تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تاثیر جو دو سر پرک فوری در بارداری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
خواص جو دو سر پرک فوری برای پوست، مو و زیبایی در دوران بارداری و پس از آن

مصرف روزانه جو دو سر پرک می تواند به بهبود آکنه و تقویت رنگ پوست در دوران بارداری و حتی پس از آن کمک کند. حتی می تواند به عنوان پاک کننده طبیعی پوست عمل کند.

[تصویر:  7-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%...%D8%B1.jpg]
کمک به درمان آکنه:
جو دو سر پرک فوری می تواند سلول های مرده را از سطح پوست به خوبی پاک کند و از ایجاد آکنه هایی که در دوران بارداری به وجود می آیند، جلوگیری کند. هم چنین باعث کاهش جوش ها و افزایش نرمی پوست در دوران پس از بارداری می شود.
جو دو سر پرک فوری حاوی روی (زینک) می باشد که در جلوگیری از التهاب و کاهش باکتری هایی که باعث ایجاد آکنه در زنان باردار می شوند، نقش بسزایی ایفا می کند.
درمان خشکی پوست در دوران بارداری:
طبق تحقیقات انجام شده، جو در سر پرک فوری به علت داشتن خواص ضد التهابی، به درمان خارش پوست های خشک و تحریک شده در دوران بارداری کمک شایانی می کند.
مرطوب نگه داشتن پوست:
جو دو سر پرک می تواند سلول های مرده پوست را کاملاً از بین ببرد و به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی پوست برای زنان باردار در دوران بارداری و پس از آن، مورد استفاده قرار بگیرد.


محافظت از پوست در دوران بارداری:
پروتئین های موجود در جو دو سر پرک می توانند از پوست در مقابل مواد شیمیایی و سایرآلودگی ها که ممکن است در دوران بارداری یا پس از آن به وجود آیند، به خوبی حفاظت کنند. هم چنین چربی های موجود در جو دو سر پرک پوست زنان باردار را از اشعه های UV در امان نگه می دارند و از این طریق از اثرات این اشعه بر روی جنین نیز جلوگیری می کنند.
جو دو سر پرک و محافظت از مو در دوران بارداری:
مواد معدنی موجود در جو دو سر پرک دارای فوائدی است که باعث می شود استقامت مو در دوران بارداری و پس از آن، افزایش پیدا کند و از ریزش مو جلوگیری شود. هم چنین به موهای شما حالت براق و ابریشمی می بخشد، از این رو گنجاندن این غله سودمند در رژیم غذایی برای جلوگیری از ریزش مو و ابتلا به دیابت و یبوست دوران بارداری بسیار حائز اهمیت است.
درمان ریزش مو با جو دو سر پرک:
خواص جو دو سر پرک به درمان شوره و ریزش مو در دوران پس از بارداری کمک می کند.
تهیه ماسک مو جو دو سر پرک برای زنان باردار:
برای تهیه این ماسک سه قاشق جو دو سر پرک را با شیر ترکیب کنید تا مخلوطی خمیری شکل به دست آید.
این ماسک تهیه شده را به مدت ۲۰ دقیقه روی موهای خود قرار دهید و پس از آن، موهای خود را با آب ولرم شست و شو دهید. این ماسک از ایجاد  شوره در دوران بارداری جلوگیری می کند و مانع ریزش مو پس از دوران بارداری می شود.

از کجا جو دو سر پرک فوری را تهیه کنیم؟
 با توجه به اهمیت و تاثیر مثبتی که جو دو سر پرک در دوران بارداری بر زیبایی دارد وجود ان در خانه اهمیت دارد بنابراین خرید ان نیز مهم است به خصوص در این دوران. من پیشنهاد میکنم از فروسگاه انلاین هانی‌فود که محصولات ارگانیک ارائه می دهد خریداری کنید زیرا قیمت خرید جو دو سر پرک فوری بسیار مناسب و کیفیت بالا است. همچنین از شما عزیزان دعوت میکنم مقاله مربوط به تخمه افتابگردان دور سفید را نیز مطالعه کنید زیرا بسیار مفید است.