تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مزایای روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج برای غلبه بر مشکلات خانگی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سلامت روان
 
مزایای روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج برای غلبه بر مشکلات خانگی
 
مزایای روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج برای غلبه بر مشکلات خانگی
 
 
همه ازدواج ها به راحتی انجام نمی شود.   گاهی اوقات با موانع مختلفی روبرو می شوید که ممکن است رابطه شما با شریک زندگی تان را متزلزل کند.  باشید   وقتی این رابطه در حال تزلزل است، ممکن است به دنبال راه هایی برای نجات  ازدواج خود  .  در مورد یکی از راه هایی که می توان انتخاب کرد، یعنی روانشناسی و مشاوره در زمینه روانشناسی خانه به متخصصان یا به نام روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج.
 
 
 
بنابراین، دقیقاً روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج چیست؟  آیا این روش واقعا برای حل مشکلات خانه شما موثر است؟  اطلاعات کامل را اینجا بررسی کنید.
 
 
روانشناسی و مشاوره ازدواج چیست؟
 
 
 
 
روانشناسی و مشاوره ازدواج یا ازدواج که اغلب زوج درمانی نیز نامیده می شود، نوع خاصی از  روان درمانی  برای زوج های متاهل است.   این نوع درمان می تواند به زوج های متاهل کمک کند تا  تعارضات خانگی  خود را تشخیص دهند و حل کنند.
 
 
معمولاً این روانشناسی و مشاوره توسط زوج هایی انجام می شود که  قصد طلاق  دارند یا به دنبال راه هایی برای افزایش صمیمیت هستند.   با انجام این روانشناسی و مشاوره، شما و شریک زندگیتان می توانید تصمیمات عاقلانه ای برای ایجاد یا تقویت مجدد ازدواج خود بگیرید.
 
 
مانند روان درمانی به طور کلی، روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج توسط یک درمانگر مجاز مانند  روانشناس یا روانپزشک  ارائه می شود .   با این حال، درمانگرانی که انتخاب می‌شوند معمولاً کسانی هستند که برای مقابله با مشکلات خانگی و خانوادگی آموزش‌های ویژه دیده‌اند یا به عنوان مشاور ازدواج نیز شناخته می‌شوند.
 
 
با این حال، برخلاف روان درمانی به طور کلی، روانشناسی و مشاوره در مورد مشکلات زناشویی اغلب کوتاه مدت است.   کلینیک مایو  می گوید، این روانشناسی و مشاوره می تواند توسط هر دو طرف انجام شود، اما می تواند به تنهایی نیز انجام شود.   طرح درمان بستگی به مشکلات و شرایط هر یک از طرفین دارد.
 
 
شرایطی که نیاز به روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج دارد
 
 
 
ناباروری
 
 
عموماً هر زوجی اعم از جدید و مسن که در خانه مشکلی دارند می توانند روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج انجام دهند.  با این حال، برخی از مشکلات خاص که معمولاً با روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج برطرف می شوند عبارتند از:
 
 
    مشکلات ارتباطی یا ارتباط ضعیف وجود دارد.
    نارضایتی جنسی.
    مشکلات مالی خانوار
    مشکلات اعتماد، از جمله خیانت یا نشانه های خیانت شریک زندگی .
    در مورد روش های فرزندپروری اختلاف نظر دارید.
    درگیری با خانواده بزرگ، از جمله شوهر و یا همسر.
    سوء مصرف مواد.
    مشکلات عصبانیت
    تعارض یا استرس وجود دارد معمولاً در یک ازدواج بالا سطح .
    تغییرات عمده زندگی که بر ازدواج تأثیر می گذارد، مانند مرگ یکی از عزیزان، نقل مکان، شغل جدید یا بازنشستگی.
    مبارزه قدرت
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برخی از روانشناسی و مشاوره های ازدواج نیز گاهی دارای  روانشناسی و مشاوره قبل از ازدواج  یا روانشناسی و مشاوره قبل از ازدواج برای زوج هایی هستند که نامزد یا در شرف ازدواج هستند.   مزایای روانشناسی و مشاوره قبل از ازدواج کمک به درک یکدیگر یا غلبه بر تفاوت هایی است که قبل از ازدواج وجود داشت.
 
 
نه تنها این،  روابط آزاردهنده  یا خشونت خانگی (KDRT) نیز ممکن است با روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج کمک کند.   با این حال، گاهی اوقات این وضعیت به اندازه کافی با روانشناسی و مشاوره حل نمی شود، بلکه نیاز به رسیدگی پلیس نیز دارد.
 
 
در روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج چه اتفاقی می افتد؟
 
 
 
 
روانشناسی و مشاوره برای مشکلات زن و شوهر معمولا هفته ای یکبار انجام می شود.  به طور کلی، این روانشناسی و مشاوره ها ماهیت کوتاه مدت دارند.  با این حال، روند بهبود رابطه می تواند زمان بیشتری را ببرد.  درمان همچنین می تواند تا زمانی که زوجین متعهد به حل مشکل باشند تا زمانی که واقعاً به یک راه حل برسند ادامه یابد.
 
 
در اولین جلسه روانشناسی و مشاوره، مشاور ازدواج برای یافتن و درک مشکل، چند سوال را با هم یا به صورت جداگانه از زوجین می پرسد.  مشاور نیز نظر خود را در این مورد بیان خواهد کرد.
 
 
سپس برنامه های درمانی و اهدافی را که در آینده توسط این زوج انجام خواهد شد، ارائه خواهد داد.  طول درمان و نتایج به دست آمده به انگیزه و تعهد شریک به این فرآیند روانشناسی و مشاوره بستگی دارد.
 
