تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ساعت هوشمند kieslect
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
قدرت در دستان شماست !
همین حالا برای خرید اقدام کنید.

خرید محصول

[تصویر:  -هوشمند-kieslect-2.png]


معرفی ساعت هوشمند kieslect
ساعت هوشمند kieslect یکی گجت های هوشمند پر کاربرد است. این ساعت توسط کمپانی Mi Eco Chain به عنوان یکی از زیر مجموعه های کمپانی شیائومی ساخته می شود. ساعت kieslect به دلیل استفاده از استاندارد های روز دنیا از کیفیت بالایی برخوردار است. کمپانی تولید کننده kieslect با استفاده از فناوری های پیشرو در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی، اقدام به تولید و فروش یکی از با کیفیت ترین ساعت های هوشمند در دنیا کرده است.
ساعت هوشمند kieslect از یک تراشه قدرتمند با عملکرد دو گانه بهره میبرد. دارای میکروفون و بلندگوی ضد آب است. با استفاده از سنسور PPG به راحتی ضربان قلب شما را تشخیص می دهد. دسترسی های گسترده ای به امکانت گوشی تلفن شما ایجاد می کند.





سازگار با Android و Ios

ساعت هوشمند کیسلکت به خوبی با گوشی‌های اندروید سازگار می‌شود. یادمان نرود که کمپانی مادر این شرکت مجموعه بزرگ شیائومی است که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه هوشمند با سیستم‌عامل اندروید در دنیا است.
نقل‌قول:
ساعت های هوشمند کیسلکت با گوشی های اندروید و گوشی های آیفون سازگاری کامل دارند.
با این حال این کمپانی طرفداران گوشی‌های آیفون را نیز از یاد نبرده است. با توجه به همین موضوع، این ساعت‌های هوشمند می‌توانند به خوبی با گوشی‌های آیفون نیز سازگار شوند. در نتیجه فرقی نمی‌کند که گوشی تلفن همراه شما اندروید باشد یا آیفون، شما می‌توانید از این ساعت‌های زیبا به عنوان یک اکسسوری جذاب و در عین حال هوشمند استفاده نمایید.



صفحه نمایش با کیفیت


موزیک پلیری عالی



تراشه قدرتمند
میکروفون و بلندگوی ضد آب


مناسب تمام سلیقه ها



ویژگی های ساعت هوشمند کیسلکت

 
استفاده از یک تراشه قوی
ساعت هوشمند kieslect از یک تراشه قدرتمند با عملکرد دو گانه بهره میبرد. این تراشه باعث شده که عمل انتقال صدا و درگاه بلوتوث به راحتی با هم کار کنند. از این تراشه فقط در ساعت های هوشمند اپل و سامسونگ استفاده می شود. مصرف این تراشه نسبت به ساعت های مشابه بسیار کمتر بوده و 30 درصد عملکرد بهتری دارد. در نتیجه ساعت می تواند تا 10 ساعت به راحتی فعالیت کند.

استفاده از تجهیزات ضد آب
ساعت هوشمند کیسلکت دارای میکروفون و بلندگوی ضد آب است. در نتیجه به شما این امکان را می دهد که به راحتی در زمان هایی که قادر به پاسخ گویی تلفن همراه نیستند (در استخر یا در حمام) به تماس های خود پاسخ دهید. تجهیزات به کار رفته در این ساعت ضد اب بوده و همین امر باعث می شود که شما بتوانید در فعالیت های ورزشی نیز از این ساعت استفاده کنید .

 
قابلیت موزیک پلیر
ساعت هوشمند kieslect نه تنها به عنوان یک ساعت، بلکه به عنوان یک موزیک پلیر نیز می تواند برای شما فعالیت کند. در نتیجه دیگر نیازی به تغییر موزیک و یا اجرای برنامه از طریق گوشی تلفن همراه نیست. شما می توانید به راحتی وارد برنامه دلخواه خود شده و موزیک مورد علاقه خود را به راحتی پخش کنید . همچنین شما میتوانید پخش موزیک را از طریق ساعت خود همگام سازی کنید.

صفحه نمایش با کیفیت
صفحه نمایشش استفاده شده در ساعت هوشمند kieslect از کیفیت 360 در 360 پیکسل بهره می برد که برای یک ساعت هوشمند بسیار عالی است. استفاده از رنگ های فراوان در این صفحه نمایش باعث شده که عملکرد آن بسیار چشم نواز باشد. این صفحه نمایش زیر نور افتاب نیز عملکردی خوبی از خود نشان می دهد . در نتیجه شما می توانید در محیط های مختلف به راحتی از ان استفاده کنید .

 
استفاده برای حالت ورزش
ساعت هوشمند کیسلکت به راحتی می تواند با برنامه های ورزشی شما سازگار شود. این ساعت به خوبی از برنامه های ورزشی مانند پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، شنا، بازیهای توپی، بازی های یخ و برف و بیش از 10 رشته ورزشی دیگر پشتیبانی می کند. ساعت هوشمند kieslect داده های مربوط به فعالیت های ورزشی را به راحتی با استفاده از حسگر های خود جمع آوری کرده و به برنامه مربوطه در تلفن همراه ارسال می کند.

