تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: 6 نکته برای خرید خانه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
    مدیریت ثروت
6 نکته برای خرید خانه
به دست آوردن املاک و مستغلات، به خصوص زمانی که برای اولین بار است، می تواند ترس ها و ابهامات زیادی را به همراه داشته باشد. مبلغ تعهد شده اغلب از وام به منظور جمع آوری کل مبلغ می آید. مهم این است که شما را دعوت می کند تا خود را بیشتر از خرید صد یورویی زیر سوال ببرید. در اینجا 6 نکته صحیح و عاقلانه برای جلوگیری از انجام چند قدم اشتباه آورده شده است.
 
    خوش آمدی خانه خود را هوشمندانه بخرید
 
املاک جدید: مزایای آن که همه تفاوت را ایجاد می کند
    1/ بودجه و مالیات خود را پیش بینی کنید
    2/ اقامتگاه اصلی یا اقامتگاه ثانویه: پروژه خود را تطبیق دهید
    3/ از دام های رایج دوری کنید
    4/ بین قدیمی و جدید یکی را انتخاب کنید
    5/ از قول خرید غافل نشوید
    6/ با کارشناس همراه باشید
    سوال ها و جواب ها
1/ بودجه و مالیات خود را پیش بینی کنید
 
نکته اول را به دقت مشاهده کنید: بودجه ای که قرار است برای مالک شدن اختصاص دهید . ارزش این مبلغ تعیین می کند که چه نوع مسکن و مساحتی را می توانید مطالبه کنید. برای تعیین بودجه خود، ابتدا نگاهی به وضعیت بازار املاک و مستغلات ضروری است.
 
به دلایل خوب، در یک سال، شرایط تغییر کرده است. نرخ استقراض برای وام های 20 ساله تعیین شده است در حال حاضر 4.20 درصد که دو برابر آنچه بانک ها در سال گذشته ارائه کرده بودند. این افزایش در ارتباط با تورم بالا، بنابراین تأثیر قابل توجهی بر تمام پروژه های تملک دارد.
 
اگر بازار پویایی خود را از دست داده باشد، وضعیت فعلی آن با این وجود دارایی گرانبهایی است: زمان برای تأمل. به عنوان یک خریدار، شما از پنجره بازتاب بی سابقه ای برای کاوش، بازدید مجدد از املاک و بررسی دقیق هر جنبه از پروژه املاک خود بهره مند می شوید. در حال حاضر، مذاکره بر سر قیمت بسیار مهم است و فروشندگان اغلب مایل به گفتگو هستند و فضا را برای دستیابی به توافقات سودمند باقی می‌گذارند.
 
این پیکربندی جدید بازار همچنین استفاده از یک حرفه ای در این بخش را ضروری می کند. برای تخمین سرمایه خود و دریافت مشاوره در مورد کمک های مختلف ( PTZ+ ، وام های تسهیل شده و جذاب از طریق مقامات محلی یا شرکت شما )، چندین احتمال وجود دارد:
 
    شما مستقیماً مقدار کافی پول دارید، می توانید پول نقد بپردازید و نیازی به حمایت هیچ ساختاری ندارید: تنها کاری که باید انجام دهید این است که جستجو برای یافتن محل اقامت ایده آل را آغاز کنید.
    می توانید از ADIL (آژانس دپارتمان اطلاعات مسکن) در منطقه خود کمک رایگان دریافت کنید. شما قادر خواهید بود یک فهرست مالی انجام دهید و از پتانسیل خود آگاه شوید.
    می توانید با یکی از مؤسسات بانکی محلی خود تماس بگیرید. برای انجام شبیه سازی وام
    حتی اگر مشتری نیستید، می توانید به هر سازمان مالی دیگری بروید. شما می توانید یک مطالعه مقایسه ای گسترده از پیشنهادات انجام دهید. با در نظر گرفتن عناصر رقابتی مختلف (هزینه های پردازش یا بازپرداخت زودهنگام، تعدیل و به تعویق انداختن مهلت ها، تضمین ها و هزینه بیمه و غیره)
    شما با یک کارگزار وام ملکی تماس بگیرید . پس از تجزیه و تحلیل وضعیت شخصی شما (درآمد ماهانه، هزینه ها، بدهی ها و ...) او می تواند کل مبلغی را که امکان قرض دادن به شما وجود دارد و همچنین مدت بازپرداخت را به شما اطلاع دهد. سپس او مراحل را برای شما با مناسب ترین موسسات بانکی انجام می دهد تا برای کسب موثر اعتبار شما مذاکره کند .
 [font='Arial', sans-serif]خرید آپارتمان در صفادشت[/font]
لازم به ذکر است که:
 
