تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: جمع بندی کنکور دکتری 1403
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
معمولا ثبت نام کنکور دکتری با استرس بسیار زیادی همراه است زیرا دانشجویان و یا داوطلبانی که علاقمند به شرکت در این آزمون هستند، مشغله های زندگی شخصی و کاری را بیش از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دارند. از همین رو نگرانی دستیابی به رتبه قبولی کنکور دکتری، در اکثر داوطلبان شرکت کننده مشاهده می شود. اما داوطلبان بایستی بدانند که چنانچه برنامه ریزی کنکور دکتری و جمع بندی کنکور دکتری به درستی انجام شود، هیچ مانعی جهت کسب نتیجه قبولی آزمون دکتری نخواهند داشت. 
آزمون ورودی مقطع دکتری به صورت نیمه متمرکز برگزار می شود و کسب رتبه قبولی در آزمون اولیه، کافی نیست و داوطلبان پس از کسب رتبه مجاز به انتخاب رشته، لازم است در مصاحبه آزمون دکتری شرکت نمایند و لذا در صورت کسب حدنصاب نمره قبولی در مصاحبه شفاهی به مقطع دکتری تخصصی راه خواهند یافت.
لازمه شرکت در آزمون دکتری، داشتن منابع مناسب، برنامه ریزی درسی قوی، پشتیبان کنکور دکتری و... می باشد تا فرد متقاضی به راحتی به نمره قبولی آزمون دست پیدا کند. لذا بر همگان مبراست که پس از مطالعه منابع آزمون، لازم است دروس مطالعه شده را جمع بندی کنند.
حضور در جلسه آزمون دکترای تخصصی بدون جمع بندی کردن درس ها، منجر به کاهش بازدهی مطالعه شما خواهد شد و به همین دلیل، تمام مشاوران آزمون دکترا در ماه های پایانی و منتهی به کنکور، زمانی را به مرور و جمع بندی کردن دروس اختصاص می دهند. 








منبع: جمع بندی کنکور دکتری 1403