تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
دیجیتال مارکتینگ (اینفوگرافیک) - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=5)
+--- موضوع: دیجیتال مارکتینگ (اینفوگرافیک) (/showthread.php?tid=13835)



دیجیتال مارکتینگ (اینفوگرافیک) - siavash82ir - 14-06-2017

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی الکترونیک نوعی از بازاریابی است که از طریق ابزارهای الکترونیکی مانند رایانه ، تلفن هوشمند و … منتشر شده و از طریق آن به جذب مخاطب پرداخته می‌شود. این نوع تبلیغات در بسترهای الکترونیکی همانند وبسایت، برنامه های موبایل، پست الکترونیک و شبکه‌های اجتماعی نمایش داده می‌شوند.

 
در این مقاله با استفاده از یک اینفوگرافیک به بررسی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می‌پردازیم :
طراحی سایت:
وب‌ سایت هویت برند شما در فضای آنلاین است؛ راه اندازی وبسایت با طراحی و کاربری مناسب برای کاربران، مرحله اول از موفقیت دیجیتال مارکتینگ است.
طراحی سایت ریسپانسیو:
۶۷ درصد کاربران وب‌سایت ها، علاقۀ بیشتری به سفارش در سایت‌های دارند که سازگار با موبایل هستند.
تعداد صفحات:
وب‌سایت شرکت‌هایی که بیشتر از ۳۰ صفحه هستند، هفت برابر بازدید بیشتری نسبت به سایت‌هایی که ۱۰ صفحه هستند، دارند.
آنالیز دیتا:
شش درصد از میانگین بودجه مارکتینگ برای آنالیز دیتا مصرف می شود؛ تا شما مطمئن شوید هزینه‌ای که کرده‌اید به صورت درست مصرف شده است.
تجارت الکترونیک:
تجارت الکترونیک اشاره دارد به تکنیک‌هایی که بازدیدکنندگان خود را تشویق به خرید سرویس و محصولات می‌کنند.
نرم‌افزار موبایل:
اشخاصی که دارای اسمارت‌فون هستند و اپلیکیشن برند شما را دانلود کرده‌اند ۴۰% بیشتر از محصولات و سرویس‌های شما خریداری می‌کنند.
پیام کوتاه:
۹۸ درصد از پیام‌های ارسالی باز می شود؛ ۹۰ درصد استفاده کننده‌های موبایل پیام کوتاه خود را در ۱۵ دقیقه اول بعد از ارسال باز می کنند.
 
بازاریابی بیرونی
تبلیغات موبایلی:
پیش‌بینی می‌شود درآمد تبلیغات موبایل در سال ۲۰۱۷ به میزان ۴۲ میلیارد دلار برسد.
ایمیل مارکتینگ:
۸۹ درصد از بازاریابان می‌گویند ایمیل اصلی‌ترین راه برای رهبری کمپین‌هاست.
نمایش تبلیغات:
۲۴٫۷ درصد از کاربران آنلاین آمریکا تبلیغات را مشاهده می‌کنند.
پرداخت کلیکی:
۶۴٫۶ درصد از پرداخت‌های کلیکی باعث به ثمر رسیدن تبلیغات هدفمند می‌شود.
 
بازاریابی داخلی
بهینه سازی موتورهای جستجو:
۷۰ درصد لینک‌هایی که از جستجو کلیک می خورند، به مسیر درست هدایت می شوند.
لینک‌های معرفی شده:
۶۵ درصد از تجارت جدید شرکت‌ها از لینک‌های معرفی شده بدست می‌آید.
بازاریابی توسط تولید محتوا:
محتوا اصلی‌ترین بخش مارکتینگ است؛ محتوای خوب شامل ویدئو، عکس و مطلب مناسب در مورد برند شماست.
تبلیغات وایرال ویدئو:
بعد از تماشای ویدئو تبلیغاتی و بازاریابی یک برند، محصولات آن شرکت ۱۲ درصد بیشتر خریداری می‌شود.
بلاگ:
بلاگ ۴۳۴ درصد بیشتر از صفحه اصلی سایت و ۹۷ درصد بیشتر از لینک های تبلیغاتی بازدید دارد.
اینفوگرافیک:
تجارت‌هایی که از اینفوگرافیک استفاده می کنند ۱۲ درصد ترافیک بیشتری نسبت به کمپانی‌هایی که اینفوگرافیک استفاده نمی کنند، دارند.
پخش زنده در سایت و وبینار:
۶۱ درصد از بازاریابانی که B2B کار می‌کنند، اعتقاد دارند وبینار از پرتأثیرترین تاکتیک‌های بازاریابی است.
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی:
شبکه‌های اجتماعی پرقدرت‌ترین پلتفرم برای رونق بخشیدن به تجارت شما هستند.
۸۲ درصد از مشتریان می گویند فیسبوک جای مناسبی برای ایجاد جذابیت یک برند.
۴۴ درصد بازاریابان مشتری‌های خود را از توئیتر بدست می‌آورند.
۵۰ درصد ترافیک موبایل از ویدیوهای یوتیوب است.
۲۱ درصد از پست‌های پربازدید پینترست سبب خرید آن محصول می‌شود.
۶۴ درصد از اشخاصی که از لینکدین بازدید می‌کنند به سایت شرکت شما مراجعه خواهند کرد.