    هنگام تأمین مالی یک پروژه املاک و مستغلات، نسبت بدهی شما نباید از 35٪ تجاوز کند (با بیمه وام). در غیر این صورت، هیچ بانکی موافقت نخواهد کرد که وجوه را در اختیار شما قرار دهد. برای اینکه بتوانید این نرخ معروف را تخمین بزنید، می توانید این محاسبه ساده و سریع را انجام دهید: (هزینه ثابت / درآمد کل) x 100 .
    دو شکل مهم از مالیات باید در بالادست، در زمان تفکر شما در نظر گرفته شود: یکی که در پایان تحصیل شما در دفتر اسناد رسمی اتفاق می افتد و دیگری مالیات بر دارایی معروف که باید سالانه (یک بار در نوامبر) رعایت کنید. یا در تقسیمات ماهانه) در ملکی که خریداری خواهید کرد.
 
بیشتر بدانید درباره مالیات بر دارایی
2/ اقامتگاه اصلی یا اقامتگاه ثانویه: پروژه خود را تطبیق دهید
آیا محل اقامتی که می خواهید خریداری کنید به محل سکونت اصلی شما اختصاص داده می شود یا می خواهید یک خانه ثانویه مانند یک مکان تعطیلات خریداری کنید؟ در اینجا یک سوال اساسی وجود دارد که باید از خود بپرسید. ویژگی های ملکی که روزانه در آن زندگی می کنید با خانه ای که فقط گهگاهی از آن عبور می کنید یکسان نخواهد بود. مطمئناً می خواهید که کامل تر، جذاب تر و با نیاز شما به راحتی معمولی سازگار باشد.
    توصیه ما قبل از خرید خانه دوم
کارشناسان ما در مورد خرید اقامتگاه اصلی به شما مشاوره می دهند
3/ از دام های رایج دوری کنید
لطفاً توجه داشته باشید که چندین نکته از جزئیات را باید با دقت رعایت کرد تا از برخی اکتشافات ناخوشایند در لحظه آخر که ممکن است شما را از خرید خود پشیمان کند جلوگیری شود.
موقعیت اول از همه، ملک. این که اقامتگاهی که به آن علاقه پیدا کرده اید، تمام انتظارات شما را برآورده می کند یک چیز است و محیط آن چیز دیگری است. و ضروری است که در مورد این عنصر دوم با دقت فکر کنید. آیا زیرساخت های شهری که قرار است در آن مستقر شوید (مدرسه، اداره پست، پزشک، داروخانه، مغازه، رستوران و ...) برای شما کافی است؟ آیا اگر وسیله حمل و نقل ندارید یا دیگر ندارید، یک شبکه حمل و نقل عمومی کارآمد وجود دارد؟ آیا مناطق اطراف آن (محله های شاد و پر جنب و جوش، راهرو هوایی، جاده های اصلی و غیره) پر سر و صدا نیستند؟ آیا کیفیت زندگی برای شما مناسب است؟
در رابطه با موقعیت جغرافیایی خانه آینده خود ، سعی کنید چندین بار در مورد بازدید از آن و به ویژه در زمان های مختلف فکر کنید . به عنوان مثال در صبح و بعد از ظهر. قرار گرفتن در معرض ملک و روشنایی آن معیارهایی را نشان می دهد که می تواند برای برخی از افراد اهمیت زیادی داشته باشد.
با توجه به آپارتمان یا خانه بالقوه خود ، حتماً در مورد هزینه های فعلی اطلاعاتی کسب کنید . اگر این ملک بخشی از یک مجتمع آپارتمان باشد ، باید هزینه های ماهانه یا سالانه را بپردازید که می تواند به سرعت صورتحساب را افزایش دهد. بنابراین، اقامتگاه های اخیر، بسته، ایمن و با تجهیزات رفاهی مانند پارکینگ زیرزمینی، استخر، سالن بدنسازی یا خشکشویی جمعی، بدون شک هزینه بیشتری خواهند داشت. نیز ممکن است هر از گاهی پس از رای گیری در جلسه عمومی ، خواستار بودجه به منظور تأمین مالی کار لازم ، بوجود بیاید. مبالغ ادعا شده باید رعایت شود، از این رو علاقه به اطلاع از قبل از تصمیمات اتخاذ شده و صورتجلسه برای به دست آوردن یک دید کلی از مدیریت مالکیت مشترک، بازسازی های انجام شده و احتمالات آینده است که منجر به هزینه های اضافی می شود. فرض شود.
 
