تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: هر آنچه باید در مورد روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج بدانید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
هر آنچه باید در مورد روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج بدانید
روانشناسی و مشاوره ازدواج می تواند راه حلی برای رفع مشکلات خانه باشد. زمان مناسب برای انجام روانشناسی و مشاوره و یک سری فواید را اینجا بیابید.
هر آنچه باید در مورد روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج بدانید
 
در زندگی زناشویی، یک مشکل می تواند روابط بین شما و همسرتان را متزلزل کند. وقتی مشکلات پیچیده‌تر می‌شوند و زن و شوهر دیگر نمی‌توانند با هم کنار بیایند، یکی از راه‌حل‌های نجات خانواده، شرکت در روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج است .
 
روانشناسی و مشاوره ازدواج نوعی روان درمانی برای زوج های متاهل برای یافتن راه حل برای مشکلات خانه است. این روان درمانی توسط مشاور یا درمانگر ازدواج دارای مجوز انجام می شود.
 
مشاوران می توانند مشکلات خانگی شما را به طور عینی شناسایی و حل کنند.
 
برای درک بهتر، بیایید مزایا، ویژگی های زوج هایی که نیاز به روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج دارند و همچنین نکاتی در مورد انتخاب مشاور مناسب را در زیر بشناسیم.
مزایای انجام روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج
 
چندین مزیت وجود دارد که زن و شوهر هنگام انجام روانشناسی و مشاوره های خانگی می توانند به دست آورند. این بستگی به تعهد شما و شریک زندگیتان به حل مشکلات و تنظیم مجدد آینده دارد.
 
به گفته روانشناس اخسان بلا پرسادا، M.Psi ، یکی از مزایای شرکت در روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج این است که به زوج ها کمک می کند تا دیدگاه جدیدی نسبت به مشکلاتی که با هم روبرو می شوند پیدا کنند.
 
«علاوه بر این، روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج نیز برای کمک به شما و شریک زندگیتان مفید است تا ریشه مشکلی که در حال وقوع است را بشناسید و درک کنید. سپس، راه‌حل‌های جایگزین برای مشکل پیدا کنید، او توضیح داد.
 
اخسان افزود که روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج همچنین می تواند پیوند عاطفی بین زن و شوهر را تقویت کند .
 
او گفت: "این به این دلیل است که این دو نفر در یافتن راه حل ها و درک یکدیگر با یکدیگر همکاری می کنند."
 
به طور کلی، مزایای انجام روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج عبارتند از:
 
    افزایش رضایت در روابط
    افزایش تعهد در روابط
    ایجاد ارتباط موثر در روابط
    رفاه خود و همسرتان را بهبود بخشید
    کاهش مشکلات در روابط
 
مقالات دیگر: باید بدانید، این می تواند دلیل طلاق باشد!
چه کسانی به روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج نیاز دارند؟
 
 
 
اخسان روانشناس گفت: همه زوج ها می توانند در روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج شرکت کنند. موضوعات مطرح شده در جلسه روانشناسی و مشاوره در مورد مشکلات خانگی نیز بسته به مشکلاتی که شما و همسرتان با آن روبرو هستید رایگان است.
 
علاوه بر این، در یک خانواده بسیار ممکن است که بین شما و شریک زندگیتان تفاوت هایی در نگرش، رفتار یا دیدگاه وجود داشته باشد. بنابراین ، این چیزی است که می توان توصیه کرد، همیشه نباید یک مشکل جدی باشد یا ابتدا منتظر درگیری با شریک زندگی خود باشید."
 
با این وجود، طبق گفته کلینیک کلیولند، چندین ویژگی وجود دارد که می تواند نشانه ای از نیاز شما و همسرتان به روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج باشد، از جمله:
 
    ارتباط ضعیف
 
یکی از کلیدهای حفظ خانواده، ارتباط خوب بین شما و همسرتان است. از سوی دیگر، ارتباطات ضعیف می تواند منجر به تیرگی روابط خانوادگی شود.
 
علاوه بر این، اگر اجازه داده شود که مشکل کشیده شود و حل نشود. بنابراین، اگر شما و همسرتان مشکلات ارتباطی دارید، ایرادی ندارد که با یک مشاور روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج کنید.
 
    عدم صمیمیت در روابط
 
هنوز هم با نقل قول از کلینیک کلیولند، یکی از نشانه هایی که نشان می دهد شما و همسرتان به روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج نیاز دارید، عدم صمیمیت در رابطه شما، هم از نظر عاطفی و هم از نظر جنسی است.
 
