تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اجاره آپارتمان در صفادشت: آنچه باید در اینجا در نظر بگیرید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اجاره آپارتمان در صفادشت: آنچه باید در اینجا در نظر بگیرید
راه طولانی تا آپارتمان اجاره ای
آپارتمان اجاره ای: هنگام جستجو می توانید معیارهای آپارتمان را تعریف کنید. باید برآورده شود.آپارتمان اجاره ای: هنگام جستجو می توانید معیارهای آپارتمان را تعریف کنید. باید برآورده شود.
 
بیرون رفتن از خانه والدین یا تغییر محل زندگی، برای مستاجران جدید و مستاجران با تجربه ایجاد می‌کند چالش‌هایی را . امضای قرارداد اجاره و تحویل آپارتمان تنها آخرین مرحله از بسیاری از مراحل است. اگر می خواهید خانه یا آپارتمان اجاره کنید ، باید چند نکته را از قبل در نظر بگیرید . علاوه بر خود جستجو، بازدیدهایی نیز وجود دارد و ممکن است هنگام امضای قرارداد اجاره مشکلاتی وجود داشته باشد .
 
چه چیزهایی را باید بدانید در راهنمای زیر به شما خواهیم گفت که هنگام اجاره ملک . به عنوان مثال، ما به آنچه از نظر بازدیدها و پروتکل ها مهم است و اینکه چگونه چک لیست ها می توانند در راه رسیدن به آپارتمان یا خانه شما کمک کنند را بررسی می کنیم.
مهمترین چیز در مورد "اجاره آپارتمان در صفادشت"
اگر می خواهید یک آپارتمان اجاره کنید، باید یک بازدید انجام دهید؟
 
بله، مشاهده این فرصت را به شما می دهد تا آپارتمانی را که می خواهید اجاره کنید نگاه کنید. هنگام بازدید باید به آن توجه کنید را شما می توانید آنچه را که در بخوانید .
هنگام انعقاد قرارداد اجاره چه چیزی مهم است؟
 
هنگام امضای قرارداد اجاره ، باید بررسی کنید که آیا اطلاعات دقیقی در مورد ملک اجاره ای، مبلغ اجاره، هزینه های اضافی و تعمیرات آرایشی وجود دارد یا خیر. بخوانید . آنچه دیگر مهم است را اینجا
هنگام تحویل دادن به چه نکاتی باید توجه کرد؟
 
مطمئن شوید که یک گزارش تحویل داده نگهداری می شود. این باید تمام عیوب و آسیب های موجود در ملک اجاره ای را فهرست کند. که یک پروتکل چگونه می تواند باشد نمونه ما در اینجا نشان می دهد .
مهم ترین راهنماها در مورد "اجاره"
 
← حقوق مشاهده
← هزینه های عملیاتی
← اجاره خانه
← سپرده
← اجاره
← قانون اجاره و حیوانات خانگی
← قرارداد اجاره
← هزینه های اضافی
← جابجایی
← گواهی حق سکونت
← درخواست برای WBS
 
محتوی
 
    راه طولانی تا آپارتمان اجاره ای
    مهم ترین راهنماها در مورد "اجاره"
    قبل از اجاره، باید جستجو کنید: معیارهای خاصی به این امر کمک می کند
        چک لیست برای بازرسی: این نکات مهم هستند
        قرارداد اجاره: مقررات برای استفاده از آپارتمان
        تحویل آپارتمان: پروتکل را فراموش نکنید
        پس از انتقال، ثبت نام مجدد انجام می شود
 
قبل از اجاره، باید جستجو کنید: معیارهای خاصی به این امر کمک می کند
اجاره آپارتمان در صفادشت: آنچه باید در نظر بگیرید به نیازهای شما نیز بستگی دارد.اجاره آپارتمان در صفادشت: آنچه باید در نظر بگیرید به نیازهای شما نیز بستگی دارد.
 
