تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: هزینه ژئوممبران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
هزینه ژئوممبران
نام ژئوممبران
 
یک نهر اصیل، یک پایه استوار و یک جاده محکم چه وجه اشتراکی دارند؟ مطمئن باشید، این معمای دیوانه کلاهک‌دار نیست - چیزهایی که در نگاه اول متفاوت به نظر می‌رسند واقعاً مشابه هستند. چیزی که آنها را به هم پیوند می دهد یک ژئوممبرین است که به لطف آن آب رودخانه جذب زمین نمی شود، زیرزمین از گودال های دائمی رنج نمی برد و جاده در زمان رکورد فرو نمی ریزد. این ماده مقرون به صرفه دارای یک "هفت جادویی" از مزایای غیرقابل انکار در زرادخانه خود است و در حال حاضر قطعاً در مورد هر یک از آنها خواهید آموخت. در حال حاضر نحوه حل معما را با استفاده از ژئوممبران بیابید!
 
ژئوممبران های HDPE و LDPE کیفیت منحصر به فردی دارند - ازدیاد طول نسبی تا 600٪!
 
ژئوممبران
7 دلیل اثبات شده که بر اساس آن یک ژئوممبران باید فوراً خریداری شود!
    محیط زیست و مواد غذایی ایمنی ;
    استحکام مکانیکی بالا (پنچری، کشش، سایش، پانچ)؛
    ضد آب مطلق ؛
    مقاومت در برابر معرف های شیمیایی، تغییر شکل خاک، اشعه ماوراء بنفش، تغییرات دما، بارش، تشعشع و تهاجم بیولوژیکی؛
    عالی ؛ خواص ضد خوردگی
    اقتصادی (حجم کم حفاری، حداقل ضایعات هنگام حفاظت از پیکربندی های پیچیده سطح)؛
    نصب آسان و سریع بدون آماده سازی سطح (در مناطق ساده، جوشکاری تماسی با تشکیل درز توصیه می شود، اگر کار شامل جوشکاری اتصالات و گوشه های پردازش - اکستروژن باشد).
 
سه شرط اصلی برای جوشکاری با کیفیت بالا اتصالات غشایی: تمیزی سطح، عدم وجود رطوبت در مواد و دمای هوا کمتر از +5 درجه سانتیگراد.
ویدئو: نصب یک غشاء پروفیل
 
ما به شما پیشنهاد می کنیم یک ویدیوی مفید را مطالعه کنید که در آن یاد خواهید گرفت که چگونه یک غشاء پروفیل را طبق تمام قوانین قرار دهید.
رئیس سازندگی، فرمانده مخازن کیست؟
 
دامنه کاربرد ژئوممبران ها گسترده است - از نصب محافظ فیلتراسیون غیر قابل نفوذ مخازن ته نشینی، مخازن اضطراری و ذخیره سازی در صنایع متالورژی، شیمیایی، نفت، عایق رطوبتی جاده ها تا صنعت ساختمان: نصب کانال ها، مخازن مصنوعی، حفاظت از پایه ها، سازه ها، سقف ها.
 
      
 عکس کاربرد ژئوممبران       عکس کاربرد ژئوممبران      عکس کاربرد ژئوممبران
 
100 سال خدمت دور از حد است!
 
ژئوممبران یک ماده عایق رطوبتی پلیمری نورد شده است که سطح بالایی از حفاظت شبکه های تاسیساتی و سازه های ساختمانی را در برابر اثرات عوامل مخرب فراهم می کند. مزیت اصلی آخرین نسل از مواد عایق رطوبتی، عمر مفید آنها بیش از 100 سال است . ژئوممبرین که می توانید آن را تنها با چند کلیک ماوس در وب سایت ما خریداری کنید، تضمین شده است تا زمانی که ساختمان، سازه باربر یا تاسیسات صنعتی بدون هزینه تعمیر اضافی کار می کند، .
 
اگر به شدت به فناوری نصب ژئوممبران پایبند باشید، می توانید با اطمینان بگویید که حتی نوه های شما نیز از کیفیت عالی آن راضی خواهند بود!
ممبران متفاوت است ...
 
طبقه بندی ژئوممبرین ها به انواع بر اساس چندین معیار انجام می شود:
 
1. بسته به مواد خام مورد استفاده در تولید :
 
    غشاهای قیر-ژئوسنتتیک؛
    غشاهای ژئوسنتتیک رسی؛
    پلیمر
 
2. با توجه به ساختار پانسمان :
 
    صاف؛
    ژئوممبرین با سطح میخ دار بافتی؛
    نمایه شده
 
مزیت اضافی ژئوممبران ها این است که شرکت توسعه نه تنها این فرصت را دارد که به طور قابل اعتماد از سطح محافظت کند، بلکه هزینه های ساخت و ساز را نیز بهینه کند. یک گزینه جایگزین این است که عایق رطوبتی ارزان با خاک رس یک صفحه غیر قابل نفوذ با کیفیت بالا ارائه نمی دهد و اگر محل دفن زباله در جایی قرار داشته باشد که خاک رسی وجود نداشته باشد، هزینه ساخت و ساز ارزان نخواهد بود. یک ژئوممبران مدرن که قیمت هر متر مربع آن در شرکت ما تا 12 درصد کمتر از رقبا است، یک سرمایه گذاری سودآور است. آیا به یک ژئوممبران با کیفیت نیاز دارید؟ شما می توانید این مواد را در مسکو از شرکت ما خریداری کنید و در زمان و هزینه حداکثر صرفه جویی کنید!
طرح های استفاده از ژئوممبران