تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مشاوره ازدواج در کرج و شهریار
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مشاوره  ازدواج در کرج و شهریار
مشاوره  ازدواج در کرج و شهریار     
مشاوره  ازدواج در کرج و شهریار
"مرد و زن. چگونه می توانستند یکدیگر را درک کنند؟ به هر حال، هر دو چیز دیگری می خواهند - مرد یک زن - زن یک مرد.» (Karinthy Frigyes). دو جنس، دو نفر، دو دنیا، با گذشته و تجربیات متفاوت. با شانس، و در طول فرآیند مشاوره  ازدواج در کرج و شهریار  در حالی که هنوز "در زمان" است، این دو جهان می توانند در یک واحد کامل و کارآمد با هم متحد شوند. با این حال، 3 چیز اساسا برای این ضروری است:
 
    هر دو طرف باید راه حل را بخواهند.
    در هر صورت ارتباط موثر لازم است.
    اگر این کار بدون تنش و عمیق‌تر کردن مشکل کارساز نشد، مشاوره  ازدواج در کرج و شهریار  کمک مناسبی است.
 
مشاوره  ازدواج در کرج و شهریار  چیست؟
 
مشاوره  ازدواج در کرج و شهریار  یک فرآیند چند جلسه ای است. هر دو نفر از زوجین در اکثر جلسات شرکت می کنند، اما گاهی اوقات صحبت جداگانه ای نیز وجود دارد. بر اساس یک سیستم ساختار یافته، زوجین در چارچوب مشخصی سوالات و وظایف را دریافت می کنند.
در یک جلسه چه اتفاقی می افتد؟
 
با پیروی از یک ساختار خاص، زوج و درمانگر صحبت می کنند. هدف از این کار این است که با استفاده از روش ها و ابزارهای مختلف، تا حد امکان به طور دقیق فرموله شود که مشکل چیست و هدف چیست.
چه مدت طول می کشد تا به نتیجه برسیم؟
 
معمولاً بعد از 5 جلسه می توانید تغییر را احساس کنید، اما تعداد دقیق جلسات همیشه با توجه به منطقه مشکل و موقعیت خاص تعیین می شود. یک جلسه تقریبا 75 دقیقه طول می کشد و ما معمولاً هر هفته ملاقات می کنیم.
در مورد کدام مشکلات مشاوره  ازدواج در کرج و شهریار  کمک موثری می کند؟
 
    روابط و اختلافات خانوادگی
    اختلال در ارتباطات همسر
    تقلب
    طلاق
    بیگانگی
    مشکلات ناشی از بچه دار شدن و تربیت فرزند
 
چه زمانی مشاوره  ازدواج در کرج و شهریار  معنی ندارد؟
 
    اگر فقط یک طرف خواهان تغییر باشد
    اگر ما انتظار نتیجه را خیلی سریع داشته باشیم، بدون اینکه کار را انجام دهیم
    اگر یکی از طرفین این کار را انجام دهد تا بتواند علامت بزند: "سعی کردم، اما نشد."
    اگر در طول فرآیند مشاوره  ازدواج در کرج و شهریار ، سرزنش یکدیگر ادامه یابد و شکایات گذشته را مطرح کند.
 
مشکلات موجود در ازدواج لزوماً تهدید کننده نیستند، زیرا این مشکلات فرصتی برای توسعه و تغییر فراهم می کند. مشاوره  ازدواج در کرج و شهریار  به درک بهتر رابطه، دستیابی به ارتباطات شفاف و باز، ارزیابی مجدد رابطه و شکستن چرخه تعارض کمک می کند.
کسانی که برای مشاوره انفرادی یا زوجی درخواست وقت ملاقات می کنند شجاع ترین افراد دنیا هستند!
 
زیرا قبل از آن درد، تلخی، اضطراب، شرم و دعوای زیادی وجود دارد و اغلب در آخرین لحظه قبل از طلاق به موعد مورد توافق می رسند.
مزمور شیرین
مشاور زوج و خانواده،
من یک واسطه رابطه هستم.
 
