تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نحوه تعویض قفل درب ماشین ظرفشویی ال جی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شستن ظروف با کمک ظرفشویی ال جی، روند این کار را سرعت و سهولت بخشیده است. اما این دستگاه هم چون دیگر لوازم برقی خانگی، دچار اختلال و خرابی می شود که مهم ترین آن ها خرابی قفل درب می باشد. اگر با نحوه تعویض قفل درب ماشین ظرفشویی ال جی آشنا باشید، می توانید به راحتی مشکل معیوب بودن آن را برطرف کنید.
در واقع بروز چنین ایراد می تواند کارایی ظرفشویی ال جی را تحت تاثیر قرار دهد. چرا که در صورت قفل نشدن درب دستگاه، چرخه شست و شو ظرف ها آغاز نخواهد شد و شستن ظرف های کثیف به تعویق می افتد.
تعمیرکاران مرکز تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در تهران، مراحل آموزشی عوض کردن قفل درب ظرفشویی ال جی را شرح داده اند تا با انجام آن ها بتوانید مشکل قفل نشدن درب را برطرف کنید.
چه پیامد هایی خرابی قفل درب ماشین ظرفشویی ال جی دارد؟
قفل درب ماشین ظرفشویی ال جی، یکی از مهم ترین بخش های این دستگاه به حساب می آید که نقش مهمی در شروع به کار و آغاز چرخه شست و شو انتخاب شده دارد.
این بخش یکی از اجزای میکروسوئیچ درب به شمار می آید که پس از قفل کردن درب، میکروسوئیچ را فعال کرده و فرمان شروع چرخه شست و شو را به برد الکترونیکی توسط آن داده می شود. صدور این فرمان، از وظایف میکروسوئیچ می باشد که پس از قفل شدن درب ظرفشویی ال جی، انجام می گیرد.
حال اگر میکروسوئیچ فرمان آغاز شدن برنامه شست و شو را به برد الکترونیکی ندهد، ماشین ظرفشویی ال جی شروع به کار نکرده و عملیات شستن ظرف ها ناکام می ماند. چرا که قفل معیوب بوده و به همین خاطر میکروسوئیچ فرمان قفل شدن درب را دریافت نکرده است.
ضمن این که معیوب بودن قفل درب ماشین ظرفشویی ال جی، از دلایل کار نکردن این دستگاه محسوب می شود، از نشتی آب در زمان شسته شدن ظرف ها جلوگیری می کند. حال اگر متوجه شدید که علت کار نکردن ماشین ظرفشویی ال جی، معیوب بودن قفل آن است، بهتر است با خریدن یک قفل سالم و نو، اقدامات لازم را جهت تعویض قفل درب ظرفشویی ال جی انجام دهید.
سیم و دو شاخه ظرفشویی ال جی را از پریز جدا کنید
یکی از ابتدایی ترین اقداماتی که باید در زمان تعویض قفل درب ماشین ظرفشویی ال جی انجام دهید، قطع کردن اتصال برق آن می باشد. توصیه می کنیم صرفا به خارج کردن سیم و دو شاخه از پریز اکتفا نکرده و حتما فیوز مختص آن را قطع نمایید. برای مطمئن شدن از نبودن برق در دستگاه، می توانید نمایشگر را فعال کنید. چنان چه نمایشگر روشن شود، هنوز برق در ظرفشویی ال جی وجود دارد.
پنل داخلی درب ظرفشویی ال جی را از جای خود خارج کنید
درب ماشین ظرفشویی ال جی را باز کنید. تمامی پیچ هایی که باعث متصل شدن پنل داخلی به درب هستند را نیز با احتیاط باز کرده و از جا درآورید. پیش از این که 2 پیچ آخر را خارج کنید، با یک دست درب را نگه دارید تا درب به روی زمین نیفتد. سپس پنل کنترل و درب را از ظرفشویی ال جی جدا کرده و در محلی ایمن قرار دهید.
قفل درب ظرفشویی ال جی را باز کرده و خارج نمایید
اقدامی که باید در این زمان برای عوض کردن قفل درب ماشین ظرفشویی ال جی انجام دهید، باز کردن قفل درب معیوب می باشد. پس از این که پنل کنترل را جدا کنید، به راحتی ساختار کلی قفل درب را مشاهده خواهید کرد.
