![]() |
کاربرد فناوری اطلاعات در بازاریابی - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: كاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات - ترم تابستان1400-5شنبه ساعت8 (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=236) +----- موضوع: کاربرد فناوری اطلاعات در بازاریابی (/showthread.php?tid=58616) صفحهها:
1
2
|
کاربرد فناوری اطلاعات در بازاریابی - Nedababzan - 12-08-2021 سوالات : 1.مک فارلن براساس مطالعات خود در هاروارد بیزینس پیشبینی نمود که در پنج سال آتی دو دسته شرکت وجود خواهند داشت.نام ببرید: 2.ابزارهای فناوری اطلاعات مورد استفاده بازاریاب ها را نام ببرید: 3.مزیت رقابتی پایدار از دو طریق قابل دستیابی است نام ببرید: 4.بزرگترین سامانهای که تاکنون به دست انسان طراحی، مهندسی و اجرا شده است چه نام دارد : RE: کاربرد فناوری اطلاعات در بازاریابی - مجیدیوسف نیا - 19-08-2021 2-بلاگارائه کامپیوتریمدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ارتباط ایمیلی بازاریابی ایمیلینرمافزار طراحی گرافیکوبسایترسانههای اجتماعی 3-اثربخشی عملیاتی : اثربخشی عملیاتی از طریق فناوری بهتر، داده های برتر، کارکنان بهتر آموزش یافته یا ساختار مدیریت موثرتر حاصل می شود. موضع یابی استراتژیک : یعنی خدمات منحصر به فردی به مشتریان ارائه و کاملاً متفاوت از رقبا رفتار شود. 4-اینترنت را باید بزرگترین سامانهای دانست که تاکنون به دست انسان طراحی، مهندسی و اجرا شده است. ریشه این شبکه عظیم جهانی به دهه ۱۹۶۰باز میگردد که سازمانهای نظامی ایالات متحده آمریکا برای انجام پروژههای تحقیقاتی برای ساخت شبکهای مستحکم، توزیع شده و باتحمل خطا سرمایهگذاری کردند. این پژوهش به همراه دورهای از سرمایهگذاری شخصی بنیاد ملی علوم آمریکا برای ایجاد یک ستون فقرات جدید، سبب شد تا مشارکتهای جهانی آغاز شود و از اواسط دهه ۱۹۹۰، اینترنت بهصورت یک شبکه همگانی و جهانشمول درآید. وابسته شدن تمامی فعالیتهای بشر به اینترنت در مقیاسی بسیار عظیم و در زمانی چنین کوتاه ، حکایت از آغاز یک دوران تاریخی نوین در عرصههای گوناگون علوم فناوری و بهخصوص در نحوه تفکر انسان دارد. RE: کاربرد فناوری اطلاعات در بازاریابی - Ahmad Yunesi - 20-08-2021 1-در سال 1988 مک فارلن براساس مطالعات خود در هاروارد بیزینس پیشبینی نمود که در پنج سال آتی دو دسته شرکت وجود خواهند داشت. آنهایی که از کامپیوتر بعنوان یک ابزار بازاریابی استفاده میکنند و آنهایی که دچار ورشکستگی میشوند. 2-بلاگارائه کامپیوتریمدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ارتباط ایمیلی بازاریابی ایمیلینرمافزار طراحی گرافیکوبسایترسانههای اجتماعی 3-مزیت رقابتی پایدار از دو طریق قابل دستیابی است :اثربخشی عملیاتی : اثربخشی عملیاتی از طریق فناوری بهتر، داده های برتر، کارکنان بهتر آموزش یافته یا ساختار مدیریت موثرتر حاصل می شود. موضع یابی استراتژیک : یعنی خدمات منحصر به فردی به مشتریان ارائه و کاملاً متفاوت از رقبا رفتار شود. 4-اینترنت را باید بزرگترین سامانهای دانست که تاکنون به دست انسان طراحی، مهندسی و اجرا شده است. ریشه این شبکه عظیم جهانی به دهه ۱۹۶۰باز میگردد که سازمانهای نظامی ایالات متحده آمریکا برای انجام پروژههای تحقیقاتی برای ساخت شبکهای مستحکم، توزیع شده و باتحمل خطا سرمایهگذاری کردند. این پژوهش به همراه دورهای از سرمایهگذاری شخصی بنیاد ملی علوم آمریکا برای ایجاد یک ستون فقرات جدید، سبب شد تا مشارکتهای جهانی آغاز شود و از اواسط