قبل از اینکه آپارتمانی را اجاره کنید ، چه به صورت خصوصی و چه از یک انجمن مسکن، ابتدا باید آن را پیدا کنید . پیدا کردن خانه مناسب می تواند پیچیده باشد، به خصوص زمانی که بازار اجاره تنگ است . ابتدا باید دریابید که آپارتمان برای قرار گرفتن در فهرست نهایی چه الزاماتی را باید رعایت کند و با چه مصالحه هایی می توانید زندگی کنید؟
 
دارد سپس البته امور مالی نیز نقش . علاوه بر تجهیزات آپارتمانی که می خواهید اجاره کنید و هزینه های آینده نیز برای بسیاری از افراد مهم است , موقعیت مکانی و زیرساخت های موجود . آیا فرصت‌های خرید نزدیک است، آیا باید در نزدیکی پارک وجود داشته باشد و چه ارتباطی با وسایل نقلیه عمومی یا فضاهای پارکینگ وجود دارد؟ همه این سؤالات می توانند هنگام جستجو مهم باشند ، بسته به آنچه برای شما ارزش قائل هستید.
 
به عنوان راهنما هنگام جستجو می توانید از معیارهای زیر استفاده کنید :
 
    ملک در کجا واقع شده است؟
    متراژ آپارتمان چقدر است؟
    آپارتمان در کدام طبقه است؟
    اجاره اولیه چقدر است؟
    چه هزینه های اضافی اضافه ای دریافت می شود؟
    وثیقه چقدر است؟
    چه تجهیزاتی ارائه می شود؟ (آشپزخانه بله یا خیر، حمام با وان یا دوش، بالکن یا تراس، نوع گرمایش، تجهیزات ویژه مانند گرمایش از کف یا آسانسور و ...)
 
اطلاعات بیشتری هرچه یک آگهی آسان‌تر ارائه دهد، پیش‌انتخاب است. اگر اطلاعاتی در مورد ملک وجود ندارد، باید در هنگام مشاهده آن دقت ویژه ای داشته باشید . همچنین باید گفت که اجاره یک آپارتمان یا خانه بدون اینکه ابتدا آن را دیده باشید توصیه نمی شود - حتی اگر آگهی اطلاعات مهمی ارائه دهد .
 
بنابراین معمولاً این مرحله بعدی است . هنگامی که نامزدهای احتمالی را محدود کردید و تصمیم گرفتید که کدام امکانات، مکان و هزینه برای شما مهم است، باید به هر ملک اجاره ای نگاهی دقیق بیندازید .
چک لیست برای بازرسی: این نکات مهم هستند
اگر می خواهید یک آپارتمان اجاره کنید، در حین مشاهده به نقشه طبقه نگاه کنید.اگر می خواهید یک آپارتمان اجاره کنید، در حین مشاهده به نقشه طبقه نگاه کنید.
 
از یک سو، مشاهده ارائه می دهد فرصتی را محیط اطراف و آپارتمان برای نگاه دقیق تر به . از طرف دیگر نیز اطلاعات بیشتری کسب می کنید ، معمولاً در مورد کسانی که آپارتمان اجاره می کنند . این می تواند مهم باشد، به عنوان مثال، اگر شما یک آپارتمان را به صورت خصوصی اجاره می کنید و موضوع استفاده شخصی ممکن است در آینده مطرح شود. اما شرکت‌های املاک و مستغلات یا انجمن‌های مسکن شهرداری نیز از بازدیدها برای معرفی خود به مستاجران آینده استفاده می‌کنند . نحوه انجام این کار گاهی اوقات می تواند نشان دهنده چگونگی پیشرفت اجاره باشد.
 
بازدیدها فرصتی عالی برای پرسیدن سوال هستند . بهتر است فهرستی از چیزهایی که می خواهید در مورد آپارتمان بدانید تهیه کنید. وضعیت آپارتمان و وسایل آن باید مورد توجه قرار گیرد. آیا تاسیسات برق و لوله کشی کار می کند؟ درها و پنجره ها چگونه هستند و رادیاتورها چگونه هستند؟ حتما باید این نکات را بررسی کنید و ایراداتی را در نظر بگیرید . بسیار مفید است . بنابراین، همراه داشتن یک دفترچه یادداشت هنگام بازدید
 
دقت کنید همچنین به پلان آپارتمانی که می خواهید اجاره کنید . زیرا در اینجا می توانید تعیین کنید که آیا برش واقعاً با نیازهای شما مطابقت دارد یا خیر. وجود داشته باشد برای مثال، اگر یک اتاق اتصال ، اگر چندین ساکن وجود داشته باشد ، ممکن است مشکل ایجاد شود . تابش نور در اتاق ها نیز می تواند نکته مهمی باشد. بدون نور زیاد، هزینه برق افزایش می یابد. در این زمینه توصیه می‌شود به گواهینامه انرژی ملک نیز نگاهی بیندازید؛ این امر باعث می‌شود نتیجه‌گیری شود تا در مورد مصرف انرژی و در نتیجه هزینه‌های آتی .
اجاره: همچنین باید بررسی کنید که آپارتمان در هنگام بازدید چه امکاناتی را ارائه می دهد.اجاره: همچنین باید بررسی کنید که آپارتمان در هنگام بازدید چه امکاناتی را ارائه می دهد.
 
