تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مشاوره تعمیرکار. بازسازی آپارتمان در کرج را از کجا شروع کنیم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مشاوره تعمیرکار. بازسازی آپارتمان در کرج  را از کجا شروع کنیم
 
برای برخی، نیاز به انجام تعمیرات در آپارتمان خود باعث واکنشی می شود که چندان مثبت نیست. جنبه مالی مشکل اول است. محاسبه دقیق وجوه شروع می شود و بین خرید مواد و پرداخت برای خدمات تیم های ساخت و ساز تخصصی تمایز قائل می شود.
 
تعمیر می تواند آرایشی باشد و به رنگ آمیزی، چسباندن و به روز رسانی ظاهر محدود می شود. و با نصب سیم کشی برق، لوله کشی و وان های اکریلیک مدرن قابل تعمیر است .
 
روند بازسازی یک آپارتمان به عنوان یک دوره زمانی طولانی با ناراحتی های فراوان تلقی می شود. نتیجه در نهایت از مطلوب به رنج تغییر می کند و به جای احساس رضایت، احساس خستگی و جدایی پدید می آید.
 
برای افرادی که تفکر بصری دارند، وضعیت کاملاً متفاوت است. با تصور بصری که آپارتمان پس از اتمام چگونه به نظر می رسد ، برای آنها راحت تر است که از پول جدا شوند ، به این امید که به سرعت همه چیز را با چشمان خود ببینند.
 
افرادی که در همان دسته قرار دارند و بار منابع مالی بر دوش آنها نیست، اغلب از خدمات طراحان استفاده می کنند. یک دکوراتور خانه می تواند با کمک برنامه های کامپیوتری یک نمای سه بعدی از یک آپارتمان ایجاد کند. از بسیاری جهات، این روش یک انگیزه قوی برای عمل در نظر گرفته می شود، زیرا به شما امکان می دهد نتایج کار را پیش بینی کنید.
 
با این حال، مردم مصمم هستند و با اشتیاق درونی بالا، حتی در شرایطی که منابع مالی به شدت محدود است، هرگز تسلیم نمی شوند. برای چنین افرادی، راه خروج از وضعیت، تعمیر جزئی یا کامل مستقل است.
 
در همان زمان ، شخصی یک تعمیر اساسی جامع مسکن را با بازسازی انتخاب می کند و برای کسی کافی است تعمیرات ارزان در آپارتمان انجام شود که اغلب به آنها لوازم آرایشی گفته می شود.
 
مراحل تعمیر
 
[font='Arial', sans-serif]بازسازی آپارتمان در کرج[/font]
هنگام تصمیم گیری برای شروع بازسازی آپارتمان در کرج ، برخی افراد فکر می کنند اولین کاری که باید انجام دهند خرید مصالح و ابزار است. به طور کلی، این درست است، اما برای اینکه پول را به درستی خرج کنید و زیاد خرید نکنید، باید محاسبات اولیه را انجام دهید. پارامترهای هندسی اساسی هر اتاق را محاسبه کنید: ارتفاع، طول و عرض. ابعاد بازشوهای پنجره و در را تعیین کنید.
 
داده های به دست آمده به تعیین حجم دقیق کار و محاسبه مقدار هر نوع مصالح ساختمانی کمک می کند.
 
    اگر تصمیم دارید به طور مستقل یک تغییر جهانی در فضای داخلی آپارتمان انجام دهید، ابتدا باید یک برنامه گام به گام تهیه کنید. این برنامه به درستی توسعه یافته، از جمله بازسازی مرحله ای آپارتمان است که به کلید فرآیندهای کاری موفق تبدیل می شود.
 
اولین نکته مربوط به کار برچیدن است:
 
    تخریب دیوارهای داخلی اطراف و پارتیشن ها برای گسترش فضا؛
    از بین بردن پنجره های چوبی برای جایگزینی آنها با پنجره های پلاستیکی.
    برداشتن برگ های در یا از بین بردن کامل چارچوب در.
    حذف پوشش های قدیمی کف؛
    از بین بردن پوشش های دیوار یا تمیز کردن دیوارها از مخلوط رنگ؛
    تمیز کردن یا مه‌گرفتگی سقف
 
 
دسته بندی پیچیدگی اجرای گردش کار
 
زمان برترین کار را تسطیح طبقات و گچ بری دیوارها می دانند. به ویژه مقابله با سطوحی که دارای ریزش زیاد هستند دشوار است. برخی از آنها را می توان با کوبیدن آنها با چکش از بین برد، اما فقط یک لایه گچ یا یک لایه گچ می تواند واقعاً وضعیت را نجات دهد.
 