به هم خوردن صمیمیت در خانه، به ویژه از نظر جنسی، می تواند ناشی از مشکلات پزشکی و عوارض جانبی دارو باشد. صمیمیت همچنین می تواند با تغییر شکل بدن و همچنین شرایط مختلفی که رابطه جنسی را ناخوشایند می کند، مختل شود.
 
اگر شما و شریک زندگی تان دیگر نمی توانید صمیمیت را به رابطه خود بازگردانید، روانشناسی و مشاوره خانواده در کرج می تواند راه حلی برای این مشکل باشد.
 
    امر
 
خیانت یکی از درگیری هایی است که می تواند باعث از هم پاشیدگی خانواده شود.
 
دلیل آن این است که خیانت نشانه خیانت به شریک زندگی است. علاوه بر این، خیانت می تواند به اشکال مختلف رخ دهد، نه محدود به روابط فیزیکی.
 
اگر شما و همسرتان مصمم به حفظ رابطه زناشویی خود پس از کشف یک رسوایی در خانواده هستید، یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که تحت روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج قرار بگیرید.
 
    تغییرات بزرگ در زندگی
 
به گفته انجمن بازنشستگان آمریکا، یکی از نشانه هایی که نشان می دهد شما و شریک زندگیتان به روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج نیاز دارید، تغییر بزرگ زندگی است.
 
تغییرات بزرگ در زندگی شامل مشکلات کار، سلامتی و شرایطی است که در سایر اعضای خانواده از جمله والدین و فرزندان رخ می دهد. این می تواند مشکلاتی را در خانه ایجاد کند.
 
دلیل آن این است که هر کس روش متفاوتی برای واکنش به تغییرات زندگی دارد. اگر شما و شریک زندگیتان در مواجهه با تغییر احساسات یکدیگر را درک نکنید، ممکن است مشکلاتی ایجاد شود.
 
این وضعیت می تواند نشانه ای از نیاز شما و همسرتان به روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج باشد.
 
    معتاد
 
میدونی؟ اعتیاد می تواند عامل اصلی مشکلات در روابط زن و شوهر باشد می دانید که . نه تنها در مواد مخدر غیرقانونی، اعتیاد نیز می تواند ناشی از الکل، پورنوگرافی، قمار، عادت به هدر دادن پول برای چیزهای غیر ضروری باشد.
 
اگر اعتیاد به چیزهای خاصی باعث از هم گسیختگی در رابطه شما و شریک زندگی تان شود، شاید بتوان این مشکلات را با یک مشاور در میان گذاشت.
 
مقالات دیگر: نکاتی از روانشناس برای ازدواج دوم موفق و ماندگار!
نحوه انتخاب مشاور ازدواج مناسب
 
قبل از انجام روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج، شما و همسرتان باید مشاور مناسب را انتخاب کنید. اخسان روانشناس گفت: یکی از راه های انتخاب مشاور ازدواج، انتخاب مشاوری است که دارای گواهینامه ارائه روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج باشد.
 
مشاوری را پیدا کنید که هنوز ثبت نام کرده یا مجوز فعالیت دارد. بنابراین، در درک مشکلاتی که پیش می‌آید آزمایش‌شده‌تر و دقیق‌تر است.»
 
علاوه بر این، بر اساس ، شما و شریک زندگیتان باید با مشاور مورد نظر هماهنگ شوید. موارد دیگری که در انتخاب مشاور ازدواج باید در نظر گرفته شود از جمله:
 
    مشاوران در برخورد با مسائل زناشویی که شما و همسرتان با آن روبرو هستید، مجرب هستند
    یک درمانگر ازدواج به هر دو طرف توجه نشان می دهد و به هیچ یک از طرفین علاقه ندارد
    مشاوران به شما یا شریک زندگیتان اجازه نمی دهند در جلسات روانشناسی و مشاوره صحبت کنید یا حرف یکدیگر را قطع کنید.
    درمانگر ازدواج باید کنترل هر جلسه روانشناسی و مشاوره را داشته باشد
    مشاور با شما و همسرتان برای تعیین یک برنامه درمانی همکاری می کند.
 
روانشناسی و مشاوره ازدواج می تواند راه حل نهایی برای نجات کشتی خانواده و شریک زندگی شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روانشناسی و مشاوره ازدواج در کرج، می توانید نیز تماس بگیرید با روانشناس.


مشاوره ازدواج در شهریار