تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: 20 نکته برای کمد دیواری لباس : چگونه یک کمد داشته باشیم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
20 نکته    برای کمد دیواری لباس : چگونه یک کمد داشته باشیم
 
آیا به دنبال ساده کردن کمد خود و ایجاد یک کمد دیواری لباس  ساده تر و    هستید ؟ تو تنها نیستی. در سال‌های اخیر، سبک زندگی مینیمالیسم محبوبیت فزاینده‌ای پیدا کرده است و بسیاری از مردم به مزایای داشتن لباس‌های کمتری که واقعاً دوست دارند و می‌پوشند، پی برده‌اند.
 
من باید بدانم. به عنوان یک خریدار اصلاح شده که زمانی کل اتاق خواب مهمانم را به کمد دیواری تبدیل کرده بود، از نزدیک دیدم که چگونه یک کمد دیواری لباس  می تواند خستگی تصمیم گیری را کاهش دهد، در زمان و هزینه صرفه جویی کند و حس آرامش و وضوح را در زندگی روزمره شما ایجاد کند. برای من، چیزی جز تغییر زندگی نبوده است!
 
اما از کجا شروع کنیم؟
[font='Arial', sans-serif]کمد دیواری در کرج[/font]
 
می‌دانم که ساده‌سازی می‌تواند بسیار طاقت‌فرسا به نظر برسد، به‌ویژه اگر به داشتن گزینه‌های زیادی عادت کرده‌اید—اما من از شما حمایت کرده‌ام. در این پست وبلاگ، نکات و ترفندهای عملی را یاد خواهید گرفت که به شما کمک می کند کمد دیواری لباس ی مینیمالیست بسازید که برای شما مناسب باشد.
 
از شلوغ کردن کمد تا انتخاب قطعات همه کاره که می توانند با هم ترکیب شوند و با هم هماهنگ شوند، این همه آن چیزی است که باید بدانید تا یک کمد دیواری لباس  شیک و پایدار بسازید که سبک شخصی شما را منعکس کند.
 
پس بیایید سفر خود را به سمت یک کمد ساده تر و هدفمندتر آغاز کنیم!
«20 نکته    برای کمد دیواری لباس » روی پس‌زمینه‌ی شفاف مشکی و تصویری از کمد مینیمالیستی.
گشت در کمد دیواری لباس  مینیمالیست من
 
خود را در مورد کمد دیواری لباس  به اشتراک بگذارم قبل از اینکه نکات ، فکر کردم که ممکن است دوست داشته باشید سری به کمد دیواری لباس  من بزنید!
 
این ویدیو کمی قدیمی است—من این را در سال 2019 فیلمبرداری کردم و از آن زمان تا کنون تعدادم را کوچکتر کرده ام (مخصوصاً پس از انجام یک چالش بدون لباس جدید که در آن به مدت 13 ماه خرید نکردم!). با این حال، من فکر می کنم ارزش بررسی کردن را دارد، به خصوص اگر تصور اینکه یک کمد دیواری لباس  مینیمال «واقع بینانه» چگونه به نظر می رسد، مشکل دارید.
20 نکته  برای کمد دیواری لباس
1. با لباس های تکراری راحت باشید
 
قبلاً فکر می کردم برای شیک بودن باید آخرین ترندها را دنبال کنم و همیشه لباس های جدید بچینم. من لباس‌های فست مد زیادی می‌پوشیدم، قطعات ضعیفی که در یک فصل بودند و فصل دیگر بیرون. لباس هایی که واقعا به من نمی آمدند، اما تا زمانی که می توانستم ظاهر متفاوتی را به نمایش بگذارم، اهمیتی نمی دادم.
 
اما میدونی چیه؟ وقتی به آن دوره از زندگی ام نگاه می کنم، هرگز اعتماد به نفس زیادی نداشتم و مطمئن هستم که این موضوع را نشان داد.
 
