تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین کلاب های خود شناسی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
1. بی حد و مرز – جیم کوییک

بهترین کتاب خودشناسی اسلامی
مغز شما قدرتمندترین فناوری در جهان است، اما هیچ دفترچه راهنما و بروشوری برای آن وجود ندارد. شعار جیم کوییک در یکی از بهترین کتاب ها درباره خودشناسی، این است: مغز خود را ارتقا دهید، هر چیزی را سریعتر یاد بگیرید و زندگی استثنایی خود را کشف کنید!

[تصویر:  %DB%8C%D8%B3%DB%8C.webp]


شما هیچ محدودیتی ندارید. علیرغم هرچه دیگران به شما گفته اند، پتانسیل شما بی نهایت است. زمانی می‌توانید از این پتانسیل کامل بهره ببرید که بدانید چگونه از مغز خود استفاده کنید.

2. انسان در جستجوی معنا – ویکتور ای. فرانکل

[تصویر:  Untitled-1-3.webp]
بهترین کتاب ها درباره خودشناسی
یکی از بهترین کتاب ها درباره خودشناسی که از جمله کتاب‌های محبوبم به حسابش می‌آورم. خاطرات روانپزشک اتریشی، دکتر ویکتور فرانکل همراه توصیفاتش از زندگی در اردوگاه‌های مرگ نازی‌ها، و درس‌های این دوران برای بقای معنوی، در کتاب «انسان در جستجوی معنا» بیان شده اند. سالهاست که این کتاب جذاب، نسل‌های مختلفی از خوانندگان را مجذوب خود می‌کند. دکتر فرانکل بر اساس تجربه خود و داستان‌های بیمارانش استدلال می‌کند که ما نمی‌توانیم از رنج اجتناب کنیم، اما می‌توانیم انتخاب کنیم که چگونه با آن کنار بیاییم، در اعماق دشواری‌ها معنایی پیدا کنیم و با هدفی جدید به جلو برویم.


3.کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند (و فرزندانتان از اینکه کتاب را خوانده اید خوشحال خواهند شد) – فیلیپا پری

[تصویر:  book-you-wished-your-parents-had-reaD.webp]
تأثیرگذارترین کتاب های خودشناسی
عنوان کتاب، به بهترین شکل گویای کل ماجراست. کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند، بهترین کتاب ها درباره خودشناسی و در مورد چگونگی روابط ما با فرزندانمان است. به ما کمک می‌کند تا بدانیم چه چیزی مانع ایجاد یک ارتباط خوب می‌شود و چه چیزی می‌تواند روابط بین والدین و فرزندان (و متعاقباً روابط اجتماعی فرزندان در آینده) را تقویت کند.

منبع: najvafact