تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
سوال دوم کنفرانس امور اداری - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7)
+---- انجمن: مرکز علمی و کاربردی امام خمینی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=41)
+----- انجمن: کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات-سه شنبه ساعت 18 (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=122)
+----- موضوع: سوال دوم کنفرانس امور اداری (/showthread.php?tid=27522)

صفحه‌ها: 1 2


سوال دوم کنفرانس امور اداری - masoomekhakpoor - 13-12-2018

سوال 2 . عواملی كه آموزش كاركنان را ضروری ساخته است بنویسید ؟


RE: سوال دوم کنفرانس امور اداری - bakhshishirmard@gmail.com - 14-12-2018

رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری.
جوابدهی به مراجعین.
رسیدگی به در خواست ها و شکایات.
اخذاطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان.


RE: سوال دوم کنفرانس امور اداری - mehdi1443 - 14-12-2018

(13-12-2018, 12:50 AM)masoomekhakpoor نوشته است: سوال 2 . عواملی كه آموزش كاركنان را ضروری ساخته است بنویسید ؟

امروزه ارتباطات و مکاتبات اداری در سازمانها و موسسات اقتصادی به کلی متحول شده است ورود سیستم اتوماسیون اداری به یک سازمان همواره یا تحولی عمیق در ارتباطات سنتی و مرسوم سازمان روبرو خواهد بود بسیاری از مراودات و ارتباطات مانند ارسال یا ارجاع نامه ها با حذف کمترین زمان توسط سیستم امکان پذیر خواهد بود


RE: سوال دوم کنفرانس امور اداری - مریم - 14-12-2018

۱-رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری.
جوابدهی به مراجعین.
۲-رسیدگی به در خواست ها و شکایات.
۳-اخذاطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان.


RE: سوال دوم کنفرانس امور اداری - tbayat - 17-12-2018

رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری.
جوابدهی به مراجعین.
رسیدگی به در خواست ها و شکایات.
اخذ اطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان.


RE: سوال دوم کنفرانس امور اداری - Heydari - 18-12-2018

رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری.
جوابدهی به مراجعین.
رسیدگی به در خواست ها و شکایات.
اخذ اطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان.


RE: سوال دوم کنفرانس امور اداری - عاطفه کریمی - 18-12-2018

۱-رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری.
جوابدهی به مراجعین.
۲-رسیدگی به در خواست ها و شکایات.
۳-اخذاطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان.


RE: سوال دوم کنفرانس امور اداری - آسیه حسن نیا - 20-12-2018

(13-12-2018, 12:50 AM)masoomekhakpoor نوشته است: سوال 2 . عواملی كه آموزش كاركنان را ضروری ساخته است بنویسید ؟

رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری.
جوابدهی به مراجعین.
رسیدگی به در خواست ها و شکایات.
اخذاطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان.



RE: سوال دوم کنفرانس امور اداری - امیر علیپور کلائی - 22-12-2018

(13-12-2018, 12:50 AM)masoomekhakpoor نوشته است: سوال 2 . عواملی كه آموزش كاركنان را ضروری ساخته است بنویسید ؟

رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری.
جوابدهی به مراجعین.
رسیدگی به در خواست ها و شکایات.
اخذاطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان.


RE: سوال دوم کنفرانس امور اداری - محمدقائدرحمت - 22-12-2018

(13-12-2018, 12:50 AM)masoomekhakpoor نوشته است: سوال 2 . عواملی كه آموزش كاركنان را ضروری ساخته است بنویسید ؟

رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری.
جوابدهی به مراجعین.
رسیدگی به در خواست ها و شکایات.
اخذاطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان.