تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: جاذبه های گردشگری ژاپن
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در گذشته کشور سامورایی ژاپن در تلاش برای تسخیر جهان از طریق جنگ بود. امروزه با فن آوری، وسایل نقلیه موتوری دو چرخ و چهار چرخ و از طریق قلب‌های همه کسانی که از ژاپن بازدید می‌کنند، جهان را تسخیر کرده‌ است. این کشور جزیره‌ای همه چیز را در خود دارد: سنت‌های فرهنگی عمیقا ریشه‌دار، زیارتگاه و معابد باستانی، باغ‌های دوست داشتنی، مناظر کوهستانی زیبا، گیشاها و مراسمات چای، و اقامت در مسافرخانه ژاپنی ریوکان یا مسافرخانه‌های جالب تا هتل‌های لوکس فوق مدرن.

یک نمای کلی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در ژاپن:


کویا سان

[تصویر:  10-Koya-san.jpg]
کویا سان یا کوه کویا مهمترین محل برای مکتب شینگون بودایی، یک فرقه در ژاپن از سال ۸۰۵ است که در آن زمان توسط کوبو داییشی معرفی شده بود. این محل برای این فرقه و شهرهای کوچک که در اطراف معبد رشد کرده اند به عنوان مرکز اصلی باقی مانده است. محل آرامگاه کوبو داییشی این کوه پوشیده شده از درخت، نیز محل شروع و پایان معبد زیارت شیکوکو ۸۸ است. گردشگران می توانند نحوه زندگی راهب‌ها را در اینجا حس کنند چرا که آنها مجاز به یک شب اقامت در معبد هستند.

ایشیگاکی


[تصویر:  9-Ishigaki.jpg]
ایشیگاکی (Ishigaki) که در غرب اوکیناوا واقع شده مقصد برتر ساحلی ژاپن است و یک پایگاه خوب برای اکتشاف جزایر دیگر در مجمع الجزایر یائیاما است. با بهترین سواحل ژاپن، به طور خاص برای خانواده‌ها محبوب است چون که سواحل در فوساکی و مائیزاتو به طور کامل محافظت شده هستند. ایشیگاکی که در ۲۰۰۰ کیلومتری در جنوب توکیو قرار گرفته است ممکن است زیارتگاه‌ها و معابد سایر شهرهای ژاپنی را نداشته باشند، اما آن تفریحات شبانه فراوانی برای بازدید کنندگانی دارد که پس از یک روز ساحل‌روبی، ورزش‌های آبی و یا صعود به قله ناسوکو هنوز هم دارای انرژی هستند.


کانازاوا

[تصویر:  8-Kanazawa.jpg]

در اواسط قرن نوزدهم کانازاوا چهارمین شهر بزرگت ژاپن بود که در اطراف قلعه بزرگ و باغ زیبا ساخته شده است. امروزه پایتخت استان ایشیکاوا همچنان به پرورش هنر ادامه می‌دهد و شامل یک شهر قدیمی و جذاب است. پس از خلاصی از بمباران در طول جنگ جهانی دوم، مناطق شهر داخلی سنتی، مانند ناگاماچی با خانه‌های سامورایی و منطقه جذاب چای‌خانه گیشا در هیگاشی چایا، دست نخورده باقی مانده است و یک لذت برای گشتن در اطراف را با خود دارد

هیروشیما


[تصویر:  7-Hiroshima.jpg]
هیروشیما در جزیره هونشو واقع شده است که جوان‌تر از بسیاری از شهرهای ژاپنی با کمتر از ۵۰۰ سال قدمت است، اما سرنوشت آن برای همیشه در تاریخ در ۶ اوت ۱۹۴۵ عوض شد هنگامی که تبدیل به اولین شهر در جهان شد که یک بمب اتمی بر روی آن انداخته شد. بنابراین مرکز جاذبه‌های شهر در صلح خلاصه شده است: پارک صلح، یادبود صلح و موزه یادبود صلح. این شهر همچنین جاذبه‌هایی دارد که افکار لذت بخش را به ذهن می‌آورد، مانند قلعه هیروشیما و باغ گل و گیاه شوکی-ان.