سوال سوم درس کامپیوتر (علی اکبر فتحی) - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: درس کارگاه کامپیوتر جمعه ها (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=336) +----- موضوع: سوال سوم درس کامپیوتر (علی اکبر فتحی) (/showthread.php?tid=111652) |
سوال سوم درس کامپیوتر (علی اکبر فتحی) - alifathi - 25-12-2024 مزایای رم داینامیک را بگویید. RE: سوال سوم درس کامپیوتر (علی اکبر فتحی) - Armita Hoseininezhad - 26-12-2024 طراحی ساده قابلیت اطمینان باال هزینه کم اتلاف کم توان انرژی نیاز کم به مساحت ساختار سلولی حافظه به صورت ساده انجام شده تراکم بالا RE: سوال سوم درس کامپیوتر (علی اکبر فتحی) - Erfani@nrahmati - 26-12-2024 طراحی ساده هزینه کم نیاز کم به مساحت تراکم بالا RE: سوال سوم درس کامپیوتر (علی اکبر فتحی) - amir shaliyari - 28-12-2024 (26-12-2024, 11:13 PM)Erfani@nrahmati نوشته است: طراحی ساده 1. قیمت مقرونبهصرفه 2. ظرفیت بالا 3. سرعت مناسب 4. مصرف انرژی پایینتر (نسبت به SRAM در برخی کاربردها) 5. مناسب برای استفاده در حافظه اصلی (RAM) 6. قابلیت استفاده در مقیاسهای مختلف 7. فناوری پیشرفته و بهینهشده --- RE: سوال سوم درس کامپیوتر (علی اکبر فتحی) - hadise hoseinkhani - 28-12-2024 1:طراحی ساده 2:قابلیت اطمینان باال 3:هزینه کم 4:اتلاف کم توان انرژی 5:نیاز کم به مساحت 6:ساختار سلولی حافظه به صورت ساده انجام شده 7:تراکم بالا RE: سوال سوم درس کامپیوتر (علی اکبر فتحی) - Mohammadsoltani - 28-12-2024 طراحی ساده هزینه کم نیاز کم به مساحت تراکم بالا RE: سوال سوم درس کامپیوتر (علی اکبر فتحی) - fatemeh miri - 30-12-2024 طراحی ساده هزینه کم نیاز کم به مساحت تراکم بالا RE: سوال سوم درس کامپیوتر (علی اکبر فتحی) - hasti naderi - 03-01-2025 (25-12-2024, 04:52 PM)alifathi نوشته است: مزایای رم داینامیک را بگویید. طراحی ساده قابلیت اطمینان باال هزینه کم اتلاف کم توان انرژی نیاز کم به مساحت ساختار سلولی حافظه به صورت ساده انجام شده تراکم بالا |