از چراغ های گچی برای صاف کردن سطوح دیوار با کیفیت بالا استفاده می شود. برای انجام این کار، نوارهای آلومینیومی یا لوله های فلزی یک قسمت کوچک مربع یا مستطیل بخرید.
 
در حالت اول، متریال ارزان است، اما در هنگام خرید باید بدانید که پس از خشک شدن گچ، اگر لت ها را از درز جدا کنید، امکان استفاده مجدد از آنها در کار وجود ندارد.
 
 
لوله های فلزی گران تر هستند، اما درصد حفظ آنها پس از برچیدن بسیار بالاتر است. علاوه بر این، برخی افراد ترجیح می دهند برای استحکام لایه بهتر آنها را در محلول بگذارند.
 
نصب چراغ های ملات بر روی طبقات به صرفه ترین راه برای دستیابی به یکنواختی کف تلقی می شود. اما این پروسه بسیار پر زحمت است و فقط کسانی می توانند تصمیم بگیرند که مهارت های مربوطه را داشته باشند.
 
    نقاشی ساده ترین نوع کار در نظر گرفته می شود. حداقل این چیزی است که اکثر مردم فکر می کنند. یک نظر هم درست است و هم غلط. حقیقت بیانیه در این واقعیت نهفته است که فرآیند نهایی، یعنی خود رنگرزی، با ابزارهای با کیفیت بالا انجام می شود.
 
غلتک ها و برس ها، سینی های پلاستیکی با توری برای رول کردن غلطک ها رنگ کنید. با کار با ابزارهای باکیفیت، می توانید از برجسته شدن لکه ها و نوارهای رنگ عمودی روی دیوارها جلوگیری کنید.
 
گرفتن یک تصور
 
برای علاقه و تایید مشارکت شخصی، تعداد زیادی از افراد قبل و بعد از بازسازی آپارتمان در کرج  عکس می گیرند. گاهی اوقات این به معنای مجموعه ای از عکس ها با نمای اولیه و نهایی جداگانه از هر اتاق است.
 
برخی از آماتورها عکس ها را در اینترنت ارسال می کنند، زیرا امروزه این یک حرفه شیک محسوب می شود و شخصی از آنها فقط برای مشاهده با دوستان و آشنایان استفاده می کند. در هر صورت، عکس یک تعمیر آپارتمان در کرج  خودساخته نه تنها یک خاطره، بلکه تأییدی بر مهارت شخصی است.
 
 
عکس بازسازی آپارتمان در کرج  DIY
 
آنها می گویند که نوسازی مانند یک فاجعه طبیعی است - شما نمی توانید آن را متوقف کنید، فقط می توانید آن را متوقف کنید. و این تا حد زیادی به دلیل این واقعیت است که وقتی ما در حال کاوش در فضای زندگی تازه بازسازی شده خود هستیم، اغلب فکر می کنیم - اما بهتر بود این کار را به گونه ای دیگر انجام دهیم. امروز لیستی از پشیمانی دیگران و اشتباهات اساسی تعمیراتی که در حین تعمیر مرتکب شده اند را برای شما جمع آوری کرده ایم و امیدواریم که تجربه دیگران بدتر از تجربه شما به شما آموزش ندهد. نامه های زیادی در انتظار شما هستند، اما ارزش ساختن دارند ?
 
البته هر کسی لیستی از پشیمانی های خود را دارد، اما یک سری اشتباهات اساسی وجود دارد و اینها مواردی است که می خواهیم شما را با آنها آشنا کنیم. برای راحتی، ما لیست را بر اساس خطاهای خاص تعمیر اتاق تقسیم کرده ایم.
 
1. تعمیر خود به خود
یکی از مهم‌ترین و بعداً پرهزینه‌ترین پشیمانی‌ها، نزدیک شدن به نوسازی بدون برنامه عملی مشخص است. حتی قبل از برداشتن کاغذ دیواری یا شروع به خرید گچ، باید تصویر کاملی از اینکه اتاق به کجا می رسد و به کجا می رسد، داشته باشید. شاید اشتباه اصلی در طراحی بازسازی آپارتمان در کرج  عدم طراحی به این صورت باشد.
 
