تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
ثبت برند در حوزه تولید وسایل و تجهیزات اداری - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=5)
+--- موضوع: ثبت برند در حوزه تولید وسایل و تجهیزات اداری (/showthread.php?tid=45160)



ثبت برند در حوزه تولید وسایل و تجهیزات اداری - comreg - 27-09-2020

تجهیزات اداری از محصولاتی است که دارای بازار بسیار گسترده ای می باشد. تولید کنندگان در این حوزه تلاش می نمایند تا با تولید محصولات بهتر، سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرند. در این میان یکی از مهمترین اقدامات جهت معرفی بهتر محصولات به بازار ثبت برند تجهیزات اداری می باشد تا از این طریق محصولات تولید شده توسط یک مجموعه، از موارد مشابه در بازار تفکیک داده شود و بتواند جایگاه مناسبی را در بازار به خود اختصاص دهد. بطور کلی ثبت برند در حسن شهرت مجموعه ها تاثیر به سزایی دارد.

در اختیار گرفتن یک برند مناسب برای تمامی مجموعه ها از جمله تولید یا ارائه کنندگان تجهیزات اداری مزایای بسیار دیگری نیز دارد که برخی از آنها عبارتند از : 

- با ثبت برند می توان یک محصول یا خدمات را از نمونه های مشابه در بازار متمایز نمود و به عبارتی به آن هویت و ارزش بخشید .
- ثبت برند می تواند عامل شناسایی محصولات یا خدمات در بازار باشد تا مخاطبین بتوانند برند مورد نظر خود را به آسانی به خاطر بسپارند و آن را در میان محصولات یا خدمات مشابه بیابند.
- ثبت برند همچنین در کسب اعتبار مجموعه ها موثر است و حتی می تواند جهت دریافت وام ها و تسهیلات بانکی نیز موثر باشد.
- یک برند موفق یکی از دارایی های باارزش افراد به حساب می آید و دارای ارزش مالی است، بطوریکه برای برخی از برند ها مطرح در سطح جهان نمی توان قیمت تعیین نمود.
- برند ها به عنوان یکی از دارایی های افراد قابلیت انتقال، جابه جایی و واگذاری به غیر را نیز دارد .
- در دنیای امروز برند ها یکی از مهمترین ابزار های تبلیغاتی هستند.

جهت ثبت برند تجهیزات اداری هم افراد حقیقی و هم افراد حقوقی می توانند اقدام نمایند:
مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند تجهیزات اداری برای اشخاص حقیقی 
1-کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی
2-ارائه کارت بازرگانی در صورتی که در برند از حروف لاتین استفاده شده باشد .
3-کپی مجوزهای فعالیتی اعم از ؛{اخذ تاسیس، پروانه بهره برداری، پروانه ساخت، جوازکسب } و....
4-نمونه علامت تجاری در اندازه 10 در 10 
5-گواهی امضا 
6-کد پستی طبق ادرس محل سکونت و محل فعالیت و شماره همراه متقاضی

مدارک لازم جهت ثبت برند تجهیزات اداری اشخاص حقوقی 
1-کپی شناسنامه برابر اصل 
2-کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات تولیدی یا شرکت (در صورتی که تغییذی صورت گرفته باشد.)
3-فتوکپی انواع مجوز فعالیت مانند ( جواز تاسیس ، پروانه بهره برداری ، پروانه ی ساخت ، جواز کسب یا کارت بازرگانی )و...
4-ارائه کارت بازرگانی در صورتی که در برند از حروف لاتین استفاده شده باشد .
5-نمونه علامت تجاری در اندازه 10 در 10 
6-گواهی امضا دارندگان حق امضا