خوشبختانه، در نهایت جادوی لباس پوشیدن با لباس شخصی را کشف کردم . و نه، این بدان معنا نیست که من دقیقاً هر روز همان لباس را می پوشم! البته، اگر بخواهید، می‌توانید، اما من ترجیح می‌دهم چند استایل را که دوست دارم تعریف کنم (من آنها را فرمول لباس می‌نامم).
 
این لباس‌ها امتحان شده و آزمایش شده‌اند، بنابراین حتی اگر آنها را تکرار می‌کنم، احساس خوبی دارم زیرا همیشه لباس‌های مورد علاقه‌ام را می‌پوشم. من زمان کمتری را برای لباس پوشیدن صرف می کنم و بیشتر از همیشه احساس شیک پوشی می کنم.
2. به پارچه ها توجه کنید
 
وقتی برای اولین بار کمدم را شلوغ کردم، یکی از بهترین کارهایی که انجام دادم توجه به پارچه ها بود.
 
چرا؟ زیرا می‌توانید زیباترین لباس‌ها را داشته باشید، اما اگر احساس خوبی روی پوست شما نداشته باشند، همیشه به دنبال چیز دیگری خواهید بود.
 
این الگویی است که در کمد خودم متوجه شدم. حتی با وجود اینکه ظاهر قطعات «مد» خود را بیشتر دوست داشتم، لباس‌های مورد علاقه‌ام برای پوشیدن چیزهایی مانند تی‌شرت‌های نخی و لباس‌های کتان بود. من در آب و هوای گرم زندگی می کنم و این پارچه ها بسیار راحت تر از پارچه های مصنوعی مانند پلی استر هستند.
 
وقتی متوجه این موضوع شدم، آن لحظه لحظه ای بود. انتخاب پارچه‌های من توضیح داد که چرا بسیاری از چیزهایی را که فکر می‌کردم دوست دارم، نپوشیدم. اکنون می‌توانم انتخاب‌های بهتری داشته باشم و مجموعه‌ای از لباس‌هایی را که واقعاً دوست دارم بپوشم، تهیه کرده‌ام.
3. مرزها را مشخص کنید و قوانین مد خود را ایجاد کنید
[font='Arial', sans-serif]کمد دیواری در کرج[/font]
 
گیر افتادن در مورد آنچه که مجلات می گویند باید یا نباید بپوشیم بسیار آسان است. (چه کسی آن لیست بایدها و نبایدها را که قبلاً بسیار محبوب بودند به خاطر می آورد!) اگر فقط مقداری یکنواختی وجود داشت عالی بود.
 
در عوض، سبک‌ها هر فصل تغییر می‌کنند و بسیاری از ما را با کمدهای پر از لباس و انبوهی از لباس‌های تصادفی رها می‌کنند.
 
این ضرب المثل را می دانید: کمد پر از لباس که چیزی برای پوشیدن ندارد…
 
اما در اینجا نکته ای وجود دارد که به شما کمک می کند رویکردی    به کمد خود داشته باشید. در مورد اینکه چه چیزی می پوشید (یا نمی خواهید) طولانی و سخت فکر کنید و مشخص باشید.
 
به عنوان مثال، من هرگز شلوار گشاد نمی‌پوشم (من عاشق استایلش هستم اما به من نمی‌آید)، رنگ زرد (دوباره - من آن را برای دیگران دوست دارم، اما نه خودم)، و چیزهای خشک‌شویی نمی‌خرم. فقط (من برای رفتن به خشکشویی بسیار تنبل هستم!).
 