2. اتصال حمام و توالت
یک حمام مشترک برای یک آپارتمان کوچک که 1-2 نفر در آن زندگی می کنند مناسب است. اگر تراکم جمعیت بیشتر است و آپارتمان حمام دوم ندارد، بهتر است "اتاق های خصوصی" مشترک باشد.
 
3. رنگ آمیزی دیوارها
شاید رنگ آمیزی دیوارها ایده بسیار وسوسه انگیزی به نظر برسد، اما تا لحظه ای که اثر انگشت در اطراف سوئیچ ها ظاهر می شود و کودکان در خانه هستند، آنها همه جا هستند.
 
4. برق
قطع برق اغلب هنگام فعال کردن دستگاه کتری-مایکروویو-ماشین لباسشویی رخ می دهد، بنابراین تعمیرکاران باتجربه توصیه می کنند بلافاصله دستگاه ها را بر روی هر وسیله ای پرمصرف نصب کنید.
 
5. محل تأسیسات توزیع
رویکرد به برق و طرح چیدمان پریزها باید فقط با یک ایده روشن از اینکه مبلمان چیست و کجا قرار دارد ساخته شود. در غیر این صورت، وضعیت را باید با سیم های کششی و محافظ برق حفظ کرد. همچنین، پریزها را خیلی پایین قرار ندهید - آنها در تمیز کردن اختلال ایجاد می کنند. به طور کلی، بهتر است به طور متوسط - 20٪، بیشتر از آنچه در ابتدا برنامه ریزی شده بود، خروجی ایجاد کنید.
 
7. سوئیچ ها
استاندارد اروپا برای ارتفاع سوئیچ ها (90 سانتی متر) برای خانه های روسی کاملا مناسب است. دکمه های درجه بندی شده برای روشن کردن چراغ در این ارتفاع هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان موجود است. همچنین ایجاد یک سوئیچ دوتایی در اتاق خواب راحت است تا بتوان چراغ را در ورودی روشن و در کنار تخت خاموش کرد.
 
[font='Arial', sans-serif]بازسازی آپارتمان در کرج[/font]
8. درب های داخلی
درهای با نمای داخلی شیشه ای کاملاً جذاب هستند و تقریباً هیچ ادعایی ندارند، اما اگر پشت در اتاق خواب یا اتاق کودک وجود دارد، نوری که از اتاق های دیگر از طریق پارتیشن می آید نباید به تخت برسد و خواب را مختل کند. بهتر است کلیدها را در کنار دستگیره در قرار دهید، حتی در ارتفاع مورد نیاز، کلید کناری لولاهای درب بسیار نامناسب است.
 
9. طبقه گرم
در واقع کفپوش‌های گرم یکی از بهترین اختراعات بشر هستند، اما قبل از ساخت آن باید تصمیم بگیرید که مبلمان کجا باشد تا برق و پول خود را برای گرم کردن یخچال یا کمد هدر ندهید.
 
10. کاشی کف خشن و آجدار
البته، چنین کاشی می تواند زیبا باشد، اما باید همیشه به یاد داشته باشید که آن نیز یک پوشش کف است، به این معنی که باید شسته شود. کف های ناهموار برای تمیز کردن تلاش زیادی می کنند، بنابراین ارزش آن را دارد که در نظر بگیرید که کدام مهم تر است - زیبایی شناسی یا ارزش عملی.
 
11. شیشه دوجداره
تعویض پنجره های دو جداره، در صورت برنامه ریزی، بهتر است قبل از تعمیرات آرایشی انجام شود، در غیر این صورت طراحی اتاق می تواند در حین نصب آسیب جدی ببیند.
 
12. لوستر
راه حل طراحی دیگری که می تواند تمیز کردن را با مشکل مواجه کند، سایه های افقی است. گرد و غبار در آنها جمع می شود، بدن حشرات خنک شده و چیزهای نه چندان خوشایند دیگر به سمت نور پرواز می کنند.
 
13. هم ترازی
بهتر است قبل از کاغذ دیواری یا نصب کف، دیوارها و خود کف را تراز کنید. دیوارهای درمان نشده می توانند الگوی کاغذ دیواری را مخدوش کرده و منجر به خم شدن اتصالات شوند و سطوح مختلف کف زشت به نظر برسند و آسیب جزئی به خانه وارد کنند.
 
14. ساختمان جدید
اگر به خانه جدیدی نقل مکان کرده اید، تعمیرات اساساً طی چند سال از بین می روند، تا زمانی که خانه کاملاً فرو بریزد. این عامل به ویژه در مورد سقف ها مشخص است - سقف های کاذب زیبا یا قوس های گچ تخته ممکن است آویزان شوند و ترک بخورند. رفع چنین خطاهای تعمیری به ویژه گران و خسته کننده است.
 
