تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بازسازی راهرو قبل و بعد: 10 نمونه شگفت انگیز
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازسازی راهرو قبل و بعد: 10 نمونه شگفت انگیز
 
ما در مقاله قبل و بعد از بازسازی راهرو، تغییرات شگفت انگیزی را ارائه کرده ایم.
بازسازی راهرو قبل و بعد: 10 نمونه شگفت انگیز مشاهده گالری عکس
    سالن ورودی در یک آپارتمان مسکو به مساحت 64 متر مربع
    راهرو در آپارتمان 28 متری 30 ساله مجرد
    راهرو در خروشچف یک اتاقه
    راهرو سیاه در یک آپارتمان قدیمی در فرانسه
    راهرو در آپارتمان  ای قدیمی برای یک روزنامه نگار جوان
    آپارتمان در صندوق قدیمی برای یک زن تاجر
    راهرو سفید برفی در یک آپارتمان برای یک خانواده جوان با یک فرزند
    راهرو در یک خروشچف قابل جابجایی
    راهرو در یک آپارتمان برای یک زوج مسن
    راهرو با نقاشی که فضا را گسترش می دهد
 
[font='Arial', sans-serif] بازسازی آپارتمان در کرج[/font]
پیش نمایش 10 نکته کاربردی برای چیدمان یک آشپزآپارتمان  کوچک در کشور پیش نمایش 12 ایده ساده برای یک باغ کوچک که آن را از نظر بصری بزرگ می کند
سالن ورودی در یک آپارتمان مسکو به مساحت 64 متر مربع
 
این ساختمان آخرین بار در دهه 90 بازسازی شد. کاغذ دیواری به رنگ هلویی و پارکت شاه ماهی با مصالح مدرن جایگزین شد: دیوارها خاکستری رنگ شده بودند و کف با کاشی های رنگارنگ تزئین شده بود.
 
کف به لهجه اصلی تبدیل می شود و محیط را با مضامین قومی ترکیب می کند. نیم طبقه عظیم ویران شد، زیرا آپارتمان انباری زیادی داشت. فضای داخلی برای یک خانواده جوان از نظر بصری جادارتر و سبک تر شده است.
 
بده
 
سپس
راهرو در آپارتمان 28 متری 30 ساله مجرد
 
سالن ورودی با دیوارهای صورتی غیرقابل تشخیص تغییر کرد: پارتیشن ها از بین رفتند، مشمع کف اتاق قدیمی با پوشش بتنی جایگزین شد. در دو طرف در منتهی به سرویس بهداشتی، دو کمد دیواری  عمیق با پارتیشن های اضافی قرار داده شده است. در یکی از آنها تابلوی سیم کشی برق پنهان شده بود و در دیگری دیگ و ماشین لباسشویی قرار داده شده بود.
 
دیوارها و درها با سایه عمیق سبز و سقف سیاه رنگ شده اند.
 
بده
 
سپس
راهرو در خروشچف یک اتاقه
 
زن آپارتمان  دار جدید یک آپارتمان با دیوارهای فرسوده و یک طبقه فرسوده دریافت کرد. پس از توسعه مجدد، نقطه ضعف اصلی راهرو قدیمی - تیر بتنی میله متقاطع - به بخشی از یک مکان مناسب برای لباس در فضای باز تبدیل شد.
 
دیوارها با رنگ قهوه ای پوشانده شده بودند و مبلمان و سقف به رنگ سفید انتخاب شده بودند. برای تکمیل کف از کاشی های وینیل کوارتز استفاده شد: به نظر می رسد مانند چوب طبیعی است، اما بیشتر از لمینت دوام می آورد.
 
