تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین پنجره دوجداره در ایران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پنجره دوجداره یکی از نیازهای اصلی و مهم در صنعت ساخت و ساز می باشد. برخی از مسائلی که امروزه در ساخت و ساز با آن مواجه هستیم باعث شده است که انتخاب این نوع پنجره ها و استفاده از آنها تبدیل به یک ضرورت شود. بحث های جلوگیری از هدر رفت انرژی، بحث های زیست محیطی، حفظ تعادل صدایی داخل خانه ها بواسطه شلوغی شهرها و معابر و … باعث شده است که نگاه صنعت ساختمان سازی به پنجره با نگاه قدیم قدیم متفاوت تر باشد. از دیرباز پنجره به چشم ساختمان برای روشنایی خانه در طول روز و نیز تبادل هوایی داخل و بیرون در نظر گرفته می شده است. هرچند طراحی و اجرای پنجره ها فارغ از این دو نکته در زیبایی ساختمان و معماری آن نقش به سزایی داشته است.
انواع پنجره دوجداره وین بست بر اساس حالت باز شوندگی درب ها همانگونه که در بالا گفتیم، درب و پنجره سازی دوجداره وین بست به لحاظ فنی توان تولید انواع پنجره دوجداره در شکل ها و طرح های مختلف را دارد. در زیر پنجره های تولید شده بر اساس نحوه باز شدن پنجره را بیان می کنیم بسته به حالت باز شوندگی نوع یراق آلات مورد استفاده نیز متفاوت خواهد بود. شایان ذکر است که در صورت درخواست مشتری برای ساخت پنجره های دوجداره به صورت ترکیبی از حالت های باز شوندگی می توانیم پنجره های با قابلیت ترکیبی را بسازیم.
پنجره دوجداره وین تک 
پنجره وین تک با استفاده از پروفیل UPVC وین تک ساخته می شود. این پروفیل ها محصول کارخانجات WINTECH هستند. پروفیل های این گروه تولیدی بر اساس استانداردهای روز و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و همگن تولید می شود.
پنجره دوجداره هافمن 
پنجره هافمن، با استفاده از پروفیل های  upvc شرکت هافمن ساخته می شوند. ثبات بالای رنگ پنجره، مقاومت در برابر ضربه، عوامل جوی و مواد خورنده ناشی از باران ، عمر طولانی و راحتی نصب انواع شیشه دوجداره و سه جداره مزیت این پنجره هاست.