![]() |
سوال 1 - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: **مدیریت فناوری اطلاعات - ترم دوم 99-1400 - 5 شنبه ساعت 12 (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=228) +----- موضوع: سوال 1 (/showthread.php?tid=54147) |
سوال 1 - Majidsadeghi63 - 28-05-2021 اجزای اصلی سیستم خبره را نام ببرید RE: سوال 1 - mohsenrezaeidoost - 28-05-2021 1- پایگاه دانش : محلی است که در آن بازنمایی دانش به صورت مجموعه ای از قواعد است. 2- موتور استنتاج : یعنی استفاده از دانش موجود برای حل مسئله با ارتباط دادن دانش های مرتبط 3- حافظه کاری : حافظه ای برای ذخیره پاسخهای پرسش های پرسیده شده توسط سیستم 4- امکانات کسب دانش : امکاناتی است که اگر بخواهیم دانشی به سیستم اضافه کنیم باید یک بار از این مرحله عبور کنیم . 5- امکانات توضیح : برای نشان دادن مراحل نتیجه گیری سیستم خبره برای یک مسئله خاص به کار میرود . اگر کاربر لازم دانست سیستم خبره باید بتواند توضیحی در زمینه این که چرا چنین سوالی پرسیده می شود ارائه دهد ، چنین قابلیتی را امکان توضیح می نامند . 6- بخش ارتباط با کاربر : مربوط به بخشی است که به طور مستقیم با کاربر در ارتباط است. RE: سوال 1 - Mehdii karkhane - 29-05-2021 1- پایگاه دانش : محلی است که در آن بازنمایی دانش به صورت مجموعه ای از قواعد است. 2- موتور استنتاج : یعنی استفاده از دانش موجود برای حل مسئله با ارتباط دادن دانش های مرتبط 3- حافظه کاری : حافظه ای برای ذخیره پاسخهای پرسش های پرسیده شده توسط سیستم 4- امکانات کسب دانش : امکاناتی است که اگر بخواهیم دانشی به سیستم اضافه کنیم باید یک بار از این مرحله عبور کنیم . 5- امکانات توضیح : برای نشان دادن مراحل نتیجه گیری سیستم خبره برای یک مسئله خاص به کار میرود . اگر کاربر لازم دانست سیستم خبره باید بتواند توضیحی در زمینه این که چرا چنین سوالی پرسیده می شود ارائه دهد ، چنین قابلیتی را امکان توضیح می نامند . 6- بخش ارتباط با کاربر : مربوط به بخشی است که به طور مستقیم با کاربر در ارتباط است. RE: سوال 1 - Mona pirhayati - 29-05-2021 1- پایگاه دانش : محلی است که در آن بازنمایی دانش به صورت مجموعه ای از قواعد است. 2- موتور استنتاج : یعنی استفاده از دانش موجود برای حل مسئله با ارتباط دادن دانش های مرتبط 3- حافظه کاری : حافظه ای برای ذخیره پاسخهای پرسش های پرسیده شده توسط سیستم 4- امکانات کسب دانش : امکاناتی است که اگر بخواهیم دانشی به سیستم اضافه کنیم باید یک بار از این مرحله عبور کنیم . 5- امکانات توضیح : برای نشان دادن مراحل نتیجه گیری سیستم خبره برای یک مسئله خاص به کار میرود . اگر کاربر لازم دانست سیستم خبره باید بتواند توضیحی در زمینه این که چرا چنین سوالی پرسیده می شود ارائه دهد ، چنین قابلیتی را امکان توضیح می نامند . 6- بخش ارتباط با کاربر : مربوط به بخشی است که به طور مستقیم با کاربر در ارتباط است. RE: سوال 1 - Fateme kordi - 29-05-2021 1- پایگاه دانش : محلی است که در آن بازنمایی دانش به صورت مجموعه ای از قواعد است. 2- موتور استنتاج : یعنی استفاده از دانش موجود برای حل مسئله با ارتباط دادن دانش های مرتبط 3- حافظه کاری : حافظه ای برای ذخیره پاسخهای پرسش های پرسیده شده توسط سیستم 4- امکانات کسب دانش : امکاناتی است که اگر بخواهیم دانشی به سیستم اضافه کنیم باید یک بار از این مرحله عبور کنیم . 5- امکانات توضیح : برای نشان دادن مراحل نتیجه گیری سیستم خبره برای یک مسئله خاص به کار میرود . اگر کاربر لازم دانست سیستم خبره باید بتواند توضیحی در زمینه این که چرا چنین سوالی پرسیده می شود ارائه دهد ، چنین قابلیتی را امکان توضیح می نامند . 