تجربه مشتری یا (cx) چیست؟ تاثیر آن در افزایش فروش - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=5) +--- موضوع: تجربه مشتری یا (cx) چیست؟ تاثیر آن در افزایش فروش (/showthread.php?tid=62914) |
تجربه مشتری یا (cx) چیست؟ تاثیر آن در افزایش فروش - honeyno95 - 24-10-2021 در هر کسب وکاری نوع تجربه مشتری (Customer Experience) از مهمترین عواملی است که می تواند رجوع مجدد مشتریان را به کسب وکار تعیین کند. یکی از مباحثی که امروزه برای هر حرفه و کسب و کاری باید اهمیت داشته باشد این است که برای هر یک از مشتریان تجربه خوبی را رقم بزند . |