تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چرا جراحی با لیزر بهترین گزینه برای درمان فیستول است؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
درمان فیستول با لیزر روشی بی خطر و بدون امکان بازگشت و عود مجدد می باشد که در حال حاضر بیشترین درصد بهبودی را برای بیماران داشته است. روش های سنتی جراحی با تیغ در حال منسوخ شدن هستند و با درد و عوارض زیادی همراه هستند.

بر خلاف روش های جراحی سنتی، درمان فیستول با لیزر با حداقل برش انجام می شود. در عین حال، بیمار حجم کمتری خون در طول درمان با لیزر در مقایسه با جراحی سنتی از دست می دهد.

فیستول مقعدی یکی از مشکلات رایجی است که بسیاری از افراد به دلیل وجود تونل های غیرطبیعی داخل مقعد با آن مواجه هستند. از این رو، اکثر پزشکان برای "درمان فیستول"، لیزر را پیشنهاد می کنند و برای این انتخاب هم دلایل مختلفی دارند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

درمان فیستول با لیزر چیست؟
درمان فیستول با لیزر روشی است که در آن مقدار دقیق انرژی لیزر در مجرای فیستول مقعدی وارد می شود. پس از عبور لیزر، بافت های فیستول از بین می روند و پس از بسته شدن مجرای فیستول، لیزر به عقب کشیده می شود. روش درمان تنها چند دقیقه طول می کشد و بافت های سالم را دست نخورده نگه می دارد.

درمان فیستول مقعدی با لیزر بهترین راه درمان و پیشنهاد اکثر پزشکان است. لیزر فیستول مقعدی به شکل کامل و قطعی عفونت را می سوازند و مانع از ورود آن به خون می شود. روش درمان فیستول با لیزر به این خاطر که درمان سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی می باشد، بیمه هیچ هزینه ای را پرداخت نمی کند. البته بیمه تکمیلی در بیشتر موارد قسمتی از هزینه لیزر را پرداخت می کنند که باید پرس و جو نمایید. در نتیجه هزینه درمان فیستول با لیزر بسته به نوع و اندازه ی آن دارد ولی نسبت به عمل جراحی هزینه ی پایین تری داشته و عمل شما فقط و فقط در یکروز انجام میشود.
https://www.tgju.org/news/2670626/%DA%86...8%B3%D8%AA