دهه ۱۹۹۰، اینترنت بهصورت یک شبکه همگانی و جهانشمول درآید. وابسته شدن تمامی فعالیتهای بشر به اینترنت در مقیاسی بسیار عظیم و در زمانی چنین کوتاه ، حکایت از آغاز یک دوران تاریخی نوین در عرصههای گوناگون علوم فناوری و بهخصوص در نحوه تفکر انسان دارد. RE: کاربرد فناوری اطلاعات در بازاریابی - khalil.ghorbanian - 21-08-2021 (12-08-2021, 06:34 PM)Nedababzan نوشته است: سوالات :اینترنت RE: کاربرد فناوری اطلاعات در بازاریابی - keshavarz9399 - 21-08-2021 (12-08-2021, 06:34 PM)Nedababzan نوشته است: سوالات : 1- آنهایی که از کامپیوتر بعنوان یک ابزار بازاریابی استفاده میکنند و آنهایی که دچار ورشکستگی میشوند 2- ماهواره، اینترنت و ارسال پیامهای تبلیغی 3- اثربخشی عملیاتی و موضوع یابی استراتژیک 4- اینترنت RE: کاربرد فناوری اطلاعات در بازاریابی - Hadi_ - 21-08-2021 ۱)آنهایی که از کامپیوتر استفاده میکنند و آنهایی که ورشکست میشوند ۲)وبلاگ ایمیل وبسایت شبکه های اجتماعی ۳)اثربخشی عملیاتی و موضع یابی استراتژیک ۴)اینترنت RE: کاربرد فناوری اطلاعات در بازاریابی - 98236001160066 - 23-08-2021 (12-08-2021, 06:34 PM)Nedababzan نوشته است: سوالات : 1- آنهایی که از کامپیوتر بعنوان یک ابزار بازاریابی استفاده میکنند و آنهایی که دچار ورشکستگی میشوند 2- ماهواره، اینترنت و ارسال پیامهای تبلیغی 3- اثربخشی عملیاتی و موضوع یابی استراتژیک 4- اینترنت RE: کاربرد فناوری اطلاعات در بازاریابی - Alireza rezaei - 24-08-2021 1: آنهایی که از کامپیوتر بعنوان یک ابزار بازاریابی استفاده میکنند و آنهایی که دچار ورشکستگی میشوند 2: ماهواره، اینترنت و ارسال پیامهای تبلیغی 3: اثربخشی عملیاتی و موضوع یابی استراتژیک 4: اینترنت RE: کاربرد فناوری اطلاعات در بازاریابی - alireza. - 24-08-2021 (12-08-2021, 06:34 PM)Nedababzan نوشته است: سوالات :بلاگارائه کامپیوتریمدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ارتباط ایمیلی بازاریابی ایمیلینرمافزار طراحی گرافیکوبسایترسانههای اجتماعی 3-اثربخشی عملیاتی : اثربخشی عملیاتی از طریق فناوری بهتر، داده های برتر، کارکنان بهتر آموزش یافته یا ساختار مدیریت موثرتر حاصل می شود. موضع یابی استراتژیک : یعنی خدمات منحصر به فردی به مشتریان ارائه و کاملاً متفاوت از رقبا رفتار شود. 4-اینترنت را باید بزرگترین سامانهای دانست که تاکنون به دست انسان طراحی، مهندسی و اجرا شده است. ریشه این شبکه عظیم جهانی به دهه ۱۹۶۰باز میگردد که سازمانهای نظامی ایالات متحده آمریکا برای انجام پروژههای تحقیقاتی برای ساخت شبکهای مستحکم، توزیع شده و باتحمل خطا سرمایهگذاری کردند. این پژوهش به همراه دورهای از سرمایهگذاری شخصی بنیاد ملی علوم آمریکا برای ایجاد یک ستون فقرات جدید، سبب شد تا مشارکتهای جهانی آغاز شود و از اواسط دهه ۱۹۹۰، اینترنت بهصورت یک شبکه همگانی و جهانشمول درآید. وابسته شدن تمامی فعالیتهای بشر به اینترنت در مقیاسی بسیار عظیم و در زمانی چنین کوتاه ، حکایت از آغاز یک دوران تاریخی نوین در عرصههای گوناگون علوم فناوری و بهخصوص در نحوه تفکر انسان دارد RE: کاربرد فناوری اطلاعات در بازاریابی - hwshang abdi - 25-08-2021 (12-08-2021, 06:34 PM)Nedababzan نوشته است: سوالات : ۱)آنهایی که از کامپیوتر به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده میکنند-انهایی که دچار ورشکستگی میشوند ۲)ماهواره -اینترنت -ارسال پیام تبلیغاتی ۳)توجه به موقعیت خارجی و هم توجه به توانمندی های داخلی ۴ اینترنت |