در ابتدا دو سیم که به آن اتصال پیدا کرده اند را جدا نمایید. در زمان جدا کردن سیم ها، به محل اتصال هر کدام توجه کنید. می توانید برای جلوگیری از فراموش کردن، از آن ها عکس بگیرید. چرا که باید مجدد هر کدام به قفل جدید متصل شوند. پیچ گوشتی را برداشته و پیچ هایی که باعث متصل شدن قفل درب به درب شده اند را باز کنید.
قفل جدید درب ماشین ظرفشویی ال جی را جایگزین کنید
پس از جدا کردن قفل خراب از درب ظرفشویی ال جی، قفل سالم و جدیدی که مطابق با مدل دستگاه خریداری شده است را جایگزین نمایید. در نظر داشته باشید که برای جلوگیری از بروز مجدد این ایراد، حتما قفل درب ظرفشویی ال جی را به صورت فابریک و اورجینال و کامل سازگار با مدل دستگاه خود تهیه کنید. توصیه می کنیم اگر در این زمینه دانش فنی کافی ندارید، حتما با تعمیرکار ماشین ظرفشویی ال جی تماس بگیرید.
با قرار دادن قفل درب جدید، پیچ ها را باید به آرامی و محکم در جای خود ببندید. این کار را با احتیاط انجام داده و از پیچاندن بیش از حد پیچ ها خودداری کنید. این کار باعث هرز شدن آن ها می شود. سیم هایی که از قفل معیوب جدا کرده بودید را در محل اتصال قفل درب جدید ظرفشویی ال جی متصل کنید.
ساختار درب را مجدد در جای خود قرار دهید
همان طور که ساختار درب را برای تعویض قفل درب ماشین ظرفشویی ال جی از جای خود خارج کردید، به همان صورت نیز آن را در جای خود قرار دهید و پیچ ها را در جای خود محکم نمایید. توجه داشته باشید کلیه اتصالات باید در جای اصلی که برای آن ها تعبیه شده است، قرار بگیرند. در غیر این صورت ممکن است عملکرد ظرفشویی ال جی دچار اختلال شود.
پس از پایان یافتن نصب، تمامی اتصالات، سلامت درب، پنل کنترل و دیگر بخش ها را بررسی نمایید از صحت محل قرار گیری هر کدام، اطمینان خاطر کسب کنید.
جریان برق را برای تست قفل درب ماشین ظرفشویی ال جی وصل کنید
پس از تمام شدن تمامی مراحل گفته شده در جهت عوض کردن قفل درب ظرفشویی ال جی، وقت آن رسیده است که اتصال برق آن را که از فیوز قطع شده بود وصل کرده و سپس سیم و دو شاخه آن را به پریز متصل کنید.
چرخه شست و شو را برای تست انجام صحیح تعویض قفل درب، انتخاب کرده و منتظر بمانید تا مانند قبل شروع به کار کند. در صورتی که هم چنان مشکل کار نکردن ظرفشویی ال جی پا برجا بود، لازم است از تکنسین این دستگاه کمک بگیرید.
آیا تعویض قفل درب ماشین ظرفشویی ال جی نیاز به مهارت دارد؟
نحوه تعویض قفل درب ماشین ظرفشویی ال جی، دقیقا همان مراحلی است که کامل شرح دادیم. اما به دلیل پیچیدگی ساختار این دستگاه، از پیش نیاز های انجام هر مرحله، دانش و مهارت فنی می باشد.
در صورتی که در انجام این کار مهارت کافی ندارید، با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در تهران تماس بگیرید. آی پی امداد به عنوان مرکز مجاز تعمیر ظرفشویی ال جی، با ارائه خدمات مقرون به صرفه، ایرادات این دستگاه را در کوتاه ترین زمان برطرف خواهد کرد.
چرا که به واسطه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در محل، تکنسین متخصص این دستگاه را به منزل کاربر اعزام نموده و از اتلاف وقت و هزینه ها یا جا به جایی این وسیله و مراجعه حضوری کاربر به تعمیرگاه جلوگیری می کند. برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی کلیک کنید.
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru