تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: وکیل مهریه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
برای گرفتن و مطالبه مهریه، راه‌هایی مانند توقیف اموال یا توقیف ارث پدری برای مهریه وجود دارد.

گرفتن استعلام اموال آقا و یا توقیف اموال مرد برای مهریه زمان اهمیت زیادی دارد. بنابراین بهتر است از کمک وکیل مهریه استفاده کنید.

موسسه حقوقی دادسو متشکل از وکلای پایه یک دادگستری خانم و آقا است که به صورت تخصصی در زمینه پرونده‌های وصول مهریه فعالیت می‌کند.

بهترین وکیل مهریه در تهران
دادسو خود را بهترین وکیل مهریه در تهران نمی‌داند اما، تجربه صدها پرونده به اجرا گذاشتن مهریه ما را نسبت به تمامی نگرانی‌ها، نیازها و خواسته های شما آگاه کرده است.

ما می‌دانیم شما نگران هستید که همسرتان اموال را به نام دیگران منتقل کند و یا از روش‌هایی که باعث از دست رفتن مهریه برای خانم می شود استفاده کند.

ما می‌دانیم زمان در مورد توقیف اموال و یا تقسیط مهریه اهمیت دارد. برای همین اگر به دنبال وکیل مهریه در تهران هستید، همین حالا با ما در ارتباط باشید تا پرونده شما بررسی شود.

هزینه وکیل برای اجرای مهریه
برای تعیین هزینه وکیل برای اجرای مهریه ابتدا باید شرایط پرونده شما بررسی شود. موارد بسیاری مانند: نوع اموال آقا، میزان مهریه، نوع مهریه در شرایط اقدام برای وصول مهریه متفاوت است.

برای اطلاع از هزینه وکیل برای مهریه با کارشناسان دادسو در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند و یک راهکار مناسب به شما پیشنهاد دهند.

چند درصد مهریه به وکیل تعلق میگیرد؟
در مورد حق‌الوکاله وکیل برای مهریه نمی توان عدد دقیقی بیان کرد.

اینکه چند درصد مهریه به وکیل تعلق می‌گیرد بستگی به موارد مختلفی دارد که باید حتما در جلسه با وکیل مهریه بررسی شده و پاسخ داده شود.

تنظیم قرارداد شفاف با موکل و ذکر دقیق حق الوکاله وکیل و تعهدات وکیل به شما در قرارداد، یکی از ویژگی‌های اصلی دادسو است که باعث آسودگی خیال موکل ها می‌شود.

چرا باید دادسو را انتخاب کنیم؟
اگر تیم دادسو برای پرونده‌ وصول مهریه در کنار شما باشند دیگر نیاز به حضور شما در هیچ مرحله‌ای نیست و وکلای شما در تمامی جلسات و مراحل پرونده به جای شما حضور پیدا می‌کنند.

زمانی که شما در دادسو تشکیل پرونده می‌دهید پشتیبان اختصاصی خواهید داشت تا شما را در جریان جزئیات روند پرونده به صورت هفتگی قرار دهد.

تیم دادسو تا زمان اتمام پرونده در کنار شما خواهد بود و سعی می‌کند دغدغه‌های طلاق شما را به حداقل برساند.

مدت زمان توقیف اموال برای مهریه
در پروسه توقیف اموال برای مهریه، زمان بسیار ارزشمند و حیاتی است.

این مسئله از این جهت اهمیت دارد که امکان دارد قبل از توقیف، آقا از طریق پیامک اجرای ثبت، مطلع شود و فوریت دست به انتقال اموال بزند و کاری از دست خانم بر نیاید. 

نکته مهم بعدی این است که بعد از توقیف اموال برای مهریه چه باید کرد. بسیاری از خانم به علت عدم اطلاع از قوانین جدید مهریه، نمی دانند که مرحله بعد از توقیف اموال چیست و به همین دلیل فرصت طلایی وصول مهریه را از دست می دهند.

نحوه توقیف سهم الارث برای مهریه
یک راهکار کاربردی برای وصول مهریه، توقیف ارث پدری برای مهریه است.

در صورتی که سهم الارثی به زوج تعلق بگیرد، وکیل مهریه شما در دادسو ظرف فقط چند روز نسبت به توقیف سهم الارث از طریق اجرای ثبت اقدام خواهد کرد.

با توجه به روشی که وکلای دادسو در زمینه توقیف ارث پدری پیش می‌گیرند، به هیچ وجه امکان رفع توقیف سهم الارث برای زوج وجود نخواهد داشت.

همین‌طور در صورتی که وراث به هر دلیلی اقدام به تقسیم ارثیه نکنند، وکیل مهریه شما با وکالت از شما به عنوان ذینفع، می‌تواند اقدام به تقسیم ارث و جداسازی سهم شما بکند.

توجه داشته باشید تا زمانی که تقسیم ارث به مرحله نهایی نرسیده باشد و سهم آقا به نام خودش ثبت نشده باشد، آقا نمی‌تواند سهم خود را به خواهر و یا هر کس دیگری واگذار کند و این یک امتیاز مهم برای خانم‌ها در زمان گرفتن مهریه از سهم الارث شوهر است.

استعلام اموال برای مهریه
از اموال همسرم اطلاع ندارم؛ برای مطالبه مهریه چگونه اموال همسرم را استعلام کنم؟

دارایی‌های به صورت عمومی یا اموال منقول و غیرمنقول هستند، یا حساب بانکی هستند و یا سهام بورس!

جواب استعلام املاک از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، پیگیری حساب بانکی از طریق بانک مرکزی و استعلام سهام بورس از طریق سازمان بورس و اوراق بهادار است.

مطالبه توقیف اموال منقول و غیر منقول مانند خانه، ماشین، مغازه و … و حساب بانکی و سهام بورس که از طریق اداره اجرای ثبت انجام می شود زمان گیر است و امکان دارد در این مدت، آقا اموالش را به شخص دیگری انتقال بدهد.

برای انجام سریع استعلام داشتن وکیل مهریه متخصص، ضروری است. در صورتی که تمایل به استعلام دارایی‌های همسرتان دارید با دادسو تماس بگیرید.

ما خیلی سریع‌تر از روال شما، کلیه اموال همسرتان را استعلام خواهیم کرد و در صورت تمایل شما، روال توقیف را سریعا شروع خواهیم کرد.

مدارک لازم برای اجرا گذاشتن مهریه
مدارک اجرا گذاشتن مهریه شامل موارد زیر است:

کارت ملی
شناسنامه
سند ازدواج یا رونوشت آن
نامه دفترخانه ای که صیغه عقد  جاری شده (امکان دریافت توسط وکیل وجود دارد)
عضویت در سامانه ثنا
برای نامه دفترخانه با همراه داشتن سایر مدارک خانم و یا وکیلشان باید به دفترخانه ای که عقد ازدواج در آنجا ثبت شده است مراجعه کنند و نامه اداره اجرای ثبت را دریافت نمایند.


منبع: https://dadsoo.com/family-dowry18/