سوال دوم کنفرانس امور اداری - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: مرکز علمی و کاربردی امام خمینی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=41) +----- انجمن: کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات-سه شنبه ساعت 18 (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=122) +----- موضوع: سوال دوم کنفرانس امور اداری (/showthread.php?tid=27522) صفحهها:
1
2
|
سوال دوم کنفرانس امور اداری - masoomekhakpoor - 13-12-2018 سوال 2 . عواملی كه آموزش كاركنان را ضروری ساخته است بنویسید ؟ RE: سوال دوم کنفرانس امور اداری - bakhshishirmard@gmail.com - 14-12-2018 رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری. جوابدهی به مراجعین. رسیدگی به در خواست ها و شکایات. اخذاطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان. RE: سوال دوم کنفرانس امور اداری - mehdi1443 - 14-12-2018 (13-12-2018, 12:50 AM)masoomekhakpoor نوشته است: سوال 2 . عواملی كه آموزش كاركنان را ضروری ساخته است بنویسید ؟ امروزه ارتباطات و مکاتبات اداری در سازمانها و موسسات اقتصادی به کلی متحول شده است ورود سیستم اتوماسیون اداری به یک سازمان همواره یا تحولی عمیق در ارتباطات سنتی و مرسوم سازمان روبرو خواهد بود بسیاری از مراودات و ارتباطات مانند ارسال یا ارجاع نامه ها با حذف کمترین زمان توسط سیستم امکان پذیر خواهد بود RE: سوال دوم کنفرانس امور اداری - مریم - 14-12-2018 ۱-رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری. جوابدهی به مراجعین. ۲-رسیدگی به در خواست ها و شکایات. ۳-اخذاطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان. RE: سوال دوم کنفرانس امور اداری - tbayat - 17-12-2018 رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری. جوابدهی به مراجعین. رسیدگی به در خواست ها و شکایات. اخذ اطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان. RE: سوال دوم کنفرانس امور اداری - Heydari - 18-12-2018 رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری. جوابدهی به مراجعین. رسیدگی به در خواست ها و شکایات. اخذ اطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان. RE: سوال دوم کنفرانس امور اداری - عاطفه کریمی - 18-12-2018 ۱-رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری. جوابدهی به مراجعین. ۲-رسیدگی به در خواست ها و شکایات. ۳-اخذاطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان. RE: سوال دوم کنفرانس امور اداری - آسیه حسن نیا - 20-12-2018 (13-12-2018, 12:50 AM)masoomekhakpoor نوشته است: سوال 2 . عواملی كه آموزش كاركنان را ضروری ساخته است بنویسید ؟ رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری. جوابدهی به مراجعین. رسیدگی به در خواست ها و شکایات. اخذاطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان. RE: سوال دوم کنفرانس امور اداری - امیر علیپور کلائی - 22-12-2018 (13-12-2018, 12:50 AM)masoomekhakpoor نوشته است: سوال 2 . عواملی كه آموزش كاركنان را ضروری ساخته است بنویسید ؟ رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری. جوابدهی به مراجعین. رسیدگی به در خواست ها و شکایات. اخذاطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان. RE: سوال دوم کنفرانس امور اداری - محمدقائدرحمت - 22-12-2018 (13-12-2018, 12:50 AM)masoomekhakpoor نوشته است: سوال 2 . عواملی كه آموزش كاركنان را ضروری ساخته است بنویسید ؟ رساندن اطلاعات خود به سازمان های وابسته به اتوماسیون اداری. جوابدهی به مراجعین. رسیدگی به در خواست ها و شکایات. اخذاطلاعات آماری و ارائه خدمات به مشتریان. |