این دانش قدرتمند است زیرا اولین قدم برای ساده سازی است. از آن به عنوان راهنما استفاده کنید به یک معنا، شما فهرستی از بایدها و نبایدهای شخصی خود را تهیه می کنید که می توانید هنگام شلوغ کردن کمد و هنگام خرید (بنابراین از خرید لباس هایی که هرگز نمی پوشید منصرف می شوید ). این یک مفهوم ساده است، اما هنگام ایجاد سبک    خود بسیار مفید است.
4. به جای خرید قرض بگیرید
 
یک نکته ساده در کمد دیواری لباس  این است که لباس هایی را قرض بگیرید که می دانید فقط برای مدت کوتاهی به آن نیاز دارید. به عنوان مثال، اگر به یک لباس برای موقعیت های خاص یا یک ژاکت گرم برای یک سفر اسکی نیاز دارید.
 
یا اگر از پرسیدن راحت نیستید، اجاره را در نظر بگیرید! مشاغلی وجود دارند که می توانید قطعات باکیفیت را با قیمت بسیار کمتری نسبت به خرید آنها کرایه کنید، و این کار پایدار است (برای زمین و کمد شما) زیرا اقلام خود را پس از پوشیدن آنها برمی گردانید. مسلماً، این یک صنعت جدید است، اما کسب و کارهای جدید هر روز ظاهر می شوند.
5. درک کنید که می توانید یک استایل را بدون اینکه بخواهید آن را بپوشید تحسین کنید.
 
من برای چیزهایی که دوست داشتم اما هرگز نپوشیدم پول زیادی خرج می‌کردم و هرگز نمی‌توانستم دلیل آن را بفهمم... تا زمانی که متوجه شدم بین تحسین یک استایل برای شخص دیگری و اینکه بخواهم خودم آن را بپوشم تفاوت وجود دارد.
 
برای مثال، من عاشق مد وینتیج/رترو هستم (مخصوصاً هر چیزی مربوط به دهه 40 یا 50)، و قبلاً یک مجموعه بزرگ داشتم. من زمان زیادی را صرف تحسین این قطعات زیبا می کنم، اما آنها را نمی پوشم. اکنون می توانم ببینم که من از آنها لذت بردم همانطور که شما از هنر در موزه لذت می برید. من از هنر زیادی قدردانی می کنم، اما به این معنی نیست که می خواهم همه آن را در اتاق نشیمن خود آویزان کنم! این یک ایده ساده است، اما برای من یک بازی را تغییر داد!
6. از لباس هایی که نیاز به لباس زیر تخصصی دارند اجتناب کنید
 
... مگر اینکه قبلاً آنها را داشته باشید و 100٪ راحت آنها را بپوشید.
 
به عنوان مثال، با دانستن اینکه باید بیرون بروید و قبل از اینکه بتوانید آن را بپوشید، یک لباس نخرید. این یک راه عالی برای تخلیه پول است.
7. در مورد اینکه چقدر حاضرید برای مد رنج بکشید صادق باشید
 
وقتی صحبت از لباس زیر تخصصی شد، فکر می‌کنم اکثر مردم چقدر حاضرند برای مد رنج بکشند، دست بالا می‌گیرند.
 
ما شلوار جین‌هایی را می‌خریم که کاملاً مناسب نیستند، فقط به این دلیل که در فروش هستند یا خودمان را به پاشنه‌های ارزان‌قیمت فشار می‌دهیم که پاهای ما را می‌کشند و دیگر هرگز پوشیده نمی‌شوند.
 
به من اعتماد کن، متوجه شدم. خیلی آسان است که هنگام خرید با خودتان صحبت کنید و عاشق تکه های لباس زیبا می شوید. اما با خودتان صادق باشید. اگر همیشه به دنبال صندل و تاپ می‌شوید، این دامن مدادی فرسوده نمی‌شود. هنگامی که با خودم در مورد اهمیت راحتی در کمد دیواری لباس م صادق شدم، از خرید (و نگه داشتن آن) هر چیزی که آن معیارها را نداشت منصرف شدم.
نمایش ساده + شدید با جنیفر برگر
پادکستی برای زنانی است که می‌خواهند شلوغی‌های خود را پاک کنند و فضایی برای آزادی و شادی ایجاد کنند. اگر زندگی‌تان بزرگ‌تر می‌شود - اما نه بهتر -، وقت آن است که از درون به بیرون شلوغ کنید. اکنون گوش کن
8. بدانید که با لباسی که می پوشید تعریف نمی شوید
 
من می دانم که بیشتر مردم در سطح فکری "می دانند"، اما اغلب انتخاب های ما داستان متفاوتی را بیان می کنند.
 