15. اتاق کودک
اشتباه اصلی در بازسازی مهد کودک مبلمان بسیار گران است. با رشد کودک تغییر می کند، بنابراین کاملاً منطقی است که خود را به چیزهای ارزان، اما کاربردی و چشم نواز محدود کنید.
 
1. فضای کاملا بسته در زیر حمام
اغلب فضای قابل استفاده زیادی در حمام وجود ندارد و بیشتر شیرها و لوله هایی در زیر "فنداسیون" وجود دارد که همچنان باید به آنها دسترسی داشت.
 
2. حمام جراحی
کاشی‌های سفید، آبی و آبی در حمام با نور خنک، احساس اتاق عمل را در حمامی بدون منبع نور طبیعی ایجاد می‌کنند که فضای دنج ایجاد نمی‌کند.
 
3. سوکت در حمام
یکی از رایج ترین اشتباهات در هنگام بازسازی حمام، نداشتن پریز یا موقعیت نامناسب آنها است. بهتر است فرصتی برای روشن کردن 2-3 دستگاه به طور همزمان فراهم کنید و سوکت ها را به آینه نزدیک کنید و آنها را به پوشش ضد رطوبت مجهز کنید.
 
4. حاشیه حمام
فضای بین وان و دیوار را می توان به سادگی با درزگیر پر کرد، اما در این حالت، آب می تواند روی خمیده جمع شود. کاشی ها یا سایر حاشیه های مقاوم در برابر رطوبت به جلوگیری از این امر کمک می کنند.
 
5. عایق صدا
اگر از لوله های پلاستیکی برای فاضلاب استفاده می کنید، لازم به یادآوری است که آنها به خوبی با انواع صدا طنین انداز می شوند. بهتر است اینگونه لوله ها را با مواد جاذب صدا بپیچید.
 
6. والگوس
ایده آل برای حمام - دارای گزینه ای برای کاهش نور و یک نور جداگانه در کنار آینه است. اگر امکان ایجاد نور متغیر وجود ندارد، بهتر است از نور کم خودداری کنید - چنین خطای تعمیر می تواند آسیب را تهدید کند.
 
7. کارهای مهندسی بهداشتی
یکی از آن خطاهایی که پس از تعمیر ظاهر می شود. لوله کشی بی کیفیت به سرعت ظاهر خود را از دست می دهد و کل تصور یک خانه بازسازی شده را خراب می کند.
 
8. سقف های کاذب
در حمام، سقف کشسان نه تنها زیبا و مرتب است، بلکه یک بیمه اضافی در صورت سیل از بالا است. تنها چیزی که وجود دارد این است که خود سقف ها باید با کیفیت و ضد رطوبت باشند.
 
9. موزاییک
کاشی های موزائیک در حمام و کاشی های طرح دار اغلب در طول مراحل نصب مشکلات زیادی را برای صاحبان خود به ارمغان می آورند و اگر هنوز هم دشوار است که آن را یک خطای تعمیر نامید، بسیار حیف است.
 
10. گرمایش از کف
حمام های مرطوب اغلب احساس رطوبت می کنند. اگر می دانید گرمایش حمام در بالاترین سطح نیست، یک کف گرم می تواند به خوبی آن را جبران کند.
اشتباهات اصلی در بازسازی آشپزخانه
 
1. پوشش کف در آشپزخانه
در مورد این موضوع چندین تاسف وجود دارد. اولاً پارکت یا لمینت در آشپزخانه با تمام مزایا و زیبایی این پوشش ها را نمی توان راه حلی کاربردی نامید. بهتر است پوششی را انتخاب کنید که در برابر آب و "آسیب" مقاومت بیشتری داشته باشد. و سپس یک اشتباه رایج دیگر وجود دارد - مشمع کف اتاق یا کاشی های با کیفیت پایین به سرعت خراب می شوند، بنابراین بهتر است در مواد صرفه جویی نکنید.
 
2. ارتفاع کابینت آشپزخانه
یکی دیگر از اشتباهات رایج در بازسازی آشپزخانه، انتخاب ارتفاع نامناسب تمام کابینت های آشپزخانه است که بسیار مورد نیاز است. بهتر است آنها را در سطح چشم آویزان کنید، یک موقعیت پایین تر، بخشی از فضای قابل استفاده را از بین می برد، یک موقعیت بالاتر ناراحت کننده است.
 
