تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1402
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یکی از مراحل اصلی آمادگی برای کنکور کاردانی فنی تهیه منابع مناسب می باشد. منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در دفترچه ثبت نام کنکور فنی قرار گرفته است و ضروری است که داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور فنی، ضمن مطالعه محتوای این دفترچه از جزئیات آزمون آگاه شوند. ما در مقاله حاضر جهت آگاهی شما عزیزان مواد آزمون و منابع کنکور فنی حرفه ای را ذکر می کنیم. توصیه می شود چنانچه متقاضی کنکور فنی هستید، تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.
نقل‌قول: دروس عمومی از منابع کنکور کاردانی فنی حذف نشده اند.
منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1402 
متقاضیان واجد شرایط ثبت نام کنکور فنی حرفه ای در زمان ثبت نام کنکور فنی، سوالات بسیاری در رابطه با منابع کنکور فنی مطرح می کنند. بسیاری از این داوطلبان تصور می کنند که دروس عمومی از کنکور فنی و حرفه ای نیز حذف شده اند. این در حالی است که حذف منابع عمومی تنها در کنکور رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان اتفاق افتاده است. همچنین سوابق تحصیلی تاثیری در رتبه کتبی کنکور فنی ایجاد نمی کند.
با توجه به موارد مذکور می توان نتیجه گرفت که داوطلبان کنکور فنی با تهیه منابع مناسب برای کنکور کاردانی فنی و حرفه ای می توانند، نتیجه مطلوبی را در این آزمون کسب نمایند. البته فراموش نکنید که چنانچه برنامه ریزی کنکور فنی به درستی و توسط یک فرد کاردان تنظیم نشده باشد، داوطلب را از رسیدن به رتبه ایده آل و مسیر موفقیت دور می سازد.
قبل از برشمردن مواد آزمون و منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای لازم است تا به نکته ای مهم در این راستا اشاره کنیم. علیرغم سال های گذشته، در حال حاضر تنها پذیرش 5 رشته از طریق کنکور فنی صورت می گیرد. توجه داشته باشید که داوطلبان سایر رشته می بایست ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون و از طریق سوابق تحصیلی را انجام دهند. این پنج آزمون شامل الکتروتکنیک، کامپیوتر، مکانیک خودرو، حسابداری و تربیت بدنی می باشد.








منبع: منابع کنکور فنی 1402