چطور سطح نویز ؟ اگر در تابستان نمی توانید پنجره ها را باز کنید زیرا جلوی خانه ترافیک است یا روبروی آن رستوران وجود دارد، این می تواند کیفیت زندگی را محدود کند . مورد اینکه آیا همسایگان در حین مشاهده از نوع پر سر و صدا هستند یا خیر قضاوت در دشوار است . با این حال، شما اغلب تصوری از محیط اجتماعی به دست می آورید ، که می تواند هنگام تصمیم گیری در مورد اجاره یا عدم اجاره آپارتمان در صفادشت مفید باشد.
 
اگر می خواهید یک آپارتمان یا خانه با باغ اجاره کنید ، باید آن را نیز بررسی کنید و از قبل مشخص کنید که آیا برای طراحی یا استفاده نیازی وجود دارد یا خیر . اگر بعداً مشخص شد که وسایل ورزشی مجاز نیستند یا اجازه ندارید باغ را آنطور که در نظر دارید طراحی کنید، این نیز می تواند بر کیفیت زندگی تأثیر بگذارد .
 
برای بازرسی ملک مفید باشد: چک لیست زیر می تواند
چک لیست بازرسی خانه
 
چک لیست بازرسی را از اینجا به صورت رایگان دانلود کنید!
 
بهترین کار این است که چک لیست را پرینت بگیرید و با خود به بازدیدها ببرید. سپس می توانید نکات مربوط به این را بررسی کنید.
چک لیست برای مشاهده (pdf.)
 
باید اگر هنگام درخواست آپارتمانی که می خواهید اجاره کنید اظهارنامه ها و اسناد خاصی را به صاحبخانه ارائه دهید ، مطمئن شوید که صاحبخانه نیز می تواند آنها را درخواست کند . علاوه بر خود گواهی مستاجر و اثبات معمولاً درآمد مطمئن (قرارداد کار و غیره) ، اطلاعات شوفا ، گواهی عدم پرداخت اجاره بها از صاحبخانه قبلی و کپی شناسنامه رایج است. اگر شهروندی مورد نیاز است، توضیح دهید که ضمانت باید چگونه باشد .
قرارداد اجاره: مقررات برای استفاده از آپارتمان
اجاره آپارتمان در صفادشت: هنگام امضای قرارداد نیز باید به آن توجه کنید.اجاره آپارتمان در صفادشت: هنگام امضای قرارداد نیز باید به آن توجه کنید.
 
گرفتید هنگامی که تصمیم به اجاره یک آپارتمان خاص ، باید قرارداد امضا شود و ملک اجاره ای تحویل داده شود . با این حال، قبل از امضای قرارداد، باید دقیقاً مشخص کنید که شامل چه مواردی است . تمام هزینه های انجام شده باید دقیقاً تعریف شود. اینکه کدام هزینه های اضافی به اجاره اصلی اضافه می شود برای مبلغ اجاره بسیار مهم است. اگر هنگام تصمیم گیری به این موارد توجه نکنید، می تواند مشکلات مالی جدی ایجاد کند. زیرا در این صورت آپارتمانی که اجاره می کنید به سرعت می تواند بسیار گران شود. باید در قرارداد اجاره مشخص شود نیز نوع پرداخت . آیا هزینه های اضافی به عنوان یک نرخ ثابت یا به عنوان پیش پرداخت مورد نیاز است ؟ مستاجرین فقط در صورتی باید این پرداخت ها را انجام دهند که در قرارداد اجاره توافق شده باشد.
 
با این حال، مستاجران باید بدانند نیست که پیش پرداخت ها نشان دهنده مصرف واقعی . بسته به نحوه استفاده از آپارتمان، هزینه های مصرف انرژی برای گرمایش و آب گرم اعتباری در پایان دوره صورتحساب در نوسان است، به طوری که ممکن است پرداخت اضافی پرداخت شود یا صادر شود .
 