3. مواد نزدیک اجاق گاز
استفاده از اجاق گاز، اجاق گاز یا کباب پز باکیفیت نیاز به گرم کردن قوی مواد اطراف دارد، به این معنی که باید در برابر حرارت مقاوم باشند.
 
4. هود
باید تا حد امکان نزدیک به اجاق گاز قرار گیرد. یکی از نشانه های تعمیر ناموفق وجود موج در نیمی از آشپزخانه از روی اجاق گاز تا دیوار است. به هر حال، خود مقوای راه راه باید در یک جعبه بادوام بسته بندی شود - هم کاربردی و هم شیک است.
 
5. منطقه کار
هنگام برنامه ریزی آشپزخانه، حتما باید یک منطقه کار در کنار اجاق گاز تهیه کنید. با وجود زیبایی راه حل های جایگزین، استفاده از آنها هنگام پخت و پز در خانه بسیار ناخوشایند است.
 
بر اساس دانش و تجربه ما در برخورد با مشتریانی که تقریباً همیشه پیچیدگی تعمیر و سختی انتخاب قبل از تعمیر را درک نمی کنند، همانطور که معتقدیم لیست کوچکی را برای شما آماده کرده ایم. امیدواریم این لیست در انجام تعمیرات هم به تنهایی و هم توسط پیمانکاری که توسط ما یا شرکت دیگری نمایندگی می شود مفید باشد. هنگام تصمیم گیری، سعی کنید مزایای ما را در نظر بگیرید و از بسیاری از مشکلات در آینده جلوگیری کنید.
 
    همیشه از چیدمان آپارتمان خود شروع کنید. مبلمان را دقیقاً همانطور که نیاز دارید بچینید. این باید تنها نسخه نهایی باشد.
    هنگام چیدمان مبلمان، به آنچه نیاز دارید فکر کنید. و نه در مورد نحوه استقبال از مهمانان.
    هر گونه انتقال دیوارهای آپارتمان توسعه مجدد است، بنابراین باید یک پروژه بازرسی مسکن آماده کنید.
    مناطق مرطوب (آشپزخانه، حمام، توالت) جابه جا یا بزرگ نمی شوند. اگرچه در برخی از خانه ها ترکیب یا افزایش تنها از طریق راهروها امکان پذیر است.
    مبلمان دارای اندازه های استانداردی هستند و بهتر است از آنها پیروی کنید زیرا به روش دیگری گران تر هستند. به عنوان مثال، یک کشو آشپزخانه با اندازه سفارشی هزینه ها را 30 درصد افزایش می دهد.
    کمد لباس استاندارد: عمق 600 میلی متر، کمد لباس با درهای کشویی - 700 میلی متر.
    اگر بیش از سه نفر در آپارتمان شما هستند و حمام دیگری وجود ندارد، حمام را به وان وصل نکنید.
    کاپوت را فراموش نکنید. حمام طبیعی - 1 عدد. در آشپزخانه، طبیعی - 1 عدد، مکانیکی بالای اجاق گاز - 1 عدد. بیشتر ممکن است، کمتر ممکن نیست.
    بهتر است دریچه های حمام از 600 میلی متر و بیشتر ساخته شود، زیرا در صورت غیرممکن بودن دسترسی به سیستم های مهندسی، مدیر صندوق حق درخواست افزایش دسترسی را دارد.
    قبل از شروع کار تعمیر، حتما با مدیر صندوق صحبت کنید و از مدارک مورد نیاز خود مطلع شوید. و همچنین مقررات کار ساخت و ساز را در نظر بگیرید.
    هنگام محاسبه هزینه مواد تعمیر، فراموش نکنید که هزینه های حمل و نقل، تخلیه / بارگیری را در نظر بگیرید. از آنجا که برای تعمیر 60-70 متر مربع "ساختمان های اصلی"، اولین ماشین حدود 10 تن مواد برای ساخت دیوارها می آورد. در مسکو، هزینه متوسط تخلیه / بارگیری با آسانسور بار 1000 روبل است. در هر تن
    کارهای نوسازی همیشه با ساخت دیوارها شروع می شود.
    پنجره های آپارتمان تنها پس از آبگرفتگی کف و گچ کاری دیوارها نیاز به تعویض دارند. در این صورت، می توان آنها را به طور دقیق، تراز و با در نظر گرفتن صفحه دیوارها نصب کرد. شرکت های پنجره ای چیز دیگری به شما خواهند گفت، اما آپارتمان شما مهمتر است.
    در یک آپارتمان با لاک سطحی، سطح کف باید با سطح کف راه پله برابر باشد. بنابراین، باید کفپوش هایی را که در آپارتمان استفاده می کنید، از قبل انتخاب کنید. صفحات با ضخامت 8-10 میلی متر، لمینت - 8-10، برای آرایه لازم است تخته سه لا برابر ضخامت آرایه نصب شود، ضخامت آرایه با تخته سه لا از 28 میلی متر تا 40 میلی متر متغیر است. فقط با انتخاب متریال اتاق های خود از قبل می توانید طبقات را به درستی پر کنید تا در آپارتمان چکه ای از کف ایجاد نشود.
 