به همین دلیل است که ما به لباس‌هایی آویزان می‌شویم که دیگر مناسب نیستند یا برای خداحافظی با وسایلی که ما را به یاد دوران جوانی می‌اندازند تلاش می‌کنیم. ما هنوز به آنچه قبلاً در آن لباس ها بودیم (یا شاید به طور دقیق تر، کسی که فکر می کردیم هستیم) وابسته هستیم، بنابراین رها کردن برایمان سخت است.
 
اگر با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید، توصیه می کنم برای افزایش ارزش خود وقت بگذارید . هر چه نسبت به خودتان اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، کمتر به لباستان نیاز خواهید داشت تا شما را تعریف کند.
9. یک خیاط خوب را بشناسید
 
در اینجا یک بررسی واقعیت برای شما وجود دارد: اگر مد لباس آماده خریداری می کنید (99٪ از آنچه در بازار است)، احتمالاً با مشکلات تناسب اندام دست و پنجه نرم می کنید. این مربوط به اندازه شما نیست، بلکه مربوط به فرم بدن است . هیچ الگوی هیچ‌وقت برای همه مناسب نخواهد بود، زیرا بدن هر فرد متفاوت است.
 
اینجاست که یک خیاط می تواند کمک کند. اگر برای یافتن اقلام ضروری لباس که برای شما مناسب است - تکه‌های کلاسیک مانند یک شلوار جین یا پیراهن دکمه‌دار - تلاش می‌کنید، به دنبال لباس‌های جدید نباشید. در عوض، با یک خیاط چت کنید. او ممکن است بتواند چیزی را که قبلاً متعلق به شماست سفارشی کند و قطعه ای با کیفیت بالا که برای شما ساخته شده است را برای شما به ارمغان بیاورد.
 
نکته حرفه ای: قبل از خرید، مهم است که بدانید یک خیاط چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری نمی تواند انجام دهد .
10. یک ممیزی کمد دیواری لباس  انجام دهید
 
من معتقدم که به هم ریختگی در همه اشکال ناشی از عدم شفافیت است و این به ویژه در کمد دیواری لباس  شما صادق است. با وجود بسیاری از مردم، آنچه آنها فکر می کنند دوست دارند بپوشند و آنچه در واقع می پوشند دو چیز کاملاً متفاوت هستند. اینگونه است که ما در نهایت با لباس بیش از حد و چیزی برای پوشیدن مواجه می شویم.
 
پس چگونه این را برطرف کنیم؟ من فکر می کنم بهترین راه این است که با ممیزی کمد دیواری لباس  شروع کنید.
 
به این که چه چیزی می پوشید و چرا، و برعکس، چه چیزی را نمی پوشید و چرا نمی پوشید، یک نگاه دقیق و طولانی بیندازید. مثل کارآگاه بودن است: لباس های مورد علاقه تان در مورد استایل شخصی شما چه می گوید؟ می دانم که این ساده به نظر می رسد، اما به من اعتماد کنید - وقتی شروع به توجه کنید، از چیزهایی که یاد می گیرید شگفت زده خواهید شد.
 
آیا می خواهید در مورد نحوه انجام ممیزی کمد دیواری لباس  بیشتر بدانید؟ سپس حتماً برنامه تمیز کردن کمد من، پاک کردن کمد یک روزه را بررسی کنید .
 