6- بخش ارتباط با کاربر : مربوط به بخشی است که به طور مستقیم با کاربر در ارتباط است. RE: سوال 1 - Mona pirhayati - 29-05-2021 1- پایگاه دانش : محلی است که در آن بازنمایی دانش به صورت مجموعه ای از قواعد است. 2- موتور استنتاج : یعنی استفاده از دانش موجود برای حل مسئله با ارتباط دادن دانش های مرتبط 3- حافظه کاری : حافظه ای برای ذخیره پاسخهای پرسش های پرسیده شده توسط سیستم 4- امکانات کسب دانش : امکاناتی است که اگر بخواهیم دانشی به سیستم اضافه کنیم باید یک بار از این مرحله عبور کنیم . 5- امکانات توضیح : برای نشان دادن مراحل نتیجه گیری سیستم خبره برای یک مسئله خاص به کار میرود . اگر کاربر لازم دانست سیستم خبره باید بتواند توضیحی در زمینه این که چرا چنین سوالی پرسیده می شود ارائه دهد ، چنین قابلیتی را امکان توضیح می نامند . 6- بخش ارتباط با کاربر : مربوط به بخشی است که به طور مستقیم با کاربر در ارتباط است. RE: سوال 1 - AliRasouli - 30-05-2021 1- پایگاه دانش 2- موتور استنتاجط 3- حافظه کاری 4- امکانات کسب دانش 5- امکانات توضیح 6- بخش ارتباط با کاربر RE: سوال 1 - mahdibastami58@yahoo.com - 31-05-2021 1- پایگاه دانش : محلی است که در آن بازنمایی دانش به صورت مجموعه ای از قواعد است. 2- موتور استنتاج : یعنی استفاده از دانش موجود برای حل مسئله با ارتباط دادن دانش های مرتبط 3- حافظه کاری : حافظه ای برای ذخیره پاسخهای پرسش های پرسیده شده توسط سیستم 4- امکانات کسب دانش : امکاناتی است که اگر بخواهیم دانشی به سیستم اضافه کنیم باید یک بار از این مرحله عبور کنیم . 5- امکانات توضیح : برای نشان دادن مراحل نتیجه گیری سیستم خبره برای یک مسئله خاص به کار میرود . اگر کاربر لازم دانست سیستم خبره باید بتواند توضیحی در زمینه این که چرا چنین سوالی پرسیده می شود ارائه دهد ، چنین قابلیتی را امکان توضیح می نامند . 6- بخش ارتباط با کاربر : مربوط به بخشی است که به طور مستقیم با کاربر در ارتباط است. RE: سوال 1 - amir khakpour - 31-05-2021 1- پایگاه دانش : محلی است که در آن بازنمایی دانش به صورت مجموعه ای از قواعد است. 2- موتور استنتاج : یعنی استفاده از دانش موجود برای حل مسئله با ارتباط دادن دانش های مرتبط 3- حافظه کاری : حافظه ای برای ذخیره پاسخهای پرسش های پرسیده شده توسط سیستم 4- امکانات کسب دانش : امکاناتی است که اگر بخواهیم دانشی به سیستم اضافه کنیم باید یک بار از این مرحله عبور کنیم . 5- امکانات توضیح : برای نشان دادن مراحل نتیجه گیری سیستم خبره برای یک مسئله خاص به کار میرود . اگر کاربر لازم دانست سیستم خبره باید بتواند توضیحی در زمینه این که چرا چنین سوالی پرسیده می شود ارائه دهد ، چنین قابلیتی را امکان توضیح می نامند . 6- بخش ارتباط با کاربر : مربوط به بخشی است که به طور مستقیم با کاربر در ارتباط است. (31-05-2021, 09:07 PM)amir khakpour نوشته است: 1- پایگاه دانش : محلی است که در آن بازنمایی دانش به صورت مجموعه ای از قواعد است. RE: سوال 1 - Dorsa - 03-06-2021 1- پایگاه دانش : محلی است که در آن بازنمایی دانش به صورت مجموعه ای از قواعد است. 2- موتور استنتاج : یعنی استفاده از دانش موجود برای حل مسئله با ارتباط دادن دانش های مرتبط 3- حافظه کاری : حافظه ای برای ذخیره پاسخهای پرسش های پرسیده شده توسط سیستم 4- امکانات کسب دانش : امکاناتی است که اگر بخواهیم دانشی به سیستم اضافه کنیم باید یک بار از این مرحله عبور کنیم . 5- امکانات توضیح : برای نشان دادن مراحل نتیجه گیری سیستم خبره برای یک مسئله خاص به کار میرود . اگر کاربر لازم دانست سیستم خبره باید بتواند توضیحی در زمینه این که چرا چنین سوالی پرسیده می شود ارائه دهد ، چنین قابلیتی را امکان توضیح می نامند . 6- بخش ارتباط با کاربر : مربوط به بخشی است که به طور مستقیم با کاربر در ارتباط است. |