تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام کنکور الکترونیکی 1403
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همواره از موضوعات مهم مورد بحث بین دانش آموزان، کنکور سراسری و نحوه برگزاری این آزمون پرمتقاضی می باشد. سازمان سنجش نیز سعی بر این دارد که از بهترین سیاق برای برگزاری کنکور استفاده نماید. این شیوه قابل بررسی که مورد توجه اذهان نیز قرار گرفته است، برگزاری کنکور الکترونیکی می باشد. البته همانطور که مطلع هستید، همیشه روش های ابداعی و نوین ممکن است آزمون و خطاهای بسیاری نیز داشته باشد. ثبت نام کنکور الکترونیکی نیز که تا به امروز در کشور اجرایی نشده است، ممکن است دارای مزایا و معایب زیادی باشد و در این مقاله قصد داریم این آزمون را مورد تحلیل قرار دهیم.
نقل‌قول: کنکور سراسری الکترونیکی از سال 1403 در کشور ایران اجرایی خواهد شد و در این کنکور هیچ برگه و کاغذی استفاده نمی شود و هر داوطلب رایانه ای امن برای پاسخ به سوالات آزمون خواهد داشت و همچنین امکان بازگشت به سوالات قبلی وجود نخواهد داشت.
کنکور الکترونیکی چیست؟
همانطور که در جملات فوق نیز ذکر کردیم، برگزاری کنکور هوشمند در ایران برای اولین بار از سال 1403 اجرایی خواهد شد، به همین منظور ممکن است ابهامات بسیاری را در ذهن داوطلبان ایجاد کند. در این مقاله از سایت مشاوران برتر سعی بر این داریم که سوالات شما متقاضیان گرامی را به دقت تمام پاسخ دهیم.
برگزاری کنکور سراسری آنلاین دارای جزئیات و مسائل بسیاری می باشد که بایستی زیرساخت های مدنظر عملی شود که با مشکلات عدیده ای مواجه نشود. این نوع آزمون در ابتدا می بایست در ابعاد کوچک تر و محدود تر و در نهایت در ابعاد گسترده و کشوری اجرایی شود. به طور کلی آزمون سراسری مجازی به معنی کنار رفتن دفترچه های کاغذی و روی آوردن به سیستم های هوشمند و اینترنتی می باشد. مسلما یکی از مزایا این سبک از آزمون می توان به عدم مصرف بی رویه از کاغذ اشاره کرد که کمک شایانی نیز به طبیعت می کند.






منبع: ثبت نام کنکور الکترونیکی 1403