من به صدها زن کمک کرده‌ام که کمدهای خود را بدون استرس و فشار بیش از حد با استفاده از روشی منحصربه‌فرد تمیز کنند که خستگی تصمیم‌گیری را کاهش می‌دهد و به شما کمک می‌کند مجموعه    خود را ایجاد کنید. با چیزهایی که هرگز نمی پوشید «خداحافظ» کنید و به یک کمد کاربردی پر از وسایلی که بی صبرانه منتظر پوشیدنشان هستید، «سلام» بگویید.
یک کمد    با پلیور و یک ژاکت جین که روی چوب لباسی آویزان شده است.
11. با لیست خرید کنید و همیشه تحقیق کنید
 
بیایید واقعی باشیم—فروشگاه های پوشاک برای دستکاری شما طراحی شده اند. همه چیز از نمایشگر گرفته تا موسیقی (و گاهی اوقات حتی بوها !) با دقت طراحی شده اند تا شما را تشویق به خرید کنند. میلیون‌ها و میلیون‌ها دلار صرف تحقیقات مصرف‌کننده می‌شود، زیرا خرده‌فروشان از ما می‌خواهند که تصمیمات تکانشی بگیریم.
 
اما یک راه ساده و در عین حال به طرز شگفت انگیزی آسان برای مبارزه با این موضوع وجود دارد: همیشه با یک لیست خرید کنید و ابتدا تحقیق خود را انجام دهید.
 
بدانید به چه چیزی نیاز دارید و خاص باشید. اگر شلوار مشکی می خواهید، پس چه مدلی؟ چه مناسب؟ و چه پارچه ای؟ من هم دوست دارم نظرات را بخوانم - تعجب خواهید کرد که چه اطلاعاتی را می توانید آنلاین پیدا کنید. قبل از اینکه وارد مغازه شوید، آن را به چند گزینه خاص محدود کنید (یا حداقل معیارهای مشخصی داشته باشید)، و کمتر تحت تأثیر ترفندهای بازاریابی قرار خواهید گرفت.
12. کامل را رها کنید
 
قبل از اینکه با کمد دیواری لباس ی مینیمالیستی‌تر لباس بپوشم، زمان زیادی را صرف جستجوی لباس سیاه و سفید کوچک و تی‌شرت سفید عالی… و کت سبک کلاسیک عالی… و - خوب، فکر می‌کنم شما این ایده را دریافت کرده‌ام. .
 
من به کیفیت بر کمیت اعتقاد دارم، به من اعتماد کنید. اما من همچنین فکر می کنم که این یک شیب لغزنده به سمت کمال گرایی است.
 
زیرا نکته اینجاست: کامل واقعی نیست. می‌توانید شگفت‌انگیزترین ژاکت چرمی رویاهایتان را بخرید، و سپس هفته آینده تعدادی سلبریتی را با یکی که بیشتر دوست دارید خواهید دید و ناگهان مال شما دیگر به اندازه کافی خوب نخواهد شد. وقتی شما به دنبال کمال هستید، این دقیقاً چگونه کار می کند. من می توانم تضمین کنم که همیشه چیز بهتری وجود خواهد داشت.
 
وقتی این را می پذیرید (در کمد دیواری لباس  خود و در هر قسمت از زندگی خود) به شما اجازه می دهد که بگویید: "به اندازه کافی خوب، به اندازه کافی خوب است". من نمی گویم که باید به کیفیت پایین بسنده کنید اما به فکر زمان، پول و انرژی خود باشید. به یاد داشته باشید، چیزهای مهمتری در زندگی نسبت به داشتن کمد دیواری لباس  عالی (   یا غیره) وجود دارد و پذیرفتن آن شما را آزاد می کند.
13: خطوط لبه، یقه و موارد دیگر: بدانید چه چیزی دوست دارید!
 
