مجازی است، ایستاده و برگزاری قوی مثل یک نهنگ بزرگ است. فضای دم میل می کند و خورشید و مهتاب را در لحظه های مناسب وارد می کند، در حالی که فضای بدنه دارای ارتفاعات و دو عرشه است که توسط ستون های آویز فولادی نگه داشته شده است. اینجا جایی است که بسیاری از فعالیت ها با عروسک های شخصیت بزرگ و میز و صندلی همراه انجام می شود. سر دارای فضای منحنی و سقف بلند برای نمایش و اجرا برای کودکان و بزرگسالان است. 3 RD ساختمان- (بینی چشمه) در مجاورت استخر و آسمان قطار است. دماغه ضد زنگ یک آبنما است که صدا و حرکات فعال را به محیط ساکن ارائه می کند. این فرم با لحن خطی منحنی کلی ترکیب میشود، با پنجرههایی که از آن پیروی میکنند، اما با نمادهای کد مورس اگر با دقت به آنها نگاه کنید و سعی کنید آنها را بخوانید، چند کلمه ساده را متوجه خواهید شد. بالکن در طبقه دوم می تواند از هر دو طرف باز باشد و ارتباط بصری با جنگل را تشویق می کند. این ارتباط از نظر بصری و فضایی مهمترین عامل در طراحی ساختمان بود. 2 دوم کافه کف نمایش خوبی از دادگاه و دو ساختمان دیگر فراهم می کند. منحنی سه بعدی این دو ساختمان به نقشه های مقطع فشرده زیادی نیاز داشت که نجاران به منظور ساخت داربست های مناسب و دقیق به آن نیاز داشتند. برآورد هزینه قبلی برای پرداخت تمیز و بی عیب و نقص بسیار گران بود، بنابراین کیفیت سطح دستی ناهموار ساخته شد. از همان ابتدا انتظار می رفت، الگوهای این دو بنا به شدت بر نگاه زیبایی شناختی و عملکردی نجاران تکیه داشت. محصولات نهایی بسیاری از مناطق مختلف بافت را چشمک می زنند، به نظر می رسد که به نوعی شبیه کشتی فضایی فیلم پرومتئوس است. |