تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اثرات افسردگی، اضطراب و تنهایی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اثرات افسردگی، اضطراب و تنهایی
آخرین بار در مورد علائم اصلی صحبت کردیم که نشان می دهد فرد در معرض خطر غم و اندوه شدید، افسردگی و انزوا (افسردگی) قرار دارد. داستان را اینجا بخوانید .
 
این یک بیماری است که به دلیل اثرات جدی که بر زندگی فرد می گذارد، از جمله خودکشی، مورد غفلت قرار می گیرد.
 
افسردگی به خودی خود یک بیماری جدی است زیرا علائم آن بر سلامت فرد تأثیر می گذارد و عوارض آن نیز مشکلات جدی را برای عملکرد بدن به همراه دارد.
 
این اثرات عبارتند از:
 
1. بیماری های مرتبط با سلامت جسمی و روانی ضعیف
 
آنها بیماری هایی با دلایل پزشکی غیرقابل توضیح هستند. اینها شامل خستگی مزمن، مشکلات استخوانی و عضلانی است که باعث بیماری های مختلف و اختلالات عملکرد جنسی می شود.
 
2. بیماری قلبی
 
بسیاری از بیماری های قلبی ناشی از استرس مزمن و تنهایی است.
 
3. دیابت
 
تحقیقات نشان داده است که رابطه دیابت و افسردگی بر اساس انکار خود و عدم مراقبت بهداشتی است که به ویژه در بیماران مبتلا به افسردگی مشهود است.
 
4. بیماری های عفونی
 
کارشناسان بهداشت می گویند که بیماران افسرده به دلیل رفتارهای جنسی غیرطبیعی در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به بیماری های عفونی مانند HIV هستند.
 
به طور کلی، بیماری غم و اندوه شدید، افسردگی و انزوا، تأثیرات بسیاری بر سلامتی، کاری که بیمار داشته و تولیدی که تولید می کند و به طور کلی بر روابط او با خانواده و اطرافیانش می گذارد.
 
5. خودکشی
 
جدی ترین عارضه جانبی این است که بیمار با اندوه شدید، افسردگی و انزوا در صورت عدم درمان مناسب به خودکشی می پردازد.
 
مطالعه ای که توسط گروهی از پزشکان فرانسوی در می 2014 انجام شد، نشان می دهد که بین 5 تا 20 درصد از بیماران افسردگی دست به خودکشی می زنند.
 
این مطالعه همچنین نشان داد که تنها 25 درصد از بیماران مبتلا به افسردگی قادر به دریافت کمک پزشکی مناسب بودند، در حالی که اکثر کسانی که فوت کردند، داروهای ضد افسردگی دریافت نکردند.
 
همچنین این مطالعه همچنان نشان می‌دهد که ۷۰ درصد افرادی که دست به خودکشی می‌زنند از افسردگی رنج می‌برند، این به این نتیجه رسیده است که افسردگی یا بیماری غم و اندوه شدید و گوشه‌گیری، اصلی‌ترین دلیلی است که افراد را به خودکشی وادار می‌کند.
 
با این حال، خوب است بدانید که با وجود اینکه بسیاری از افراد مبتلا به افسردگی به خودکشی فکر می کنند، قادر به انجام آن نیستند.
 
این افراد متوجه می شوند که قرار نیست بمیرند، بلکه می خواهند به رنجی که دیگر نمی توانند تحمل کنند پایان دهند.
 
آنها خودکشی را راهی برای خاموش کردن این درد می دانند.
 
اگر شریک زندگی تان احساس خودکشی کرد، بهتر است به جای گفتن بیشتر و بیشتر چیزهایی که پزشک آموزش دیده نیستند، او را در اسرع وقت نزد پزشک ببرید زیرا این کار باعث می شود که احساس بدتر کنید.
 
در تهیه این داستان از وب سایت های زیر استفاده کردیم:



 همچنین بخوانید مقاله درمان افسردگی