![]() |
سوال چهارم شرکت مبین نت - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=344) +----- موضوع: سوال چهارم شرکت مبین نت (/showthread.php?tid=115665) |
سوال چهارم شرکت مبین نت - Mansour yaghooby - 02-06-2025 تفاوت ITSMدر شرکت مبین نت با سایر شرکت ها را ذکر کنید؟ RE: سوال چهارم شرکت مبین نت - AminAzartash - 04-06-2025 تفاوت ITSM در مبیننت با سایر شرکتها در تمرکز بیشتر روی خدمات اینترنت پرسرعت و بهینهسازی تجربه کاربری مشترکان اینترنت است، همچنین استفاده از ابزارها و فرایندهای خاص برای مدیریت حجم بالای درخواستهای پشتیبانی اینترنت و تضمین کیفیت سرویس (QoS) بهصورت متمرکز. RE: سوال چهارم شرکت مبین نت - o.karvandi - 05-06-2025 (02-06-2025, 12:52 AM)Mansour yaghooby نوشته است: تفاوت ITSMدر شرکت مبین نت با سایر شرکت ها را ذکر کنید؟ تفاوت ITSM در مبیننت با سایر شرکتها در تمرکز بیشتر روی خدمات اینترنت پرسرعت و بهینهسازی تجربه کاربری مشترکان اینترنت است، همچنین استفاده از ابزارها و فرایندهای خاص برای مدیریت حجم بالای درخواستهای پشتیبانی اینترنت و تضمین کیفیت سرویس (QoS) بهصورت متمرکز RE: سوال چهارم شرکت مبین نت - davarzani - 05-06-2025 (02-06-2025, 12:52 AM)Mansour yaghooby نوشته است: تفاوت ITSMدر شرکت مبین نت با سایر شرکت ها را ذکر کنید؟ حمیدرضا داورزنی تفاوت ITSM در مبیننت با سایر شرکتها در تمرکز بیشتر روی خدمات اینترنت پرسرعت و بهینهسازی تجربه کاربری مشترکان اینترنت است، همچنین استفاده از ابزارها و فرایندهای خاص برای مدیریت حجم بالای درخواستهای پشتیبانی اینترنت و تضمین کیفیت سرویس (QoS) بهصورت متمرکز RE: سوال چهارم شرکت مبین نت - davood.kogir chegini - 05-06-2025 (02-06-2025, 12:52 AM)Mansour yaghooby نوشته است: تفاوت ITSMدر شرکت مبین نت با سایر شرکت ها را ذکر کنید؟ با سلام داود چگینی تفاوت ITSM در مبیننت با سایر شرکتها در تمرکز بیشتر روی خدمات اینترنت پرسرعت و بهینهسازی تجربه کاربری مشترکان اینترنت است، همچنین استفاده از ابزارها و فرایندهای خاص برای مدیریت حجم بالای درخواستهای پشتیبانی اینترنت و تضمین کیفیت سرویس (QoS) بهصورت متمرکز RE: سوال چهارم شرکت مبین نت - morteza azizi - 07-06-2025 تفاوت ITSM در مبیننت با سایر شرکتها در تمرکز بیشتر روی خدمات اینترنت پرسرعت و بهینهسازی تجربه کاربری مشترکان اینترنت است، همچنین استفاده از ابزارها و فرایندهای خاص برای مدیریت حجم بالای درخواستهای پشتیبانی اینترنت و تضمین کیفیت سرویس (QoS) بهصورت متمرکز |