تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خرید خانه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
برای اینکه بتوانید خرید یک اقامتگاه اولیه یا ثانویه و همچنین بخشی از سرمایه گذاری را تامین کنید، استفاده از وام مسکن اغلب ضروری است. قبل از امضای پیشنهاد اعتباری خود، نکاتی وجود دارد که باید در مورد وام مسکن بدانید. توضیح می دهد که قبل از ارتکاب به چه چیزی باید توجه کرد.
خودت رو خوب آماده کن
 
از جمله مواردی که باید در مورد وام مسکن بدانید، باید از اهمیت رویه های اداری آگاه باشید . برای صرفه جویی در زمان، می توانید شروع به جمع آوری تمام اوراق لازم کنید. به این ترتیب شما آماده ارسال آنها به بانک برای جمع آوری پرونده خود خواهید بود.
نرخ بهره را از دست ندهید
 
برای درک کامل بازار و دانستن اینکه چه نوع وام مسکنی را باید بگیرید، باید مراقب نرخ ها باشید. پیش بینی نرخ های سالانه آینده و فشارسنج وام مسکن به شما امکان می دهد پیش بینی کنید. اگر می‌خواهید در مورد وام مسکن خود به دنبال چه چیزی باشید، بدیهی است که باید به نرخ‌های ثابت، متغیر یا لیبور توجه کنید.
[font='Arial', sans-serif]خرید آپارتمان در صفادشت[/font]
قدرت خرید خود را محاسبه کنید
 
برای اینکه بدانید آیا می‌توانید وام‌های ماهانه خود را بازپرداخت کنید، باید قدرت خرید خود را بررسی کنید. ما ماشین حساب وام مسکن برای این عملیات ایده آل است. با تشکر از نتیجه، شما می دانید که کدام دارایی را هدف قرار دهید و چه بخشی از ستون سوم بازنشستگی خود را باید برای رسیدن به هدف خود بسیج کنید.
تعداد ایده آل برش ها را تعیین کنید
 
بانک اغلب وام مسکن را در چند قسط ارائه می دهد. اگر اقساط 5 و 10 ساله را انتخاب کنید، باید 5 سال دیگر وام مسکن خود را بازپرداخت کنید. قبل از انجام این انتخاب، باید بدانید که آیا می توانید اقساط خود را قبل از سررسید بازپرداخت کنید یا خیر.
برای مقایسه وقت بگذارید
 
قبل از گرفتن وام مسکن، باید مراقب باشید که پیشنهادات چندین موسسه را با هم مقایسه کنید. برای دریافت سودمندترین پیشنهاد، باید نرخ بهره و شرایط ارائه شده را بررسی کنید.
 
یک پیشنهاد جذاب برای آپارتمان در صفادشت  یا آپارتمان نباید شما را به تصمیم گیری عجولانه سوق دهد. وقتی نوبت به تامین مالی این خرید می رسد، باید برای تعیین بهترین معامله وقت بگذارید.
اجازه ندهید کور شوید
 
وام مسکن ممکن است سودمند به نظر برسد، اما نرخ بهره تنها چیزی نیست که باید بررسی شود. برای اطمینان از اینکه وام مسکن مناسب را می گیرید، باید سررسیدهای مورد انتظار و همه شرایط ویژه را بررسی کنید.
 
قبل از انتخاب نهایی، پیشنهادات را با دقت مطالعه کنید. ارزش وام مسکن صرفاً بر اساس نرخ بهره تعیین نمی شود. همچنین باید بدانید که آیا شرایط منعطف است یا بازپرداخت زودهنگام امکان پذیر است. همچنین باید دریابید که در صورت افزایش نرخ بهره، وام مسکن شما چگونه تغییر خواهد کرد.
آینده را پیش بینی کنید
 
وقتی وام مسکن می گیرید، باید آن را در طول سالیان متمادی بازپرداخت کنید. شما باید بودجه خود را طوری برنامه ریزی کنید که بتوانید این وام مسکن را بپذیرید و در عین حال پول کافی برای هزینه های جاری خود داشته باشید.
مشاوره بگیرید
 
اگر وام مسکن به شما امکان می دهد پروژه املاک خود را تامین مالی کنید ، این نوع اعتبار بسیار پیچیده است. بنابراین بهتر است به دنبال مشاوره خوب باشید. این به شما اطمینان می دهد که جنبه های قانونی را درک کرده و وزن چنین وامی را برنامه ریزی کنید. با کمک یک متخصص، می توانید وضعیت خود را به طور کلی ارزیابی کنید. درآمد، دارایی، صندوق بازنشستگی، همه چیز قابل بررسی است. با همراهی کارشناس وام مسکن قادر به کنترل کامل این وام خواهید بود. او با تسلط بر تمام جنبه های این وام مسکن به شما کمک می کند تا رویای خود را محقق کنید.
چیزهایی که باید قبل از گرفتن وام به خاطر بسپارید
 
    از نرخ ها مطلع شوید
    پیشنهادات را مقایسه کنید
    تمام شرایط وام مسکن را بررسی کنید
    بودجه پسر برنامه نویس
    برای مشاوره خوب با یک متخصص تماس بگیرید
 
منابع مالی خود را پیدا کنید
سوالات متداول
چه زمانی وام مسکن خود را تمدید کنید؟
 
 
 
می توانید وام مسکن را تا شش ماه قبل از سررسید بدون نیاز به پرداخت جریمه تمدید کنید. این تمدید زودهنگام تضمین می کند که می توانید نرخ سود خود را حفظ کنید.
چه زمانی در مورد وام مسکن مذاکره مجدد کنیم؟
 
ترجیحاً باید قبل از پایان قرارداد وام مسکن را تمدید کنید. مؤسسه بانکی 90 روز قبل از پایان قرارداد به شما اطلاع می دهد. شما می توانید از این مزیت برای یافتن یک معامله بهتر یا مذاکره در مورد شرایط بهتر استفاده کنید .
چگونه می توان وام مسکن را فسخ کرد؟
 
قبل از لغو وام مسکن خود ، باید از شرایط و ضوابط ارائه شده توسط سازمان بانکی خود مطلع شوید. هنگامی که نرخ متغیر یا وام مسکن لیبور را بسته اید، می توانید روی انعطاف پذیری این نوع قرارداد حساب کنید. شما می توانید در هر زمان لغو کنید، مشروط بر اینکه به مدت اعلان احترام بگذارید. از سوی دیگر، برای وام مسکن ثابت، باید انتظار پرداخت جریمه های پیش پرداخت را داشته باشید.
در صورت جدایی چه کسی وام مسکن را پرداخت می کند؟
 
در صورت جدایی یا طلاق ، درآمد همسری که مایل به حفظ اموال است بررسی می شود. اگر نتواند وام ماهانه را پرداخت کند، آپارتمان در صفادشت  برای بازپرداخت وام مسکن فروخته می شود.