 
در طول جلسات روانشناسی و مشاوره بعدی، درمانگر به شریک زندگی شما کمک می کند تا برخی از مهارت ها را بیاموزد که می تواند به تقویت رابطه شما کمک کند.  این شامل:
 
 
    صریح با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید.
    توانایی حل مشکلات.
    بحث عقلانی تفاوت ها
 
 
 
این موارد برای شناسایی مشترک منبع درگیری بدون سرزنش یکدیگر و همچنین یافتن راهی برای رفع آن مورد نیاز است.
 
 
در طول فرآیند یافتن راهی برای خروج، درمانگر ممکن است برای شما و شریک زندگیتان «تکالیف» نیز بدهد.  این معمولاً یک تمرین ارتباطی در خانه برای تمرین آنچه در طول جلسه آموخته شده است.  به عنوان مثال، صحبت رو در رو با شریک زندگی خود در مورد چیزهایی که استرس زا نیستند، بدون هیچ حواس پرتی.
 
 
در شرایط خاص، مثلاً یکی از شما دارای  یک اختلال روانی  ، سوء مصرف مواد یا  اعتیاد  یا بیماری جدی دیگری است، درمانگر شما ممکن است انواع دیگری از روان درمانی را پیشنهاد کند.   نوع درمان اضافی با مشکلی که رخ می دهد تنظیم می شود.
 
عروسی - اقامت - عاشقانه
 
7 نکته برای هماهنگ نگه داشتن خانواده
 
ازدواج شاد تا پایان عمر آرزوی همه است. اما راه رسیدن به یک خانواده هماهنگ آسان نیست. با تضادها، اختلاف نظرهای زیادی مواجه خواهید شد، به طوری که گاهی از نگرش عاشقانه شریک زندگی تان کاسته می شود. چگونه هماهنگی خانه را حفظ کنیم؟ آن را در زیر بررسی کنید. نکاتی برای حفظ هماهنگی خانه حفظ طول عمر خانوار نه تنها […]
نشان
نتایج یا مزایایی که باید با روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج به دست آورد
 
با مشورت با متخصصان مشکلات خانگی، شما و شریک زندگیتان به نتایج مفیدی دست خواهید یافت.  در اینجا نتایج و برخی از مزایایی که می توانید از روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج به دست آورید آورده شده است:
    به زوج ها کمک کنید مشکلات خود را حل کنند و با دیدگاهی جدید راهی برای خروج پیدا کنند.
    راه های جدیدی برای تشخیص و حل تعارضات خانگی آینده به دست آورید.
    ارتباط با شریک خود را بهبود بخشید تا احساس کنید بیشتر شنیده می شود، درک می شود و ارتباط برقرار می کند.
    پیوند عاطفی زوجین را تقویت کنید.
    افزایش همکاری شریک زندگی در ازدواج.
    دستیابی به اهداف ایده آل خانواده مورد انتظار.
    از بین می برد . استرسی که اغلب در ازدواج ایجاد می شود را
    تعهدات جدید یا روشن کردن دلایلی که چرا باید ازدواج را پایان دهند، از جمله یافتن راه درست برای پایان دادن به رابطه.
آیا روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج موثر است؟
هرگز با همسر خود مشاجره نکردید
اعتقاد بر این است که روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج در کمک به مشکلات خانه موثر است.  طبق گفته انجمن درمانگران ازدواج و خانواده آمریکا، این روش درمانی سطح بالایی از رضایت را نشان می دهد.  بیش از 98 درصد از زوج هایی که در روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج شرکت می کنند، اظهار می کنند که از تجربه روانشناسی و مشاوره بسیار رضایت دارند.
همین موضوع در مطالعه ای که در مجله منتشر شد نیز نشان داده شد.  این مطالعه گزارش داد که روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج در کمک به هفت زوج از هر ده زوج موفق بوده است تا یکپارچگی خانواده خود را دوباره کشف کنند.
با وجود سطح بالای اثربخشی، همه زوج ها از روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج تاثیر یکسانی نخواهند گرفت.  عوامل متعددی وجود دارد که می تواند بر میزان موفقیت این روانشناسی و مشاوره برای زوج های متاهلی که تحت آن قرار می گیرند تأثیر بگذارد.  یکی از آنها این است که این زوج از نظر روحی و روانی تصمیم به پایان ازدواج گرفته اند.
علاوه بر این، چندین عامل دیگر که می توانند بر میزان اثربخشی روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج تأثیر بگذارند عبارتند از:
    تعهد و انگیزه شما و شریک زندگیتان برای تغییر و دستیابی به اهداف. اگر یکی از شما از مشارکت امتناع کند یا تغییر کند، درمان کمتر موثر خواهد بود.
    میزان تطبیق شما و شریک زندگیتان با الگوها یا دیدگاه های جدیدی که در طول روانشناسی و مشاوره آموزش داده می شود، مانند تعاملات یا حفظ ارتباط با شریک زندگی خود .
    اختلال روانی یا سوء مصرف مواد. اگر این مشکل درمان نشود، موفقیت در روانشناسی و مشاوره دشوار است.
    خشونت خانگی که ممکن است مانع از روانشناسی و مشاوره موفق شود.
برای انجام روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج می توانید به کلینیک روانشناسی که این خدمات را ارائه می دهد مراجعه کنید.   در کلینیک، می توانید  روانشناسی و مشاوره سلامت روان نیز انجام دهید.  برای کمک به مقابله با سایر مشکلات روانی،
//////////////////////////////////////