تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سفر به تايلند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سفر به تايلند
سفر به تايلند يک تجربه بسيار جذاب و متنوع است.  کشور تايلند يک کشور فوق العاده زيبا با جزاير بسيار متنوع است که سالانه تعداد زيادي از گردشگران را پذيرا است. طبيعت فوق العاده زيبا، معابد تاريخي، جزاير بکر و فرهنگ غني اين کشور، آن را به يک مقصد جذاب براي دوست داران توريسم و گردشگري تبديل کرده است. ما در اين مطلب، به شما چند مورد از مراحل و نکات مهم براي سفر به تايلند را توضيح مي‌دهيم:

 ويزا براي سفر به تايلند
قبل از سفر به تايلند، بهتر است وضعيت ويزاي مورد نياز براي کشور خود را بررسي کنيد. برخي از کشورها مي‌توانند براي مدت کوتاهي بدون ويزا وارد تايلند شوند، در حالي که برخي ديگر نياز به ويزا يا ويزاي راهنمايي براي ورود به تايلند دارند. لازم است قبل از سفر وضعيت ويزاي مورد نياز را با سفارت يا کنسولگري تايلند در کشور خود تماس بگيريد. مي توانيد براي خريد تور هاي تايلند با آژانس هاي مختلف گردشگري تماس بگيريد و از شرايط سفر به تايلند مطلع شويد.

 بهترين زمان سفر به تايلند
تايلند داراي آب و هواي گرمسيري است و طولاني‌ترين فصل باران در ماه‌هاي ژوئن تا اکتبر است. بهترين زمان براي سفر به تايلند بين نوامبر تا آوريل است، زيرا در اين ماه‌ها آب و هوا خشک و مطبوع است. در طول اين ماه‌ها، درجه حرارت معتدل و آب و هواي خشک در اکثر مناطق تايلند وجود دارد. به علاوه، اين فصل به عنوان فصل گرمايشي در بسياري از کشورهاي پايين درجه حرارت شمالي و اروپايي محبوب است و بسياري از توريست‌ها در اين ماه‌ها به تايلند سفر مي‌کنند.

[تصویر:  PhuketShoers-Thailand.jpg]
مقصد‌هاي ديدني در سفر به تايلند
تايلند داراي مقصدهاي بسيار زيبا و جذابي است که شامل شهرهاي بانکوک، چيانگ ماي، پوکت، کرابي و جزايري مانند کوه ساموي، کوه پي‌پي، پھانگ نگا و جزيره‌هاي آو نانگ است. قبل از سفر، از مقصدهايي که مي‌خواهيد ببينيد و فعاليت‌هايي که مي‌خواهيد انجام دهيد، آگاه شويد و برنامه‌ريزي کنيد. براي اين کار مي توانيد با يکي از آژانس هايي که مجري تور هاي تايلند هستند تماس بگيريد و در مورد مقصد تور هاي مختلف اين کشور اطلاعات بگيريد.

 امکانات اقامتي در سفر به تايلند
تايلند داراي انواع امکانات اقامتي است که مي‌توانند به همه نيازها پاسخ دهند، از هتل‌هاي لوکس و ريزورت‌هاي ساحلي تا مهمانخانه‌ها و آپارتمان‌هاي اجاره‌اي. در نظر داشته باشيد که در فصل تعطيلات و مقصد‌هاي پرطرفدار، رزرو اقامتگاه خود را به موقع انجام دهيد. با اين حال اگر قصد تجربه ب[b]هترين تور تايلند[/b] را داريد، سعي کنيد از تور هاي وي آي پي استفاده کنيد. اين تور ها امکانات بيشتري نسبت به تور هاي معمولي در اختيار شما قرار مي دهند و شهر هاي بيشتري از تايلند را براي بازديد مد نظر قرار مي دهند.

غذا و آشپزي کشور تايلند
تايلند به عنوان يکي از مقاصد معروف غذايي جهان شناخته مي‌شود. شما مي‌توانيد در رستوران‌ها و غذاخوري‌هاي محلي غذاهاي سنتي تايلندي مانند پد تاي، توم يام، ماسامان و خيلي بيشتر را تجربه کنيد. همچنين، در تايلند مي‌تتوصيه مي‌کنم قبل از سفر به تايلند، اطلاعات بيشتري درباره مقصد خود و همچنين نکات امنيتي و فرهنگي کشور را جستجو کنيد. همچنين، از يک بيمه مسافرتي جهت پوشش هرگونه مشکلات غيرمترقبه در سفر استفاده کنيد.