تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: استفاده از داروهای ضد افسردگی در صورت افسردگی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
روان درمانی ها روان درمانی مستلزم صبر، پشتکار و تعهد بیماران است. کسانی که از این امر ابایی ندارند می توانند به موفقیت های طولانی مدت دست یابند، بنابراین می توانند بر افسردگی غلبه کنند و به طور کلی ثبات روانی خود را بهبود بخشند. روانکاوی و روان درمانی کلاسیک به اصطلاح روان درمانی های روان پویشی تعلق دارند. اساس آنها این است که افسردگی با از دست دادن یا بیماری ایجاد می شود که فرد مورد نظر نمی تواند به درستی آن را پردازش کند. آنها در طول درمان با اینها برخورد می کردند. درمان شناختی رفتاری این نوع درمان شکل بهبود یافته رفتار درمانی کلاسیک است که در طی آن افکار و الگوهای رفتاری منفی به سطح می آیند، درستی آنها بررسی می شود و با افکار جدید و مثبت جایگزین می شود. انواع دیگر روان درمانی درمان بین فردی یک روش درمانی کوتاه مدت است که برای درمان بیماری های افسردگی ایجاد شده و روش های درمان رفتاری و روان پویشی را ترکیب می کند. هدف آن این است که افراد درگیر بیاموزند که چگونه با تعارضاتی که به افسردگی کمک می کنند، برخورد کنند.
استفاده از داروهای ضد افسردگی در صورت افسردگی
در مورد افسردگی بسیار شدید یا در صورت امتناع افراد مبتلا به روان درمانی، متخصصان معمولاً مصرف داروهای ضد افسردگی را توصیه می کنند. با اینها، علائم افسردگی را می توان با موفقیت درمان کرد، اما تأثیر مثبت آنها تنها پس از چند هفته احساس می شود. علاوه بر این، هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها واقعاً کار کنند، زیرا واکنش همه افراد به این آماده سازی ها و مواد فعال آنها متفاوت است. در حالی که برخی افراد احساس می کنند دوباره متولد شده اند، برای برخی دیگر به سختی کار می کنند، یا عوارض جانبی که رخ می دهد فقط زندگی آنها را دشوارتر می کند. همچنین در صورت قطع مصرف، خطر عود وجود دارد، به خصوص اگر به طور ناگهانی قطع شود. تغییر داروها فقط با توصیه پزشک امکان پذیر است. دارو به تدریج تحت نظارت منظم پزشک تغییر می کند. مهارکننده های انتخابی بازجذب سروتونین مصرف بازدارنده های انتخابی بازجذب سروتونین و سروتونین و مهارکننده های بازجذب نوراپی نفرین نیز برای درمان افسردگی در کرج و شهریار  توصیه می شود. آنها سطح سروتونین، معروف به هورمون شادی را در مغز افزایش می دهند و خلق و خوی افراد مبتلا را بهبود می بخشند. این داروها عوارض جانبی بسیار کمتری نسبت به انواع قدیمی داروها دارند. افراد مبتلا اغلب از حالت تهوع، تحریک داخلی و اختلالات جنسی شکایت دارند. داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای
 
