![]() |
|
مدیریت اطلاعات سپیدار سیستم - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: سیستم های اطلاعات مدیریت - پنجشنبه از ساعت 13 تا 16 (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=363) +----- موضوع: مدیریت اطلاعات سپیدار سیستم (/showthread.php?tid=116422) |
مدیریت اطلاعات سپیدار سیستم - علی رحیمی - 24-12-2025 1. نقش سیستم مدیریت اطلاعات (MIS) در نرمافزارهای شرکت سپیدار سیستم چیست؟ 2. کدام ماژولهای سپیدار سیستم بیشترین ارتباط را با سیستم مدیریت اطلاعات (MIS) دارند؟ 3. سپیدار سیستم چگونه به بهبود تصمیمگیری مدیران در سازمانها کمک میکند؟ 4. مزیت استفاده از سپیدار سیستم بهعنوان یک سیستم مدیریت اطلاعات (MIS) در شرکتها چیست؟ RE: مدیریت اطلاعات سپیدار سیستم - Vahid Rohollahi - 24-12-2025 خلاصه پاسخها: 1. نقش MIS در سپیدار سیستم: جمعآوری، پردازش و ارائه گزارشهای مدیریتی برای کنترل و تصمیمگیری بهتر مدیران. 2. ماژولهای مرتبط با MIS: حسابداری، خزانهداری، فروش و مشتریان، خرید و تأمینکنندگان، انبار و حقوق و دستمزد. 3. کمک به تصمیمگیری مدیران: ارائه گزارشهای دقیق، بهروز و تحلیلی از وضعیت مالی و عملیاتی سازمان. 4. مزیت استفاده از سپیدار بهعنوان MIS: افزایش دقت اطلاعات، صرفهجویی در زمان، کاهش خطا و بهبود کنترل مدیریتی. RE: مدیریت اطلاعات سپیدار سیستم - V.Alizade - 24-12-2025 پاسخ وحید علیزاده به سوالات جواب سوال 1: جمعآوری، پردازش و ارائه گزارشهای مدیریتی برای کنترل و تصمیمگیری بهتر مدیران جواب سوال 2: حسابداری، خزانهداری، فروش و مشتریان، خرید و تأمینکنندگان، انبار و حقوق و دستمزد جواب سوال 3: ارائه گزارشهای دقیق، بهروز و تحلیلی از وضعیت مالی و عملیاتی سازمان جواب سوال 4: افزایش دقت اطلاعات، صرفهجویی در زمان، کاهش خطا و بهبود کنترل مدیریتی RE: مدیریت اطلاعات سپیدار سیستم - o.karvandi - 24-12-2025 ۱. جمعآوری، پردازش و ارائه اطلاعات مدیریتی بهصورت گزارشهای دقیق برای پشتیبانی از تصمیمگیری مدیران. ۲. ماژولهای حسابداری، انبار، فروش، خزانهداری و حقوق و دستمزد. ۳. با ارائه گزارشهای بهروز، تحلیل مالی و شفافسازی وضعیت عملکرد سازمان. ۴. افزایش دقت اطلاعات، کاهش خطا، صرفهجویی در زمان و بهبود کیفیت تصمیمهای مدیریتی. |