در نهایت، در طول بازدید خود، حتماً کل خانه را بچرخانید تا همه چیز را بررسی کنید و بررسی کنید که از کف تا سقف هیچ نقص پنهانی وجود نداشته باشد : در نصب برق، استحکام ساختمان، عایق، لوله کشی، عملکرد صحیح دستگاه‌های مختلف شامل و غیره. مهم است که به خاطر داشته باشید که یک ملک مانند زمانی که فروش به طور قطعی با یک دفتر اسناد رسمی منعقد شده است، به دست می‌آید . اگر متعاقباً متوجه نقصی در محل اقامت شوید، سپردن مسئولیت بر عهده مالک سابق پیچیده خواهد بود، مگر اینکه بتوانید وجود خسارت و قبل از فروش آن را ثابت کنید. همچنین بررسی کنید که سند فروش دارای بند عدم ضمانت عیوب پنهان در هنگام امضای دفتر اسناد رسمی باشد.
هر آنچه را که باید در مورد نقص های پنهان بدانید
4/ بین قدیمی و جدید یکی را انتخاب کنید
ملکی که در ساخت و ساز جدید به دست آمده و آماده سکونت مستقیم است، دارای جاذبه ها و ویژگی های متفاوتی با خانه قدیمی است. بودجه ای که باید تخصیص داده شود برای اولی افزایش می یابد، همچنین اهمیت کار تعمیر و نگهداری و نوسازی که ممکن است نیاز باشد در دومی انجام شود، اما در نهایت باعث کاهش قیمت فروش خواهد شد.
 
در مورد خریدهای VEFA (فروش در وضعیت تکمیل آینده)، یا به عبارت دیگر مسکن تنظیم شده که قبل از احداث آنها خارج از طرح به دست آمده است ، مهم است که به خوبی برنامه ریزی کنید تا پس از ساخت ساختمان، ایده ای از مسکن داشته باشید. ساخته شده. عجیب نیست که خریداران گاهی از نتایج شگفت زده شوند. از دو جهت خوب و بد. با این حال، خریدهای VEFA از مزایای جذابی مانند امکان استفاده از PTZ+ برای استقراض یا سیستم Pinel برای کاهش ماهرانه مالیات با هدف سرمایه‌گذاری برای املاک اجاره بهره می‌برند.
5/ از قول خرید غافل نشوید
 
وعده خرید اولین مرحله ملموس در فرآیند خرید شما، قبل از مصالحه است . این یک سند مکتوب و رسمی است که در آن با ارائه پیشنهاد قیمت و ذکر شرایط مختلف برای اخذ مسکن، علاقه شدید خود را به ملک مورد نظر اعلام کرده و در آن قاطعانه قرار می گیرید. بنابراین، این سند پشتیبان باید نشان دهد:
 
    ویژگی های اقامتگاه: آدرس پستی، مساحت سطح، تعداد اتاق ها، تجهیزات و غیره.
    قیمت خرید اعلام شده
    تامین مالی که از طریق آن قصد پرداخت هزینه مسکن را دارید: پول نقد یا استفاده از وام ملکی با یا بدون مشارکت شخصی
    مدت زمانی که پیشنهاد معتبر خواهد بود: 5 تا 10 روز به عنوان یک قاعده کلی
    روش هایی که فروشنده می تواند پاسخ خود را بیان کند: توسط ضابط یا نامه سفارشی با تأیید دریافت
    انصراف احتمالی قول خرید مذکور در صورت عدم پاسخگویی فروشنده در زمان تعیین شده
 
نیازی نیست قیمت پیشنهادی با قیمتی که در ابتدا توسط فروشنده تعریف شده یکسان باشد، این دقیقاً تمام هدف مذاکره املاک و مستغلات است. پس از آن دومی این اختیار را دارد که شرایط شما را بپذیرد، گفت‌وگوی را با در نظر گرفتن تعدیل‌ها پیشنهاد دهد یا رد کند. پس مراقب باشید این وعده خرید خیلی عجولانه عمل نکنید اگر ملکی مورد توجه شما قرار گرفت به و از قبل در مورد آن فکر کنید. پس از انتقال به فروشنده، دیگر توسط شما قابل تغییر نخواهد بود.
 