از سال 2010 به زنان و مردان کمک می کنم تا زندگی فردی و مشترک خود را تغییر دهند، روابط عاطفی، پویا، معنادار و ایمن داشته باشند. هر چیزی که با هم ساخته اید، برای آن جنگیده اید و روی آن کار کرده اید، نباید هدر برود، بلکه باید ارزش مشترک ایجاد کند.
 
من دانش، مهارت‌ها و روش‌هایی را ارائه می‌دهم که به شما کمک می‌کند تا موقعیت‌های زندگی را که اغلب در آن گرفتار می‌شوید، به‌راحتی، واضح و قابل درک ببینید و مدیریت کنید.
 
همینطور باشد
• تقلب،
• فاصله گذاری جنسی و عاطفی،
• تضادهای مدیریت پول،
• مشکلات ارتباطی،
• سرنوشت موروثی ما، عادات،
که با خود آورده ایم، که ناخودآگاه یا آگاهانه بر زندگی، روابط و زندگی خانوادگی ما تأثیر می گذارد.
 
 
در محیطی محتاطانه، پذیرنده و امن پذیرای شما هستم.
 
 
ما با هم یاد می گیریم، بیایید مسیری را طی کنیم که همه در آن پیشرفت و تغییر می کنیم. این یک فرآیند هیجان انگیز و جذاب است، نمی توان آن را استاندارد کرد، هیچ طرح و متون جادویی حفظ شده ای وجود ندارد.
 
هدف من این است که شما با شادی و عشق به قرار ملاقات های مشترک بروید. این کار را از روی اجبار، ترس یا توقع انجام ندهید و از روی اجبار با شریک زندگی خود مهربان تر نباشید.
صفحه فیسبوک من را دنبال کنید:
 
نظرات
زولت در شرایط بسیار سخت زندگی به ما کمک کرد. درگیری به ظاهر لاینحل بین پسرم و پدرش با او حل شد. حواسش به هر جمله بود! او حامی بود! او گاهی مانند یک مترجم روح بود. آنچه را که گفتم، اما پدر فرزندم متوجه نشد، آن را به زبان مردانه ترجمه کرد. چیزی که من نفهمیدم برایم ترجمه کرد. کودک همچنین می تواند احساسات خود را با خیال راحت بیان کند. به هر یک از ما این فرصت داده شد که بفهمیم طرف مقابل واقعا چه می‌گوید، نه فقط آنچه را که از او شنیدیم. بنابراین، انتقال از دفاع شخصی به یک راه حل آسان تر بود. به ایجاد بینش و تغییر کمک کرد. درك كردن… متشکرم... (Tari Leonóra)
«در سال‌های اخیر، مردم از یکدیگر و روابط خود مانند کفش استفاده می‌کنند. کیسه می شوند، فرسوده می شوند و وقتی فکر می کنند دیگر چندان راحت نیست، به سادگی دور ریخته می شوند. فکر می کنم ازدواج چیزی بیش از یک جفت کفش است، یکی از بزرگترین ارزش ها در دنیای امروز است. سزاوار فرصتی برای اصلاح است. مشاوره Zsolt کمک زیادی به این امر می کند. می‌دانستم، فقط نمی‌دانستم چگونه یک رابطه می‌تواند به خوبی کار کند، زسلت پرده این حدس را برداشت، که از شما تشکر می‌کنم.» (گابور)
"در طول 20 سال گذشته با هم، من و شوهرم در کنار هم بزرگ شدیم. در 17 سالگی با او آشنا شدم، مادر 3 فرزند شدم. ما سختی ها و شادی های زیادی را با هم گذرانده ایم، اما اخیراً احساس کردم زندگی ما را از هم جدا کرده است. زولت به ما کمک کرد تا دوباره خودمان و راهمان را پیدا کنیم. با همدیگر می‌توانیم رابطه‌مان را روی پایه‌ای جدید بگذاریم، زیرا عشق از بین نمی‌رود، فقط اگر مراقبش نباشیم، محو می‌شود.» (لیندا)
قبلی
ذیل
 
گزارش مایا واس با مشاور زوج و خانواده زولت آرانیوس
چه چیزی برای یک مرد مهم است؟ برای زن چی؟ چگونه می توانیم یکدیگر را بهتر درک کنیم؟ حالا معلوم می شود.
///////////////////////////