تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نحوه تشخیص ویروس HPV چگونه است؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در مقاله ای از سایت می خوانیم: هیچ آزمایشی برای تشخیص “وضعیت HPV” یک فرد وجود ندارد. همچنین، هیچ آزمایش HPV تایید شده ای برای یافتن HPV در دهان یا گلو وجود ندارد. تست های HPV وجود دارد که می تواند سرطان دهانه رحم را غربالگری کند. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی فقط از این آزمایش ها برای غربالگری زنان 30 ساله و بالاتر استفاده می کنند. تست HPV برای غربالگری مردان، نوجوانان یا زنان زیر 30 سال توصیه نمی شود. اکثر افراد مبتلا به HPV نمی دانند که به این عفونت مبتلا هستند. آنها هرگز علائم یا مشکلات سلامتی را بروز نمی دهند. برخی از افراد با ابتلا به زگیل تناسلی متوجه می شوند که HPV دارند. زنان ممکن است زمانی که نتیجه غیرطبیعی تست پاپ (در طول غربالگری سرطان دهانه رحم) دریافت کنند، متوجه شوند که به HPV مبتلا هستند. برخی دیگر ممکن است زمانی متوجه شوند که دچار مشکلات جدی تری از HPV مانند سرطان شده باشند.

سوالات متداول

پزشکان با انجام چه آزمایشاتی، زگیل تناسلی را شناسایی می کنند؟
پرسیدن سوالاتی درباره روابط جنسی فرد، معاینه فیزیکی ناحیه تناسلی، تست پاپ اسمیر، تست HPV از آزمایشات و اقداماتی هستند که پزشکان برای تشخیص زگیل تناسلی انجام می دهند.

پزشکان از چه داروهایی برای درمان زگیل تناسلی استفاده می کنند؟
داروهای موضعی چون سینکاتچینز، تری کلرواستیک اسید، پودوفیلین و پودوفیلوکس و ایمی کیمود بهترین داروهایی هستند که برای درمان زگیل تناسلی مورد استفاده قرار می گیرند.

آیا زگیل تناسلی را می توان با روش های خانگی و طب سنتی درمان کرد؟
خیر، به هیچ عنوان از روش های خانگی و طب سنتی برای درمان این عارضه استفاده نکنید. زیرا نه تنها موجب بهبود آن نمی شود بلکه موجب تشدید علائم زگیل تناسلی خواهند شد.

آیا زگیل تناسلی واگیردار است؟
زگیل تناسلی یا HPV یک بیماری واگیردار است و می تواند از طریق رابطه جنسی به راحتی منتقل شود.
https://drmbahmani.ir/%d8%a7%d8%b2-%da%a...%8c%d9%85/