تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: جمع بندی کنکور سراسری 1403
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کنکور سراسری پس از انتخاب رشته نهم به دهم، از جمله آزمون های دارای اهمیت در زندگی داوطلبان ورود به دانشگاه محسوب می شود و هر یک از شرکت کنندگان می بایست علاوه بر مطالعه و برنامه ریزی کنکور، اطلاعاتی درباره جمع بندی کنکور سراسری داشته باشند و یا مشاوری را انتخاب کنند که در دوران جمع بندی کنکور همراهشان باشد.
برای اینکه بتوانید به رتبه قبولی کنکور دست یابید در مرحله اول بایستی پشتیبان کنکور داشته باشید تا با برنامه ریزی دقیق، نقاط قوت شما تقویت شود و نقاط ضعف تان نیز پیدا شود و راهکارهایی متناسب با شرایط شما ارائه گردد تا منجر به افزایش تراز و رتبه در آزمون های آزمایشی و کنکور اصلی شود. 
باتوجه به تغییرات کنکور که در سال های اخیر مصوب گردیده است، سردرگمی هایی در خصوص چگونگی شرکت در کنکور به وجود آمد. از جمله تغییراتی که در نحوه برگزاری کنکور سال های جدید به وجود آمده است:
[list=1]
[*]تغییر ضرایب دروس کنکور
[*]برگزاری دو کنکور در سال (کنکور دی و کنکور تیر)
[*]تغییر میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 
[*]ضرورت شرکت در آزمون های ترمیم معدل
[*]و...
[/list]
تغییرات کنکور در سال های اخیر باعث شده است که داوطلبان با شکل جدیدی از آزمون دادن مواجه باشند و بسیاری از شرکت کنندگان به دلیل نداشتن سوابق تحصیلی مرتبط موظف به شرکت در امتحانات نهایی با هدف کسب سوابق تحصیلی مرتبط و یا بهتر کردن نمره دروس امتحانات نهایی شدند.
از همین رو با داوطلبان زیادی مواجه هستیم که از اهمیت جمع بندی دوران کنکور غفلت می کنند و این دسته از شرکت کنندگان با وجود تلاش بسیار زیاد برای مطالعه کنکور، اما نمی توانند نتیجه دلخواه را کسب کنند و از جمله دلایل عدم موفقیت، جمع بندی نادرست کنکور است!






منبع: جمع بندی کنکور سراسری 1403