    بیشتر بدانید درباره نحوه فروش مجدد خانه (خانه و آپارتمان) خود
 
6/ با کارشناس همراه باشید
 
در هر صورت، بدانید که برای راهنمایی شما در کل این فرآیند خرید، می توانید انتخاب کنید که با یک متخصص همراه باشید : یک شکارچی آپارتمان (به طور انحصاری به خریدار اختصاص داده شده است)، یک نماینده یا یک مذاکره کننده املاک. همه این متخصصان تخصص لازم، تجاری، حقوقی یا فنی را دارند تا بر اساس شرایط شخصی و نیازهای شما، تا حد امکان به شما مشاوره دهند. دستمزد آنها بر درصدی از ارزش اکتسابی مسکن هدف تعیین می‌شود که معمولاً بین 3 تا 10 درصد در هنگام امضای این حکم تعیین می‌شود . برای راحتی بیشتر، در تماس با مشاوران Selexium ما دریغ نکنید که می توانند شما را به سمت مرتبط ترین بازیگر برای شما راهنمایی کنند.
 
    بیابید 5 دلیل خطاناپذیر برای مذاکره در مورد املاک را
 
سوال ها و جواب ها
آیا باید در سال 1402 و 1403 املاک و مستغلات بخرید؟
 
در سال 1402 و 1403 برای بازار املاک و مستغلات چه انتظاری داریم؟ دومی در سال 1402 و 1403 به‌ویژه توسط دو عامل تضعیف می‌شود: تورم و افزایش نرخ استقراض، هنوز هم در پس‌زمینه بحران پایدار مسکن در فرانسه.
 
در واقع، تورم از زمان شروع جنگ در اوکراین ادامه داشته است و این عواقب واقعی بر پروژه‌های املاک فرانسوی‌ها دارد و بر بودجه خانوار تأثیر می‌گذارد. این تورم همراه با حداکثر نرخ بدهی 35 درصدی که بانک ها باید به آن احترام بگذارند، به معنای کاهش بودجه سرمایه گذاری و در نتیجه کاهش ظرفیت استقراض است. در عین حال شاهد افزایش نرخ سود وام مسکن هستیم که از 1.5 درصد به بیش از 4 درصد در کمتر از یک سال رسیده است. بنابراین این امر بر بودجه سرمایه گذاری نیز تأثیر می گذارد. به ویژه اینکه بانک ها با توجه به شرایط فعلی اقتصادی، شرایط اعطای حداکثر بدهی را با رعایت حروف حداکثری و افزایش توقعات خود از لحاظ مشارکت شخصی از وام گیرندگان تشدید کرده اند.
 
اگرچه برخی از موسسات با ترس شروع به راه اندازی مجدد تولید اعتباری خود می کنند، اما هنوز منتظر اثرات آن هستیم. با این حال، یک نکته مثبت افق را روشن می کند: بانک دو فرانس قصد دارد پرونده های اعتباری را که توسط بانک ها رد شده است، نظارت کند. با نگرانی از ادامه ایفای نقش آنها به عنوان تامین کنندگان مالی اقتصاد، آنها را تشویق می کند تا از حاشیه معافیت خود استفاده بهتری کنند. به اندازه کافی برای از سرگیری آرام پروژه های املاک و مستغلات امیدواریم. از نظر قیمت، افت قابل توجهی در افق وجود ندارد به جز در برخی از شهرهای بزرگ فرانسه مانند نانت، پاریس یا بوردو، . در واقع، این روند ترجیح می دهد به سمت رکود باشد .
 
    بیشتر بدانید درباره کاهش قیمت ملک در سال 1402 و 1403
 
مراحل خرید خانه چیست؟
[font='Arial', sans-serif]خرید آپارتمان در صفادشت[/font]
 
سفر خرید ملک از چندین مرحله می گذرد: ایجاد پروژه و تعیین بودجه، جستجوی ملک بر اساس معیارهای مورد نظر، تهیه پیش نویس قول خرید پس از یافتن خانه ایده آل، امضای سازش یا قول فروش، جستجوی تامین مالی، انعقاد قرارداد پیشنهاد وام با سازمان بانکی، امضای سند فروش معتبر در دفتر اسناد رسمی و حتی اشتراک بیمه مسکن .
چگونه برای بازدید از ملک آماده شویم؟
 
برای آماده شدن مناسب برای بازدید از یک ملک، از قبل از طریق تلفن با فروشنده یا یک متخصص املاک و مستغلات سعی کنید تعیین کنید که آیا محل اقامت روی کاغذ با تمام انتظارات شما مطابقت دارد یا خیر. در صورت برآورده نشدن یکی از نیازهای شما، این می تواند از سفرهای غیر ضروری شما جلوگیری کند. سپس، هنگامی که به آنجا رسیدید، از پرسیدن تمام سوالات خود از شخصی که بازدید را انجام می دهد، دریغ نکنید. اینها باید از قبل توسعه داده شوند تا شما تمام عناصری را که برای شما تعیین کننده است در اختیار داشته باشید.
//////////////////////////////////