اندازه گیری اکسیژن خون
این ساعت هوشمند پشرفته با استفاده از سنسور PPG به راحتی ضربان قلب شما را تشخیص داده و در 24 ساعت شبانه آن را بررسی میکند. همچنین می تواند سطح اشباع شده اکسیژن در خون شما را اندازه گیری کرده و به شما نمایش دهد. حتی می تواند در فرایند خواب نیز سطح اکسیژن بدن شما را اندازه گیری کند.

 
سازگار با گوشی های اندروید
ساعت هوشمند کیسلکت به خوبی با گوشی‌های اندروید سازگار می‌شود. در نتیجه فرقی نمی‌کند که گوشی تلفن همراه شما مدل سامسونگ باشد یا مدل شیائومی، شما می‌توانید از این ساعت‌های زیبا به عنوان یک اکسسوری جذاب و در عین حال هوشمند استفاده نمایید.

سازگار با گوشی های آیفون
کمپانی مادر این شرکت مجموعه بزرگ شیائومی، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه هوشمند در دنیا است. با این حال این، کمپانی طرفداران گوشی‌های آیفون را از یاد نبرده است. با توجه به همین موضوع، این ساعت‌های هوشمند می‌توانند به خوبی با گوشی‌های آیفون نیز سازگار شوند.









خرید آسان ساعت های هوشمند kieslect به صورت انلاین
معرفی برند kieslect
برند kieslect به عنوان یکی از زیر مجموعه های کمپانی بزرگ شیائومی فعالیت می کند. این برند از سال 2014 به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع ساعت های هوشمند تحت برند kieslect فعالیت می کند. مدل های مختلفی از ساعت های تولید شده این کمپانی در بازار یافت می شوند. شما میتوانید به راحتی از ساعت های تولید شده برند کیسلکت در گوشی های هوشمند اندرویدی خود استفاده کنید. نکته قابل توجه این است که این ساعت های هوشمند با تمام گوشی های اندرویدی سازگار هستند. همچنین اگر گوشی شما یکی از مدل های شیائومی باشد این ساعت ها سازگاری بیشتری و هماهنگی بهتری با گوشی تلفن همراه شما خواهند داشت.
چشم انداز برند کیسلکت در دنیا
برند کیسلکت امروزه در بیش از 5000 فروشگاه رسمی در دنیا عرضه می شود. بیش از 600 نفر در کمپانی اصلی این برند مشغول به فعالیت هستند. همچنین این برند در بیش از 60 کشور دنیا نمایندگی فعال دارد. در ایران نیز برند kieslect توسط گروه تجاری موباستایل ( عرضه کننده لوازم جانبی موبایل) عرضه می شود. شما می توانید به راحتی ساعت هوشمند kieslect را از طریق فروشگاه اینترنتی موباستایل خریداری نمایید. این ساعت ها توسط همین مجموعه وارد کشور شده و موباستایل به عنوان وارد کننده رسمی این ساعت ها در ایران شناخته می شود.





قیمت ساعت kieslect
قیمت ساعت kieslect بر اساس مدل و کارایی ان می تواند متفاوت باشد. با توجه به این که فروشگاه اینترنتی موباستایل به عنوان نمایندگی رسمی این کمپانی در ایران فعالیت می کند، قیمت ساعت kieslect توسط این مجموعه ارائه می شود.
این مجموعه همواره در صدد جلب رضایت مشتریان خود است. به همین دلیل قیمت های ارائه شده توسط این مجموعه مقرون به صرفه ترین حالت ممکن است. شما میتوانید به راحتی قیمت ساعت kieslect را با سایت های مشابه بررسی کنید. قیمت های ارائه شده در مجموعه فروشگاه اینترنتی موباستایل نسبت به سایر فروشندگان کمتر و مقرون به صرفه تر است.

 

خرید ساعت kieslect
خرید ساعت kieslect با راحتی از طریق سایت موباستایل به ادرس www.mobstyle.shop امکان پذیر است. شما می توانید با مراجعه با این فروشگاه به راحتی ساعت مد نظر خود را با بهترین قیمت به صورت آنلاین خریداری نمایید. همچنین در صورتی که از فروشگاه های همکار بوده و درخواست خرید به صورت انبوه از مدل های مختلف این ساعت هوشمند را دارید، میتوانید با شماره های درج شده در فروشگاه اینترنتی موباستایل برای خرید انبوه لوازم جانبی موبایل تماس رفته و سفارش خود را ثبت نمایید.
به این نکته باید توجه داشته باشید که خرید ساعت kieslect به صورت رسمی و معتبر تنها از طریق مجموعه موباستایل امکان پذیر است. فروشگاه های دیگر و فروشنده های دیگر مورد تایید این مجموعه نیست( مگر اینکه نام انها به عنوان نماینده فروش دراین سایت درج شود.) در نتیجه شما بهتر است از یک مجموعه شناخته شده و مورد اعتماد خرید خود را انجام دهید.
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт