تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: براي زيبا سازي ساختمان چه کنيم؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در اين مطلب سعي مي کنيم تا با هم بررسي کنيم چگونه مي توانيم قسمت هاي مختلف ساختمان را زيباتر کنيم. هر کدام از قسمت هاي ساختمان با معيار خاصي براي زيبايي سنجيده مي شوند. براي زيباسازي داخل حمام و سرويس بهداشتي مي‌توانيد از روش‌ها و ايده‌هاي زير استفاده کنيد:

1. انتخاب رنگ مناسب: انتخاب رنگ‌هاي آرام و طبيعي براي ديوارها و سقف حمام مي‌تواند به آرامش و صلح بخشي در اتاق کمک کند. همچنين، مي‌توانيد با استفاده از رنگ‌هاي تاکيدي براي جزئيات کوچک مانند جعبه‌ها، حوله‌پايه و لوازم تزييني، جذابيت و زندگي به حمام ببخشيد.

2. استفاده از کاشي و سراميک زيبا: انتخاب کاشي‌ها و سراميک‌هاي با طرح‌ها و الگوهاي منحصر به فرد مي‌تواند داخل حمام را زيبا و شيک کند. مي‌توانيد از کاشي‌هاي موزاييکي، کاشي‌هاي سه بعدي يا سراميک‌هاي با الگوهاي هنري استفاده کنيد.

3. نورپردازي مناسب: استفاده از نور مناسب در حمام مي‌تواند فضا را زنده و دلنشين کند. از نورهاي طبيعي استفاده کنيد و در صورت نياز، از چراغ‌هاي نرم و دماوند براي ايجاد جو رمانتيک و آرامش بخش استفاده کنيد.

4. استفاده از آينه‌ها روشويي سنگي: آينه‌ها به حمام احساس فضا وسعت مي‌دهند و بازتاب نور را افزايش مي‌دهند. از آينه‌هاي بزرگ و طرح‌دار استفاده کنيد تا به دکوراسيون حمام زيبايي و عمق بيشتري ببخشيد.

5. لوازم تزييني: با استفاده از لوازم تزييني مناسب مانند چمدان‌هاي کوچک، جعبه‌هاي تزييني، پرده‌هاي حمام و تخته‌هاي پيام، حمام را شخصي‌تر و دلچسب تر کنيد. مي‌توانيد از رنگ‌ها و الگوهايي که با بقيه دکوراسيون هماهنگي دارند، استفاده کنيد.

6. گياهان داخلي: قرار دادن گياهان داخلي مناسب مي‌تواند حمام را زنده و طبيعي کند. انتخاب گياهاني که تحمل رطوبت بالا دارند، مثل فرنگي، آلوئه ورا و بامبو، مي‌تواند گزينه‌هاي خوبي باشند.

7. نگهداري تميز و منظم: حفظ حمام در وضعيت تميز و منظم نيز به زيبايي آن کمک مکند. مطمئن شويد که لوازم شخصي، لوازم بهداشتي، وسايل آرايش و زباله در جاي مناسب قرار دارند و داخل حمام پاک و مرتب است.

از اين راهنما مي‌توانيد براي زيباسازي داخل حمام خود استفاده کنيد. همچنين، مهمترين نکته اين است که طرح و دکوراسيون حمامي که با سليقه شما هماهنگ است و شما را به خوبي احساس راحتي و آرامش مي‌کناند را انتخاب کنيد.

اما در خود ساختمان نيز مي توان با استفاده از يک سري تکنيک ها زيبايي چند برابري به ساختمان ببخشيم:
1- استفاده از شيشه هاي رنگي: شيشه هاي رنگي با رفلکسي که دارند زيبايي بسيار زيادي به ساختمان مي دهد. اگر رنگ شيشه ها خاص باشد مي تواند توجه مخاطب را جلب کند.
2- استفاده از سنگ هاي سفيد: اگر در نماي ساختمان از سنگ هاي سفيد رنگ استفاده کنيد جلوه ي نما ساختمان بيشتر مي شود. سنگ تراورتن سفيد يکي از بهترين گزينه ها براي نما ساختمان است اين سنگ ها هم نماي زيبايي دارند و هم کيفيت فوق العاده اي دارند.
3- استفاده ترکيبي از مصالح: مصالح مختلفي وجود دارند که اگر از آن ها به صورت ترکيبي مي تواند ساختمان شما را بسيار زيباتر کند. شيشه، گچ، سنگ ساختمان، آجر و... مصالحي هستند که مي توانند به صورت ترکيبي استفاده شوند.
4- نورپردازي هاي خاص: استفاده از نورپردازي هاي خاص هم در نما ساختمان و هم در داخل ساختمان مي تواند باعث زيباتر شدن ساختمان شود. همچنين نورپردازي مي تواند ساختمان شما را بزرگ تر نشان دهد.
5- کار روي کف ساختمان: سعي کنيد از کف ساختمان خود غافل نشويد. کف ساختمان يک عامل مهم در زيباتر شدن ساختمان شماست. براي کف ساختمان مي تواند از پارکت، سراميک يا سنگ هاي گرانيت استفاده کنيد. خريد سنگ گرانيت مرواريد مشهد يکي از بهترين انتخاب ها براي کف ساختمان است.

[تصویر:  %D9%85%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF-300x295.jpeg]