اینها قدیمی ترین انواع داروهای مورد استفاده از سال 1950 هستند که سطح سروتونین و نوراپی نفرین را نیز در مغز افزایش می دهند. با این حال، عیب آنها این است که گیرنده های هیستامین و استیل کولین را مسدود می کنند، که می تواند عوارض جانبی زیادی از جمله خشکی دهان، لرزش، خستگی و یبوست ایجاد کند. افراد مسن همچنین ممکن است آریتمی قلبی و ضربان قلب سریع را تجربه کنند. به دلیل این عوارض، این داروها دیگر به ندرت استفاده می شوند.
مهارکننده های مونوآمین اکسیداز آنها همچنین برای مدت طولانی برای درمان افسردگی در کرج و شهریار  استفاده می شوند و عوارض جانبی مشابهی با داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای دارند. شما باید مراقب ترانیل سیپرومین باشید، زیرا باید رژیم غذایی خاصی را در حین مصرف آن رعایت کنید. بیماران نمی توانند غذاهای حاوی تیرامین که یک ماده فعال موجود در بسیاری از محصولات لبنی، شراب، گوشت های اغذیه فروشی و غذاهای آماده است، مصرف کنند. اگر بیمار رژیم غذایی را رعایت نکند، ممکن است عوارض جانبی بسیار جدی ایجاد شود. نور درمانی نور درمانی برای افرادی که از افسردگی زمستانی رنج می برند، زمانی که بیماران از کمبود نور خورشید رنج می برند، استفاده می شود. در چنین مواردی، افراد درگیر معمولاً با نور مصنوعی روشن درمان می شوند. در این مورد، تقریبا آنها باید به مدت 30 دقیقه در مقابل یک چراغ مخصوص بنشینند، ایده آل این است که صبح ها. کم خوابی در این درمان، افراد مبتلا با کمبود خواب کوتاه مدت درمان می شوند. یعنی بیمار یک شب بیدار می ماند و شب بعد فقط می تواند دراز بکشد تا بخوابد. کارشناسان بر این باورند که کم خوابی متابولیسم مغز را تغییر می دهد که می تواند خلق و خوی افراد مبتلا را بهبود بخشد. از آنجایی که این معمولاً همراه با سایر درمان ها استفاده می شود، هدف از محرومیت از خواب تنها دستیابی به بهبود کوتاه مدت است. ورزش و ورزش متخصصان توصیه می کنند که افراد مبتلا به افسردگی به طور منظم ورزش کنند، زیرا این کار می تواند علائم افسردگی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. ورزش اثری مشابه با داروهای ضد افسردگی دارد، همچنین استرس را کاهش می دهد و تأثیر مثبتی بر سطح سروتونین و نوراپی نفرین در مغز دارد. علاوه بر این، بیماران انگیزه بیشتری خواهند داشت که وضعیت روحی آنها را بهبود می بخشد. علاوه بر این ورزش اعتماد به نفس و عزت نفس آنها را تقویت می کند و حتی از روابط اجتماعی خود که در اثر افسردگی به نقطه پایینی رسیده است، بهتر مراقبت می کنند.
افسردگی
 
افسردگی اغلب در محاوره به عنوان مترادف برای حالت افسردگی استفاده می شود. خود این کلمه به معنای ظلم است. علم پزشکی بیشتر اشکال مختلف افسردگی را طبقه بندی می کند: افسردگی حاد / مزمن، افسردگی درون زا / برون زا، افسردگی تک قطبی / دوقطبی. در دومی، فازهای افسردگی و شیدایی متناوب می شوند. افسردگی زمستانی، افسردگی مادر، افسردگی سالمندی و غیره نیز وجود دارد.
 
افسردگی یکی از شایع ترین بیماری های روانی است. بر اساس برخی بررسی ها، تقریباً هر پنجمین نفر از نوعی افسردگی رنج می برند. تقریباً نیمی از آنها از افسردگی خفیف، یک چهارم از افسردگی متوسط و یک چهارم از افسردگی شدید رنج می برند. این بیماری دلایل ژنتیکی و محیطی دارد.
افسردگی
علائم افسردگی
 
خواب را می بینیم از جمله ویژگی های آن، تنگ شدن خلق و خوی (ناتوانی در شاد یا غمگین بودن، عدم تطبیق خلق با محیط خود)، نداشتن انگیزه با یا بدون بی قراری، مهار توانایی تفکر و اختلالات .
 
علائم اضافی ممکن است شامل نگرانی بیش از حد در مورد آینده، احساس ناامیدی، احساس حقارت، گناه، اختلال تمرکز، از دست دادن حس زمان، ترس، و مشغولیت با فکر مرگ باشد. شکایات فیزیکی احتمالی می تواند به شکل درد قفسه سینه، کاهش اشتها و کاهش وزن ظاهر شود.
 
همانطور که می بینید، علائم بسیار متنوعی در این بیماری وجود دارد، اما تشخیص و ارزیابی آنها وظیفه متخصص است.
تشخیص افسردگی
 
ایجاد تشخیص بر اساس معیارهای تشخیصی وظیفه روانشناسان و روانپزشکان است . در صورت لزوم، چندین بار مکالمه انجام می شود و انجام آزمایشات تخصصی نیز ممکن است برای تشخیص ضروری باشد. در برخی موارد، بیماری های داخلی نیز می توانند باعث علائم افسردگی شوند (مانند کم کاری تیروئید)، که می توان و باید با آزمایش های آزمایشگاهی و معاینات فیزیکی این علائم را رد کرد .
درمان افسردگی در کرج و شهریار
 
درمان از طریق روان درمانی و/یا دارو درمانی است. عوارض جانبی داروهای جدید قابل تحمل است. مانند تمام بیماری های روانی، برنامه درمانی به صورت جداگانه توسط پزشک معالج تعیین می شود. در مجموع می توان گفت که می توان کمک قابل توجهی به رنج و شکایت بیمار کرد.


درمان افسردگی