اکثر مردم خطوط لبه‌ای، یقه، دور کمر و غیره را ترجیح می‌دهند. برای ایجاد یک کمد دیواری لباس  مینیمالیستی، شفاف‌سازی در مورد ترجیحات شما ضروری است.
14. بدون رفتن را آزمایش کنید
 
بسیاری از ما تقریباً 24 ساعته به مغازه ها دسترسی داریم و در نتیجه عادت کرده ایم که نیازهای خود را فوراً برآورده کنیم. برای مثال، اگر من لباسی را امتحان می‌کنم و از ) ظاهر آن با کفش‌هایی که در حال حاضر در کمدم است، خوشم نمی‌آید، می‌توانم آنلاین شوم و ظرف چند دقیقه یک جفت جدید بخرم (و روز بعد آن را تحویل بگیرم!
 
گاهی اوقات این راحتی یک هدیه است، اما اجازه دهید با آن روبرو شویم—همه ما عادت های بدی را انتخاب کرده ایم.
 
به‌جای صرفه‌جویی در خرید لباس‌های باکیفیت و خوش‌دوخته، ما به‌طور ناگهانی هر چیزی را که در فروش است خریداری می‌کنیم. به جای اینکه منتظر فصل بعد باشیم تا کمد دیواری لباس  خود را به روز کنیم، هفته ای یک بار سبک های جدید را مرور می کنیم. و به جای اینکه به داشته های خود بسنده کنیم، کمدهایمان را پر از اقلامی می کنیم که در نهایت مراکز اهدایی را سرریز می کنیم.
 
این را با دلسوزی می گویم چون آنجا بوده ام و وسوسه را درک می کنم. اما اگر می‌خواهید کمتر اما بهتر بخرید ، اولین قدم این است که سرعت خود را کم کنید و چند بار مکث را فشار دهید.
 
پست مرتبط: چگونه با چیزهایی که داری خوشحال باشیم + دیگر نخواهی
15. از لباس های مورد علاقه خود به خوبی مراقبت کنید
 
یکی از چالش های داشتن یک کمد دیواری لباس     با مجموعه ای کوچک از لباس ها این است که باید از آنها مراقبت بیشتری کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد که برای من مفید بوده است:
 
    لباس‌هایتان را کمتر بشویید   – می‌دانم که این بستگی زیادی به سبک زندگی شما دارد (این کار قبل از بچه‌ها بسیار آسان‌تر بود!)، اما هر مقدار کمی کمک می‌کند. سعی کنید لباس‌هایتان را هوا دهید و بین دو شست‌وشو بیشتر سایش کنید.
    از خشک کن اجتناب کنید   - وقتی از ایالات متحده به صفادشت  نقل مکان کردم، از اینکه فهمیدم اکثر مردم اینجا از خشک کن استفاده نمی کنند شگفت زده شدم. در ابتدا، این یک ناراحتی بود، اما اکنون می دانم که این یک هدیه است. خشک کردن هوا روی لباس ها و قبض برق شما بسیار ملایم تر است!
    دستورالعمل های مراقبت را بخوانید (و دنبال کنید) - می دانم، سر من فریاد نزنید! این باید بی خیال باشد، اما من اولین کسی خواهم بود که اعتراف می کنم که در جوانی بی احتیاطی بودم. الان همیشه دستورالعمل های شستشو را چک می کنم و اگر حاضر به رعایت آنها نباشم، از اول کالا را نمی خرم!
 
16. کمد خود را مرتب کنید
 
من شخصا متوجه شدم که داشتن یک کمد زیبا از نظر زیبایی به من کمک می کند تا کمد دیواری لباس ی    داشته باشم. من نمی خواهم آن را با لباس های اضافی شلوغ کنم زیرا از تماشای چنین فضای زیبا و کاربردی لذت می برم!
 
