تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مقایسه تیگو ۵ با جک اس ۵
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تیگو 5 و جک اس 5 هر دو ظاهر جسورانه، ویژگی‌های نویدبخش و قیمت رقابتی دارند، درنتیجه این سؤال مهم را برای شما، راننده سختگیر، باقی می‌گذارند: کدام یک برتر است؟
مقایسه تیگو 5 و جک اس 5 از نظر طراحی و سبک
تیگو 5 نمایه‌ای ظریف و مدرن دارد. چراغ‌های جلوی حسی از پویایی را القا می‌کنند، از طرفی سانروف پانورامیک احساس آزادی گسترده را تقویت می‌کند. از سوی دیگر، جک اس 5 حالت تهاجمی‌تری دارد و خطوط عضلانی و جلوپنجره غالب را به نمایش می‌گذارد. چرخ‌های اسپرت و چراغ‌های LED روزتاب نیز به زیبایی این خودرو افزوده است.
مقایسه از نظر مشخصات فنی
موتور 1.5 لیتری توربوشارژ تیگو 5، 147 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و گیربکس شش سرعته اتوماتیک روان آن، سواری راحت را حتی در جاده‌های ناهموار تضمین می‌کند. جک اس 5 با یک موتور 2.0 لیتری، 174 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. گیربکس شش سرعته دو کلاچه جک شتاب سریع و احساس اسپرت‌تر را به راننده می‌دهد.
ویژگی‌ها و امکانات
تیگو 5 دارای یک فضای داخلی چرمی مجلل، سیستم سرگرمی لمسی کاربرپسند و فضای پا فراوان برای حتی بلندترین سرنشینان است. همچنین سنسورهای پارک عقب، رانندگی را بسیار آسان تر می‌کند. جک اس 5 از این نظر عقب نیست، با ارائه سانروف، یک صفحه کیلومتر شمار دیجیتال و صندلی‌های گرم شونده برای صبح‌های سرد همچنان در رقابت با خودروهای هم قیمت خود است. اطلاعات فنی خودرو جک S5 را میتوانید به طور کامل از سایت خودرو724 مطالعه نمایید.
لازم به ذکر است که هر دو خودرو مجهز به ویژگی‌های ایمنی مانند ایربگ و ABS هستند که آرامش خاطر را در هر سفری به شما می‌دهند. انتخاب بین تیگو 5 و جک اس 5 در نهایت به ترجیح شخصی بستگی دارد. اگر به دنبال ظرافت و سواری راحت هستید، تیگو 5 ممکن است خودروی ایده‌آل شما باشد. اما اگر به دنبال قدرت و هندلینگ اسپرت هستید، جک اس 5 می‌تواند برای شما ایده آل باشد.

من اخیرا قصد خرید خودرو داشتم اتفاقا بین این دو مدل مونده بودم ولی طبق فرمایشات شما تصمیم گرفتم که هر دو ماشین رو برای 1 روز کرایه کنم تا ببینم سواری باهاشون چطوره تو اینترنت دنبال سایتهای کرایه خودرو گشتم که بهترینشنون سپریس بود بعد از سواری با جک دیدم خیلی آپشن و حس بهتری به راننده انتقال میکنه که تصمیمم براین شده جک اس5 رو برای خرید انتخاب کنم.