مورد این پروژه اطلاعات بیشتر در
راهرو سیاه در یک آپارتمان قدیمی در فرانسه
 
20 سال است که ساختمان تغییر نکرده است. یک راهرو کوچک به یک در خالی آشپزآپارتمان  منتهی می شد. نمودار پروژه طراحی نشان می دهد که پس از بازسازی، کل آپارتمان روشن تر شد و راهرو تیره تر از قبل شد. طراحان این اقدام عمدی را برای تأکید بر تضاد انجام دادند: اتاق‌های بزرگ و روشن که به در پشتی باز می‌شوند.
 
به منظور کمی گسترش فضای راهرو و صرفه جویی در فضا، درب آشپزآپارتمان  به صورت کشویی با درج شیشه ای ساخته شده است.
راهرو در آپارتمان  ای قدیمی برای یک روزنامه نگار جوان
[font='Arial', sans-serif] بازسازی آپارتمان در کرج[/font]
 
آپارتمان در مسکو در آپارتمان  ای که در سال 1965 ساخته شده است دارای 48 متر مربع است. M. یک کالسکه راهرو تاریک کوچک با درهای زیاد با رنگ های روشن و شاد تزئین شده است. دیوارها با کاغذ دیواری با تزئینات گل پوشیده شده است.
 
یک درب در یک جعبه مخفی نصب شده و به عنوان کاغذ دیواری مبدل شده است. نتیجه یک در نامرئی است که جلب توجه نمی کند. در اتاق نشیمن رها شده بود. باز شدن بالا توسط یک میز آرایش اصلی تاکید شده است و درب اتاق خواب تاکید شده است که در سایه رنگ آمیزی شده است.
 
راهرو به
 
سپس
 
شیشه
 
بعد از تعمیر
آپارتمان در صندوق قدیمی برای یک زن تاجر
 
در ابتدا، کل آپارتمان توسط یک راهرو طولانی پیدا شد، اما پس از بازسازی، آن را حذف کردند و آن را با اتاق نشیمن ترکیب کردند. دیوارها به رنگ زرد رنگ آمیزی شده و با قالب بندی تزئین شده اند. یکی از دیوارها توسط آینه ای اشغال شده است که فضا را گسترش می دهد و نور طبیعی را منعکس می کند.
 
یک کنسول شیک با کشو برای نگهداری وسایل کوچک تعبیه شده بود و یک رختکن برای لباس ها در نظر گرفته شده بود.دکور آن گیاهی است که توسط طراح جمع آوری و تزئین شده است.
 
بده
 
سپس
راهرو سفید برفی در یک آپارتمان برای یک خانواده جوان با یک فرزند
 
نمونه دیگری از ترکیب راهرو و اتاق نشیمن. معایب چیدمان (راهروی بی مصرف و آشپزآپارتمان  کوچک) پس از بازسازی حذف شد و حمام نیز بزرگ شد. کف آن کاشی کاری شده و آویزهای باز برای نگهداری موقت لباس ها در نظر گرفته شده است. کفش ها و کلاه ها در سیستم های داخلی پنهان می شوند: قفسه های کفش و نیم طبقه. اتاق رختکن در آپارتمان چیده شده است.
 
راهرو در یک خروشچف قابل جابجایی
 
طراح تازه کار خودش آن را ترتیب داد. فضای داخلی اسکاندیناوی با دیوارها و کف سفید شامل جزئیات متضاد است: یک در گچی سیاه و کاغذ دیواری سوئدی با الگوهای هندسی.
 
سیستم ذخیره سازی باز است - بست ها به سقف سوراخ می شوند و سیم های ضخیم به میله پرده متصل می شوند. سنگ فرش سفید روبروی ورودی یک جعبه خاک گربه را پنهان می کند.
راهرو در یک آپارتمان برای یک زوج مسن
 
قبل از بازسازی، راهرو شبیه یک راه پله ورودی بود: هر چهار دری که به اتاق های مختلف منتهی می شد در یک تکه قرار داشتند. طراحان توانستند این تصور را با حذف جزئیات متضاد برطرف کنند.
 
همه درها به رنگ بژ خنثی هستند که تصویر زمینه راه راه را تکرار می کند. درب ورودی با یک شیشه کامل قاب شده است که راهروی کوچک را بزرگتر و مطبوع تر می کند.
راهرو با نقاشی که فضا را گسترش می دهد
 
پس از بازسازی آپارتمان در کرج ، راهروی بنفش سفید شد، جاکفشی چوبی و یک آینه اصلی ظاهر شد. یک ماشین لباسشویی در محل مناسبی در کنار ورودی قرار می گیرد. تزیین اصلی اسکله خالی تصویر شهر است که از نظر بصری راهروی باریک را گسترش می دهد.
 
مورد این آپارتمان اطلاعات بیشتر در 
 
به لطف راه حل های سنجیده و تکنیک های جالب، حتی "غفلت شده ترین" راهروها به فضاهای راحت و کاربردی تبدیل شده اند.
مقالات محبوب
کدام مبل در اتاق نشیمن قرار می گیرد؟
گزینه های نورپردازی برای آشپزآپارتمان
67 بهترین عکس از دکوراسیون دیوار در آشپزآپارتمان
چگونه از قفسه پارتیشن در فضای داخلی استفاده کنیم؟
بیش از 90 عکس از ایده های پرده برای پنجره ها
دیوار در سالن: گزینه های طراحی، قرار دادن و پر کردن
چگونه کاغذ دیواری را برای یک آشپزآپارتمان  کوچک انتخاب کنیم؟
[font='Arial', sans-serif] بازسازی آپارتمان در کرج[/font]
مقالات پیشنهادی
طراحی راهرو به رنگ سفیداتاق های دیگر 53841 طرح راهرو به رنگ سفید
سقف کشسان در راهرو و راهرو: انواع ساختار، بافت، شکل، نور، رنگ، طرحاتاق های دیگر 47883 سقف کشسان در راهرو و راهرو: انواع ساختار، بافت، شکل، نور، رنگ، طرح
نحوه انتخاب نقاشی در راهرو و راهرو: انواع، تم ها، طرح ها، انتخاب مکاناتاق های دیگر 76484 نحوه انتخاب نقاشی در راهرو و راهرو: انواع، تم ها، طرح ها، انتخاب مکان
گچ تزئینی در راهرو و راهرو: انواع، رنگ ها، ایده های طراحی مدرناتاق های دیگر 87050 گچ تزئینی در راهرو و راهرو: انواع، رنگ ها، ایده های طراحی مدرن
آینه راهرو و راهرو: نماها، طراحی، انتخاب مکان، نور، رنگ قاباتاق های دیگر 65168 آینه در راهرو و راهرو: نما، طراحی، انتخاب مکان، نور، رنگ قاب
درب های ورودی: عکس، انواع متریال، رنگ، دکوراسیون داخلی، طراحیاتاق های دیگر 39690 درب های ورودی: عکس، انواع متریال، رنگ، دکوراسیون داخلی، طراحی
7 اشتباه در راهرو که باعث دردسر زیادی می شود
چگونه وسایل را در یک راهرو کوچک نگهداری کنیم؟
نحوه انتخاب کاغذ دیواری برای یک راهرو کوچک: 70 ایده طراحینحوه انتخاب کاغذ دیواری برای یک راهرو کوچک: 70 ایده طراحی
ساخت راهرو در آپارتمان چقدر زیباست: ایده های طراحی، چیدمان و چیدمانساخت راهرو در آپارتمان چقدر زیباست: ایده های طراحی، چیدمان و چیدمان
فضای داخلی اتاق بیلیارد در آپارتمان : قوانین طراحی، عکسفضای داخلی اتاق بیلیارد در آپارتمان : قوانین طراحی، عکس
طراحی راهرو به رنگ سفیدطراحی راهرو به رنگ سفید
بهترین استخرهای شنای دنیابهترین استخرهای شنای دنیا
چگونه یک کمد لباس در راهرو انتخاب کنیم؟چگونه یک کمد لباس در راهرو انتخاب کنیم؟