البته، این یک «باید انجام شود» نیست، اما ممکن است بخواهید امتحان کنید:
 
    استفاده از چوب لباسی همسان
    لباس های خود را بر اساس رنگ مرتب کنید،
    استفاده از سطل های ذخیره سازی متناسب با دکوراسیون شما برای وسایل کوچکتر
 
اما به یاد داشته باشید، همیشه لباس ها را شلوغ کنید ! قبل از سازماندهی
 
نکته حرفه ای: پس از مرتب کردن کمد خود از آن عکس بگیرید و آن را در جایی دم دستی نگه دارید. قبل از خرید هر چیزی به آن نگاه کنید و از خود بپرسید: آیا از نظر فیزیکی فضایی برای خرید جدید دارم؟ آیا من قبلاً صاحب چیزی هستم که همان کار را انجام دهد؟ آیا این مورد جدید با سبک فعلی من مطابقت دارد؟ ( این به ویژه برای شناسایی طرح رنگ شما مفید است! )
17. آیتم های همه کاره را انتخاب کنید
 
لازم نیست کسل کننده باشید. مد    لزوما به معنای رنگ های خنثی نیست و شما همچنان می توانید سبک منحصر به فرد خود را بیان کنید. ارزش بسیار بیشتری از کمد خود دریافت خواهید کرد . با این حال، اگر قطعاتی داشته باشید که می توانند برای انواع ظاهر متفاوت استفاده شوند،
 
در اینجا چند نمونه آورده شده است:
 
    یک پیراهن جین به تنهایی عالی به نظر می رسد یا می توانید آن را به عنوان ژاکت بپوشید
    یک تی شرت ساده را می توان در تابستان با صندل پوشید یا می توانید در زمستان جوراب شلواری، چکمه و ژاکت کش باف بپوشید.
    تانک ها یا جلیقه های با کیفیت بالا را می توان به تنهایی یا زیر ژاکت، ژاکت و غیره پوشید.
 
مواظب قطعاتی باشید که به سختی لایه بندی می شوند (آستین های زرد یا یقه های عجیب و غریب) یا مواردی که استفاده بسیار محدودی دارند. اگر این منعکس کننده استایل شخصی شما باشد، هنوز هم می توانید زیاده روی کنید، اما اگر این کار را در حد اعتدال انجام دهید، تعداد لباس های بیشتری از لباس های کمتر دریافت خواهید کرد.
حواس پرتی
تصویر
راهنمای رایگان + کتاب کار
رازهایی را بیاموزید که به من کمک کرد از سبک خرید به    بروم - و این بار درهم و برهمی خود را برای همیشه پاک کنید.
 
18. از مقایسه خود با دیگران دست بردارید
 
این نکته ممکن است نابجا به نظر برسد، اما تقریباً می‌توانم تضمین کنم که هرچه زمان بیشتری را صرف تماشای کمد دیواری لباس ‌های دیگران کنید، احساس رضایت کمتری نسبت به کمد دیواری لباس ‌های خود خواهید داشت.
 
اگر می خواهید بدانید چگونه از مقایسه خود با دیگران دست بردارید ، سه کاری که من انجام دادم این بود: از خرید مجلات مد دست بردارید، از خواندن وبلاگ های مد دست بردارید، و واقعا حواستان به افرادی باشد که در رسانه های اجتماعی دنبال می کنم.
19. کمد دیواری لباس     را آزمایش کنید
 
اگر ایده یک کمد دیواری لباس     را به فروش رسانده اید و می خواهید با کمترین تلاش بیشترین تاثیر را داشته باشید، توصیه می کنم یک کمد دیواری لباس     را در نظر بگیرید.
 
کمد دیواری لباس        مجموعه‌ای از لباس‌ها است که در آن (تقریبا) همه چیز با هم ترکیب می‌شود. هیچ تعداد جادویی از مواردی که باید شامل شود وجود ندارد، بنابراین در مورد کامل کردن آن استرس نداشته باشید. در عوض، روی تطبیق پذیری تمرکز کنید.
 