    در آشپزخانه محل کار فقط از کاشی استفاده کنید. تمام پوشش های دیگر در عرض شش ماه غیر قابل استفاده می شوند.
    بهتر است در راهروها کاشی های سبک را روی زمین قرار ندهید، برعکس در حمام ها. آب صابون همیشه تمام کاشی ها و درزها را سفید می کند.
    هنگام استفاده از گرمایش از کف، 3-4 میلی متر باید روی چسب و کابل زیر کاشی ها قرار گیرد.
    استوک لمینت 10 درصد استوک چوب جامد/پارکت 15 درصد است. اغلب ازدواج وجود دارد، سهام کاشی تا 40 سانتی متر - 10٪، از 45 سانتی متر - 20٪. بهتر است حاشیه داشته باشید، زیرا لحن احزاب مختلف متفاوت است. البته همیشه می توانید بیشتر بخرید، اما این واقعیت نیست که همان لات بیاید و رنگارنگ شوید.
    درب آپارتمان باید در مرحله پر شدن طبقات انتخاب شود. باید سوراخ‌های نصب را دقیقاً میلی‌متر به میلی‌متر بدانید، زیرا نقطه اتصال کفپوش‌ها در اتاق‌های مختلف به محل نصب درب و ضخامت لنگه درب بستگی دارد. بیایید بگوییم که راهرو و اتاق خواب کاشی کاری شده و مستحکم هستند - اتصال باید درست از پایین برگ درب عبور کند.
    بهتر است یک تخته دامن به ضخامت حداقل 2 سانتی متر قرار دهید، مخصوصاً اگر از لمینت استفاده می شود. او در زمستان و تابستان زیاد پیاده روی می کند. تخته دامن در ارتفاع 60-80 میلی متر زیبا به نظر می رسد.
    قبل از چیدن کاشی ها، اتاق را باید با در نظر گرفتن ابعاد جدید اندازه گیری و چیدمان کرد تا معلوم نشود که باید حدود 2-3 سانتی متر را اصلاح کنید. زشت به نظر می رسد. هرس زیبا از 10 سانتی متر شروع می شود.
    اتصالات کاشی های گرمایش از کف باید حداقل 3 میلی متر باشد. بقیه درزها با در نظر گرفتن GOST ها توسط سازنده کاشی تعیین می شود.
    برای تمیز نگه داشتن مفاصل از ترکیب اپوکسی استفاده کنید. قیمت آن بسیار بیشتر است، اما حتی اگر دوغاب سفید باشد، درزها سیاه نمی شوند.
    کف های گرم زیر مبلمان قرار نمی گیرند.
    یک چوب پنبه یا یک نوار (نوار منحنی) در اتصالات کاشی و لمینت / چوب جامد / پارکت قرار می گیرد. اگر قصد استفاده از آن را دارید، باید اندازه نصب قالب را بدانید.
    بهتر است قرار دادن لامپ ها را به افراد حرفه ای بسپارید، در این صورت به اندازه نیاز نور وجود خواهد داشت.
    اگر تصمیم دارید خودتان نور را تنظیم کنید، به یاد داشته باشید: فاصله بین نورافکن ها باید 600-800 میلی متر باشد. برای نورپردازی حتما به ها نگاه کنید. و به یاد داشته باشید: نور کم بینایی شما را خراب می کند.
    اگر سقف از گچ تخته معلق / قابل کشش ساخته شده است - عمق نصب چراغ ها باید در نظر گرفته شود.
    مکانی که تابلو برق در آن قرار دارد را از قبل انتخاب کنید.
    حتماً در نظر داشته باشید که نور نسبت به برگ های در کجا و چگونه خاموش می شود و چگونه باز می شوند. روشن کردن چراغ پشت در راحت نیست. ارتفاع سوئیچ 1000 میلی متر از کف تمام شده است.
    به یاد داشته باشید که سوئیچ ها را نباید در توالت و حمام قرار داد.
    همچنین قرار دادن لوستر و لامپ در آنها، نه تنها با توجه به ها، بلکه به دلایل امنیتی نیز ممنوع است. رطوبت ته نشین شده روی لامپ باز می تواند آن را کوتاه کند یا لامپ منفجر شود. این امن نیست. بنابراین در حمام ها از لامپ ها و پریزهایی با حفاظت IP44 استفاده می شود.
    سوکت ها و کلیدها باید روی نقشه مبلمان قرار گیرند. ذخیره نکنید وگرنه بعدا پشیمان خواهید شد.
    تلویزیون و سوکت اینترنت را فراموش نکنید.
    قرار دادن سیستم های کم جریان (تلویزیون و اینترنت) روی داشبورد با مسلسل ممنوع است.
    اکنون اینترنت را با سیم های برق به اشتراک بگذارید. بهتر است با ارائه دهندگان این سرویس در منزل خود تماس بگیرید و مشورت کنید.
    اینترکام را فراموش نکنید.
    هنگام قرار دادن پریز در آشپزخانه، نمودار نصب تجهیزات را در جایی که پریز باید قرار گیرد، بخوانید. روی پلانی که لوازم خانگی و کتری در آن قرار دارند علامت بزنید - آنها را نمی توان در یک خط قرار داد، در غیر این صورت دستگاه از کار می افتد.
    وقتی نقشه ها را جمع کردید - یک طبقه گرم، چراغ ها، کلیدها، پریزها - همه را به مهندسان بدهید تا بتوانند برای شما یک پروژه (محاسبه مقطع کابل و سپر) آماده کنند و آن را به منبع ببرند. شرکت تامین برای تایید. پس از دریافت مجوز می توانید به کارهای برقی ادامه دهید.
    پیچیده ترین و گران ترین دکوراسیون دیوار، دکوراسیون قابل نقاشی است. اگر تصمیم دارید، از رنگ دیوار گران قیمت و قابل شستشو (از 6500 در هر سطل) استفاده کنید. هزینه ای که سازنده به بانک ها نشان می دهد همیشه بیش از حد برآورد می شود، این را در هنگام خرید در نظر بگیرید.
 
