تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: افسردگی را می توان درمان کرد و در اینجا 4 روش وجود دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
افسردگی را می توان درمان کرد و در اینجا 4 روش وجود دارد
 
تقریباً همه در اندونزی قطعاً از اینترنت استفاده می‌کنند و زمانی که فردی در مورد افسردگی خود احساس ناراحتی و سردرگمی می‌کند، ممکن است سعی کند توضیحاتی در مورد سلامت روان در اینترنت بیابد و سپس خود تشخیص دهد.
 
در واقع، قبل از تشخیص یا درمان، یک روانپزشک یا روانشناس باید یک معاینه تشخیصی کامل از جمله مصاحبه و احتمالاً معاینه فیزیکی انجام دهد. در برخی موارد، آزمایش خون ممکن است برای بررسی احتمال اینکه افسردگی ناشی از یک وضعیت پزشکی مانند مشکل تیروئید باشد، تجویز شود. از طریق این معاینه می توان علائم خاص، سابقه پزشکی و خانوادگی، عوامل فرهنگی و عوامل محیطی را شناسایی کرد و سپس اقدام به تشخیص و طرح درمان کرد.
در اینجا چند روش درمانی وجود دارد که می توان انجام داد:
1. مواد مخدر
 
ترکیبات شیمیایی در مغز می تواند به افسردگی فرد کمک کند. به همین دلیل، ممکن است داروهای ضد افسردگی برای کمک به تعادل این ترکیبات شیمیایی تجویز شود. این داروها آرام بخش، محرک یا هر نوع آرامبخش دیگری نیستند زیرا اعتیادآور نیستند. داروهای ضد افسردگی ممکن است نتایج اولیه را در 1-2 هفته اول استفاده نشان دهند و نتایج کلی را می توان بعد از 2-3 ماه مشاهده کرد. اگر بیمار برای چند هفته بهبودی کمی داشته باشد یا هیچ بهبودی نداشته باشد، روانپزشک ممکن است دوز دارو را تغییر دهد یا داروی ضد افسردگی دیگری را اضافه یا به آن تغییر دهد.
 
2. روان درمانی
 
یک روانپزشک گاهی فقط برای درمان افسردگی در کرج خفیف از روان درمانی یا «گفتگو درمانی» استفاده می کند، در همین حال، برای افسردگی متوسط تا شدید معمولاً با درمان دارویی ضد افسردگی ترکیب می شود.
 
 
3. رفتار درمانی شناختی (CBT)
 
CBT نوعی درمان است که بر زمان حال و حل مشکلات تمرکز دارد. یعنی از طریق CBT به کسی کمک می شود تا افکار انحرافی را بشناسد و سپس این رفتارها و افکار را تغییر دهد. بسته به شدت افسردگی، این درمان ممکن است چندین هفته یا حتی بیشتر طول بکشد. در اغلب موارد، تغییرات قابل توجهی در طی 10 تا 15 جلسه قابل مشاهده است.
 
4. درمان تشنج الکتریکی (ECT)
 
ECT یک درمان پزشکی است که برای بیماران مبتلا به افسردگی اساسی یا اختلال دوقطبی استفاده می شود که با روش های دیگر درمانی قابل درمان نیستند. این درمان شامل تحریک الکتریکی مختصر مغز در زمانی که بیمار تحت بیهوشی است می باشد. یک بیمار معمولاً 2-3 بار در هفته و در مجموع 6-12 جلسه ECT دریافت می کند.
علاوه بر این، روش های خود درمانی و درمانی نیز وجود دارد. تعدادی کار وجود دارد که می توان برای کاهش علائم افسردگی انجام داد. برای بسیاری از افراد، ورزش منظم به ایجاد احساسات مثبت و خلق و خوی بهتر کمک می کند. خواب منظم و با کیفیت کافی و خوردن یک رژیم غذایی سالم در عین پرهیز از الکل (مواد افسردگی) یا دخانیات نیز می تواند به کاهش علائم افسردگی کمک کند.
 
 
با مشورت با متخصصان دیجیتال در اپلیکیشن We Do Pulse در App Store و Google Play، پاسخی برای احساس ناراحتی و سردرگمی خود در مورد افسردگی خود پیدا کنید. بیایید دانلود کنیم. رایگان! بیابید همچنین مقاله زیر را بررسی کنید تا دلایل افسردگی را تا وضعیت جسمی و روحی شما همیشه حفظ شود!


درمان افسردگی در شهریار