در حالی که من در مورد آن سختگیر نیستم (برای شروع، لباس زیادی ندارم)، از مفهوم کلی کمد دیواری لباس     پیروی می کنم. تقریباً همه تاپ های من تقریباً با تمام لباس های پایین تنم می آیند و صبح های زود را نسیم می کند. تقریباً می‌توانم با چشمان بسته خود را به کمد خود برسانم و مطمئن باشم که لباس مناسبی برای پوشیدن خواهم گذاشت!
20. این همه را جدی نگیرید
 
در نهایت، کمی عشق سخت از طرف کسی که واقعاً پانزده سال پیش نیاز به شنیدن این حرف داشت.
[font='Arial', sans-serif]کمد دیواری در کرج[/font]
 
در پایان روز، هیچ کس اهمیت نمی دهد که شما چه لباسی می پوشید. البته برای خودتان لباس بپوشید، اما توجه داشته باشید که چقدر زمان، انرژی و پول برای کمد دیواری لباس  خود سرمایه گذاری می کنید. آیا این ارزش ها و اولویت های شما را منعکس می کند؟ یا همه چیز کمی کج پیش رفته است؟
 
من آنجا بوده ام و به همین دلیل به ساده سازی علاقه دارم. مزایای بسیاری از کمد دیواری لباس     یا کاهش گزینه های شما وجود دارد. زمان کمتری را صرف نگرانی در مورد اینکه چه لباسی بپوشید، بگذرانید و خواهید دید که استرس کمتری دارید و انرژی بیشتری برای چیزهای مهم دارید.
درباره ایجاد یک کمد    بیشتر بدانید
 
اگر از این پست وبلاگ لذت بردید، حتما ببینید:
 
    وقتی لباس های زیادی دارید چه کاری انجام دهید
    الهام و ایده هایی برای کمد دیواری لباس     بهاری مینیمالیست
    لباس های زمستانی مینیمال + چگونه از کمد خود نهایت استفاده را ببرید
    راهنمای ساده برای کمد دیواری لباس  ساده
 
"20 نکته    کمد دیواری لباس : نحوه ایجاد + حفظ یک کمد دیواری لباس  مینیمالیستی" در یک جعبه سفید با کمد    با ژاکت و یک ژاکت جین آویزان شده روی چوب لباسی های چوبی در پس زمینه.
"20 نکته    کمد دیواری لباس : چگونه یک کمد مینیمالیست داشته باشیم"
 
 
    نکات و مراحل بسیار عالی در مورد نحوه اجرای کمد دیواری لباس  مینیمالیستی!
 
    از نظر شما در مورد تحسین یک استایل بدون نیاز به پوشیدن آن خوشم می آید. گاهی اوقات، من یک تکه لباس زیبا را در مرکز خرید می بینم، اما در اعماق وجودم، می دانم که 1. رنگ آن برای رنگ پوست من نامناسب است یا 2. تناسب نامناسب با تیپ بدنم.
 
    آیا خرید یک قطعه خاص که واقعاً مناسب رنگ پوست یا بدن شما نیست اشکالی دارد؟ اصلا! با این حال، برای من، اگر لباس یا کفشی بخرم که واقعاً مناسب من نیست، در نهایت آن را در کمد خود می گذارم و گرد و غبار را جمع می کنم. به دست آوردن چیزهایی که فقط به آن اجازه می دهند در کمد ما بنشیند، اصلاً زندگی    نیست!
 
    راه دیگر برای ایجاد یک کمد دیواری لباس  مینیمال این است که روی یک فصل تمرکز کنید و چندین قطعه کلیدی را برای آن فصل انتخاب کنید. بسته به جایی که زندگی می کنید، ممکن است تنها به 1 یا 2 کمد دیواری لباس  (مانند آب و هوای گرمسیری) یا 4 کمد دیواری لباس  نیاز داشته باشید اگر در قسمت سردتر آمریکای شمالی (بهار، تابستان، پاییز، زمستان) زندگی می کنید.
 
    اگر شخصی تازه کار خود را با کمد دیواری لباس     شروع کرده است، سه لباس برتر که فکر می کنید باید بخرد کدامند و چرا؟
 
    – جانی، مقرون به صرفه سرگرمی مالی




کمد دیواری در کرج
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting