تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مشاوره طلاق
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
طلاق یکی از سخت ترین دوران زندگی یک فرد است. مراجعه به دادگاه هم از نظر عاطفی و هم از نظر مالی می تواند پرهزینه باشد. بنابراین، سیستم حقوقی استرالیا شما را تشویق می کند تا قبل از مراجعه به دادگاه میانجیگری و سایر گزینه های حل اختلاف خانوادگی را در نظر بگیرید.
زن جوان در حال صحبت با همکار خود در خانه
طبق آمار اداره آمار استرالیا، میانگین سن طلاق در سال 2020 برای مردان 45.6 سال و برای زنان 42.8 سال بوده است. میانگین مدت ازدواج قبل از انحلال 12.2 سال بوده است و تقریباً نیمی از آنها زوج هایی با فرزندان زیر 18 سال بوده اند.
منابعی که نیاز خواهید داشت:
 
    بیشتر بدانید جایگزین های دادگاه
    این کارشناس حل اختلاف خانواده استرالیایی یاب
    روابط خانوادگی آنلاین
    راهنمای حل و فصل اختلافات خانوادگی
    نحوه درخواست فلوچارت طلاق
طلاق سریع: چگونه آن را انجام دهیم؟
طلاق تقریباً همیشه یک رویداد عاطفی دشوار است. با این حال، نحوه انجام طلاق همه چیز را تغییر خواهد داد. همه می خواهند هر چه سریعتر طلاق خود را پایان دهند. اما چگونه این کار را انجام می دهید؟
نکته 1: از مشاجره با سابق خود اجتناب کنید
مهمترین نکته برای جدایی سریع این است که از دعوا با سابق خود اجتناب کنید. بیشتر اوقات، آنها زمان زیادی را برای مبارزه با یکدیگر تلف می کنند. اگر شرکای سابق به خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و بتوانند تا حدودی احساسات خود را کنترل کنند، طلاق سریعتر پیش می رود. این نه تنها در زمان و انرژی صرف شده برای مبارزه با یکدیگر صرفه جویی می کند، بلکه به این معنی است که روند قانونی طلاق سریعتر پیش می رود.
نکته 2: با یک وکیل ملاقات کنید
اگر شرکای سابق بتوانند قراردادی را منعقد کنند، می توانند مشترکاً همان وکیل را استخدام کنند. به این ترتیب، هر دوی شما به وکیل شخصی خود نیاز ندارید، اما می توانید یک توافقنامه طلاق وکیل مشترک را در توافقنامه طلاق وکالت مشترک خود بگنجانید. این کار از هزینه های مضاعف جلوگیری می کند و باعث صرفه جویی در زمان می شود. از این گذشته، اگر یک دادخواست طلاق مشترک وجود داشته باشد، نیازی به مراجعه به دادگاه نیست. از سوی دیگر مواردی وجود دارد که هر دو طرف از وکیل خود استفاده می کنند.
علاوه بر این، چند چیز وجود دارد که می توانید قبل از اینکه شما و شریک سابقتان یک وکیل استخدام کنید، برای صرفه جویی در زمان و هزینه بیشتر آماده کنید.
    با سابق خود در مورد اینکه چه ترتیبی می دهید صحبت کنید و آن را روی کاغذ بیاورید. به این ترتیب برخی از مسائل نیازی به بحث طولانی با وکیل ندارد و وکیل فقط باید این توافقات را در صیغه طلاق لحاظ کند.
    از قبل می توانید برای کالاهای تقسیم شده ثبت نام کنید. نه تنها به اموال، بلکه به هر بدهی نیز فکر کنید.
    تا حد امکان برای املاک و مستغلات مانند دفتر اسناد رسمی، رهن، ارزیابی و امکان خرید خانه جدید ترتیب دهید.
نکته 3: میانجیگری کنید
اگر نمی توانید با شریک سابق خود در مورد طلاق به توافق برسید، عاقلانه است که با یک میانجی تماس بگیرید. نقش میانجی طلاق این است که به عنوان یک شخص ثالث عمل کند تا مکالمه بین شما و همسر سابقتان را هدایت کند. از طریق میانجیگری، هر دو طرف به دنبال راه حل های مورد توافق طرفین هستند. این بدان معناست که شما در طرف مقابل حصار نیستید، بلکه اختلافات را با هم حل کنید و به توافق معقولی برسید. در صورت دستیابی به راه حل متقابل، میانجی ترتیبات انجام شده را یادداشت خواهد کرد. پس از آن، شما و همسر سابقتان می توانید با یک وکیل مشورت کنید و سپس توافق نامه را در طلاق قرار دهید.

[url=http://clinicroya.com/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%B7%D9%84%D8%A7%D9%82/]