    در تجهیزات لوله کشی صرفه جویی نکنید: یک شیر آب خوب که 5-7 سال دوام می آورد از 7500 روبل و بیشتر هزینه دارد. به عنوان مثال، یک ضمانت 3 ساله ارائه می دهد.
    گرمایش آپارتمان را با در نظر گرفتن باتری های نصب شده محاسبه کنید. محاسبه آنها اتلاف حرارت آپارتمان شما را در نظر می گیرد. با افزودن بخش ها، فشار را از روی همه ساکنان برداشته اید. بهتر است دیوارهای بیرونی را با ترکیب خاصی عایق بندی کنید.
    به یاد داشته باشید که رادیاتورهای کف عمیق هستند و حرارت کمی دارند. تعداد زیادی از آنها در آپارتمان ها وجود دارد. و رادیاتورهای دیواری نه تنها دو فلزی هستند.
    اگر تصمیم به استفاده از دیگ بخار دارید، سیم کشی آن را از قبل انجام دهید. اما به یاد داشته باشید، دیگ بخار 2 هفته در سال استفاده می شود، اما شما انتظار دارید: آب پوسیده با تعداد زیادی باکتری. دیگ را نمی توان خالی استفاده کرد، خراب می شود و بنابراین همیشه پر است، حتی زمانی که استفاده نمی شود. بویلرها به طور متوسط هر 2-3 سال یکبار خراب می شوند.
    سعی کنید حمام خود را بدون استفاده از سیلیکون درست کنید. هر سیلیکونی زرد می شود و کپک می زند. برخی دیگر هنوز اختراع نشده اند.
    بهتر است از کاشی های خشن، لوپاتو استفاده نکنید. شستن آن بسیار سخت است (خیلی خیلی سخت!).
    بهتر است از کاشی های براق کف در حمام استفاده نکنید. وقتی خیس است بسیار لغزنده است.
    سینی دوش کاشی بسیار زیباتر به نظر می رسد. ارتفاع نردبان حدود 14-15 سانتی متر است - این یک قدم راحت برای یک فرد است. شیب کاشی 2o را فراموش نکنید.
    کابین دوش شیشه ای بسیار زیبا به نظر می رسد، اما قبل از شروع کار اینگونه به نظر می رسد. پس از دوش گرفتن، قطره ها خشک می شوند و لکه ها باقی می مانند، بنابراین بهتر است از قبل برای چنین شرایطی آماده باشید یا از یک الگوی تزئینی یا شیشه مات استفاده کنید.
    گرد و غبار همیشه روی پوشش های تیره کف قابل مشاهده است. به خصوص در یک روز آفتابی.
    سطح مشکی آشپزخانه فقط برای عکاسی طراحی شده است، شما نمی توانید روی آن مانند دست زدن به آن آشپزی کنید.
    آشپزخانه پوشیده از تخم مرغ، فیلم، پلاستیک 2-3 سال عمر می کند، سپس تغییر شکل می دهد، خشک می شود و می چسبد. بهتر است ام دی اف لاکی، شیشه لاکی یا روکش (گران قیمت) را انتخاب کنید. به هر حال، می توانید روی شیشه با یک نشانگر دائمی بنویسید که بسیار راحت است.
    در آشپزخانه، بهتر است دو نوع نورپردازی درست کنید: برای پخت و پز - روشن، برای جشن - گرم، نرم.
    با رنگ های طبیعی از فضای داخلی خسته نخواهید شد. لهجه های روشن به خوبی قرار گرفته اند، حال و هوا را بالا می برند. دیوارهای سیاه و قرمز دلگیر هستند.
    بهتر است بازسازی خود را به یک معمار خوب بسپارید و تمام ایده های شما به صورت ماهرانه اجرا می شود.
[font='Arial', sans-serif]بازسازی آپارتمان در کرج[/font]
 