مستاجران باید مراقب قراردادهای اجاره استاندارد باشند . اینها می توانند شامل بندهایی باشند که به عنوان عبارت استاندارد مجاز نیستند . به عنوان مثال، اگر ضرب الاجل های سفت و سختی برای تعمیرات لوازم آرایشی تعیین شده باشد یا قرارداد حاوی بندی در مورد تعمیرات باشد که فراتر از تعمیرات جزئی است ، چنین است .
 
اگر صاحبخانه به عنوان تضمین نیاز به بیمه مسئولیت داشته باشد ، مستاجران معمولاً نمی توانند از آن اجتناب کنند. بهتر است مطمئن شوید که یکی را دارید .
 
بررسی کنید هنگام امضای قرارداد، بهتر است همیشه نکات زیر را :
 
    آیا اطلاعات متراژ آپارتمان صحیح است یا اطلاعات آگهی در قرارداد است؟
    آیا مبلغ ودیعه حداکثر سه ماه اجاره است؟
    آیا حداقل مدت اجاره در محدوده معقول (معمولا تا 2 سال) است؟
    مدت زمان اطلاع رسانی چقدر است؟ (برای مستاجران، این مدت ممکن است بیش از سه ماه نباشد.)
    پرداخت اجاره بها چگونه و چه زمانی انجام می شود؟
    آیا بیمه مسئولیت وجود دارد؟
    چه مقرراتی برای استفاده از اتاق ها و محوطه های مشترک وجود دارد؟ (اتاق رختشویی، حیاط، باغ، زیرزمین و ...)
    در مورد مالکیت حیوان خانگی چه شرایطی وجود دارد؟
    آیا ضرب الاجل تعمیرات آرایشی انعطاف پذیر است؟
 
تحویل آپارتمان: پروتکل را فراموش نکنید
اجاره آپارتمان در صفادشت: چک لیست می تواند برای مراحل فردی مفید باشد.اجاره آپارتمان در صفادشت: چک لیست می تواند برای مراحل فردی مفید باشد.
 
پس از امضای قرارداد اجاره ، آپارتمان متعلق به شماست. اکنون تحویل در شرف شروع است . و در اینجا نیز چند نکته وجود دارد که باید در نظر گرفته شود . برای ایمن بودن، یک پروتکل تحویل همیشه ایده خوبی است. سپس باید تمام آسیب‌ها، عیوب موجود و احتمالاً مهلت‌های حذف آنها توسط صاحبخانه ثبت شود . این در هنگام خروج از منزل با توجه به تعمیرات آرایشی مهم است.
 
همچنین وضعیت کنتور برق و در صورت وجود کنتور گاز و کنتور آب نیز باید در لاگ ذکر شود. این نیز مهم است، از جمله موارد دیگر، زمانی که مستاجران در تامین کننده برق ثبت نام می کنند . نیاز دارد این کار علاوه بر قرائت کنتور، به شماره کنتور نیز . در این زمینه، مستاجران همچنین باید نحوه تنظیم دسترسی به اتاق متر را روشن کنند .
 
مهم است که هنگام تحویل از تمام اتاق ها سر بزنید و آنها را بررسی کنید. اگر آپارتمان بازسازی نشده باشد ، باید ثبت شود. با این حال، اگر آپارتمانی که اجاره می‌کنید اخیراً بازسازی شده یا برای اولین بار است ، این مورد نیز باید ثبت شود. عیوب و آسیب های موجود در هر دو مورد ثبت شده است. فراموش نکنید که یراق آلات، سرویس های بهداشتی و رادیاتورها را بررسی کرده و وضعیت آنها را یادداشت کنید.
 
در زیر مشاهده خواهید کرد یک چک لیست برای تحویل که می توانید از آن به عنوان پروتکل نیز استفاده کنید .
 
نمونه پروتکل تحویل را از اینجا به صورت رایگان دانلود کنید!
 
لطفا توجه داشته باشید که این فقط یک نمونه است. بنابراین، این را بدون تغییر نپذیرید.
پس از انتقال، ثبت نام مجدد انجام می شود
 
اگر تحویل موفقیت آمیز باشد و شما کلید آپارتمان خود را دریافت کرده اید، انتقال می تواند آغاز شود . چیزی که نباید فراموش کنید، ثبت نام مجدد است . در مورد آدرس جدید باید به اداره ثبت نام ساکنین و همچنین به کلیه تامین کنندگان مهم و بانک داده شود چنین گزارشی . نیز منطقی است . درخواست حمل و نقل به اداره پست ارسال





 املاک در صفادشت