اگر مطالب مفید ما را به دقت خوانده و به خاطر بسپارید، امیدواریم که به لطف این فرصت های بیشتری برای اشتباهات کمتر در موضوع پیچیده ای مانند بازسازی آپارتمان در کرج  داشته باشید!
 
من بیش از 15 سال است که بازسازی می کنم. بهترین بخش برای من فهرست جامد از مشتریان راضی است.
 
وظیفه اصلی من این است که فرآیند تعمیر را به گونه ای سازماندهی کنم که ارتباط با من و تیم آسان و دلپذیر باشد. من تا حد امکان به روی شما باز خواهم بود.
 
من در انتخاب مواد مدرن، هم گران و هم نه گران، کمک می کنم.
من محاسبه را بهینه می کنم. تجربه چندین ساله به من اجازه می دهد تا کاهش بهینه هزینه های تعمیر را بدون از دست دادن کیفیت حتی در کلاس برتر به شما ارائه دهم.
 
من موفق شدم تیم بزرگی را تشکیل دهم که به آرامی کار می کند. این به شما امکان می دهد به وضوح به شرایط کار پایبند باشید، از برآورد توافق شده تجاوز نکنید و در زمان و تلاش شما صرفه جویی کنید.
 
ما از کار خود لذت می بریم، از طراحی یک پروژه طراحی شروع می کنیم و با مشاوره در مورد قرار دادن مبلمان و طراحی داخلی اتاق پایان می دهیم.
مشتریان چگونه در حین تعمیرات تقلب می کنند؟
 
می خواهم فوراً بگویم که روش های تقلبی که توضیح دادم ممکن است توسط هر سرکارگر استفاده نشود ، اما با دانستن این ترفندها ، از خود محافظت خواهید کرد و تقریباً نیمی از هزینه خدمات ساخت و ساز را پس انداز خواهید کرد.
هزینه تعمیرات چقدر است؟
 
هزینه تعمیر با استفاده از فرمول زیر محاسبه می شود:
 
    هزینه مواد + هزینه کار.
 
همه چیز ساده به نظر می‌رسد، اما من از تجربه خودم می‌دانم که اکثر مشتریان پول زیادی را در هر دو مؤلفه از دست می‌دهند.
 
تنها در صورتی می توانید از هزینه های غیرضروری خودداری کنید که مشخصات تعمیر را به خوبی مطالعه کنید و "بالاتر از روح" تیم تعمیر ایستاده باشید.
بعد از چند سال کار مداوم در زمینه بازسازی، با فروش مصالح ساختمانی دوستانی پیدا کردم.
 
 
با تشکر از مطلب شما Shy

ممنون میشم از سایت کار در ارتفاع من دیدن کنید Wink
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru