تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مشاوره کودک و نوجوان - چه زمانی به آن نیاز دارید؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مشاوره کودک و نوجوان - چه زمانی به آن نیاز دارید؟
آیا فرزند شما محدودیت های خود را زیر پا می گذارد و آیا می خواهید از او حمایت کنید تا بتواند به اندازه کافی رشد کند؟ آیا برای مطالعه به تمرکز موثرتری نیاز دارید؟ آیا به دنبال میانگین طلایی هستید و دوست دارید در خانواده خود به آن برسید؟ آیا برای ایجاد همزیستی مسالمت آمیز و زندگی روزمره هماهنگ در خانه خود به چیز جدیدی نیاز دارید؟ آیا دوست دارید فرزندتان در زندگی خود تعادل پیدا کند؟
عشق و درود!
نام من ماته کریستیان، مشاور معنوی کودک و نوجوان، کینزیولوژیست است! من کی هستم؟ یک گزینه جایگزین، یک انتخاب، که نقش آن زمانی رخ می دهد که والدین از قبل چیزی را احساس کنند، یا بخواهند از چیزی در زندگی فرزند خود جلوگیری کنند.
مشاوره کودک و نوجواندر حین مشاوره چه اتفاقی می افتد؟
من شما را در ایده ها و اهدافتان کمک و حمایت می کنم. نه تنها شما، بلکه فرزندتان یا نوجوانی که با آن زندگی می کنید. گفت و گوها ما را به درک و خودشناسی نزدیک می کند. اگر آماده تغییر هستید، راه حل هایی را ارائه می کنم و مسیر ممکنی را که شما را به آرامش می رساند به شما نشان خواهم داد. شما می توانید یک والدین آگاه شوید و در مورد عملکرد خود و فرزندتان بیشتر بدانید. من یک مجموعه ابزار ویژه برای کودکان دارم و با گفتگوهای عمیق و معنوی و کارهای هدفمند راه را برای نوجوانان هموار می کنم.
چگونه می توانم به شما و فرزندتان کمک کنم؟
 
    مشکلات ارتباطی
    عدم اعتماد به نفس
    مشکلات نوجوانان
    بی قراری، ترس، اضطراب
    اختلال در روابط اجتماعی
    مشکلات یادگیری، عدم تمرکز
    صحنه های هیستریک و دراماتیک
    مشکلات یکپارچه سازی
    فقدان انگیزه و تلاش
    مشکلات تمرکز و توجه
    مشکلات خواب کودکی
    شروع اختلال خوردن
 
چگونه به عنوان مشاور به کودک کمک کنم؟
من به عنوان مشاور از طریق مکالمه و جعبه ابزار ویژه خود به کودک کمک می کنم. حتی می توانید یک کلاس حرفه ای یک نفره را تصور کنید که در آن بازی می کنیم، صحبت می کنیم و در این بین من به کودک خودشناسی و نحوه عملکرد روابط اجتماعی بر اساس ارزش ها را آموزش می دهم. در این میان، کودک در حال ساخت و سازماندهی است.
چگونه می توانم به عنوان مشاور به والدین کمک کنم؟
من به والدین هنر تربیت فرزندان را آموزش می دهم تا در زندگی روزمره به آرامی پیش برود. من به مادران و پدران کمک می کنم تا والدین آگاه شوند و زندگی با فرزندان و تربیت آنها را شاد کنند.
یک سری جلسات چگونه شروع می شود؟
در طول جلسات، ابتدا با والدین کار می کنم. ابتدا یک فرآیند تغییر در او شروع می شود. بدون رشد کافی خودآگاهی او، حرکت رو به جلو ممکن نیست. پس از آن با کودک ملاقات می کنم و با او شروع به همکاری می کنم.
چه اتفاقی برای من می افتد؟
یک سفر بدون ابر را تصور کنید، یک ماجراجویی که می تواند زندگی روزمره شما را بهتر و زیباتر کند. چه به عنوان والدین، کودک یا نوجوان وارد شوید، زندگی شما می تواند مسیر بهتری را در پیش بگیرد. سپس زندگی روزمره شاد و بی ابری را دنبال می کند، که در آن احساس یک کل گرد کامل خواهید داشت!
مشاوره معنوی برای کودکان و نوجوانان
چیزهای دیگری که باید در مورد شغل بدانید:
مدت زمان مشاوره: 60 دقیقه
هزینه مشاوره: HUF 10,000 در هر مورد
ورود، اطلاعات بیشتر:

مشاوره کودک و نوجوان، حرکت شناسی - ماته کریستیان
خیلی مهم است که مشاور نه روانشناس باشد و نه روانپزشک. شما نمی توانید و نمی توانید با ابزار این افراد حرفه ای کار کنید. روش ها و جعبه ابزار خودش همیشه در دسترس است!
مشاوره معنوی برای کودکان و نوجوانان، فرصتی برای کمک!
می توانید اطلاعات بیشتری در مورد من در اینجا بخوانید !
صفحات من را در فیس بوک و اینستاگرام نیز دنبال کنید!
پیام مستقیم بنویسید
 
مشاوره کودک
 
    صفحه اصلی
    خدمات
    مشاوره تخصصی در روانشناسی کودک
 
مشاوره تخصصی در روانشناسی کودک
 
اگر به عنوان والدین متوجه شدید که فرزندتان مضطرب است، در مدرسه عملکرد ضعیفی دارد، مشکلات رفتاری دارد، سازگاری با او دشوار است، در برخی زمینه‌ها از سطح مناسب رشد کوتاهی می‌کند یا انواع دیگری از مشکلات دارد، بپرسید. برای کمک روانشناس کودک ما! در طول فرآیند مشاوره، ما ریشه‌های مشکلات پشت علائم کودک را کشف می‌کنیم و به او کمک می‌کنیم تا با مشکلات کنار بیاید. ما در کلینیک خود پذیرای کودکان و نوجوانان دارای مشکل 3 تا 18 سال هستیم
 
اگرچه شما به عنوان والدین فرزند خود را بهتر می شناسید، اما ممکن است در برخی موارد نتوانید در مورد مشکلات، ترس ها یا مشکلات دیگر با او صحبت کنید. در دوران کودکی، کودک به طور معمول حتی نمی‌داند که مشکلی دارد، اما به عنوان والدین می‌توانید علائم و نشانه‌ها را متوجه شوید. در چنین مواردی، ممکن است ارزشمند باشد که از یک متخصص کمک بگیرید.
 
روانشناس کودک با در نظر گرفتن سن کودک از ابزارهای درمانی استفاده می کند که می تواند دنیای افکار، احساسات و ریشه های مشکل احتمالی کودک را آشکار کند. در مورد فرزندان کوچکتر، تأکید زیادی بر نگرش مثبت و حمایتی والدین می شود، بر این که فرزندشان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند که نمی تواند به تنهایی آنها را حل کند. از آنجایی که در این سن سوالات و مشکلاتی که کودک را به خود مشغول می کند بیشتر در بازی و نقاشی دیده می شود، بنابراین در طول فرآیند درمانی با همکاری والدین با این روش ها کار می کنیم.
 
با عبور از آستانه نوجوانی، کودک ممکن است با مشکلات جدیدی روبرو شود، زیرا باید تغییرات جدی را هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی پشت سر بگذارد، دوره جدایی از والدین و استقلال آغاز می شود، تأکید بر روابط با همسالان افزایش می یابد، گرایش جنسی و هویت شکل می گیرد. اگر این دوران چالش برانگیز باعث ایجاد انسدادها و مشکلاتی در زندگی نوجوان می شود که او به تنهایی نمی تواند آنها را پردازش و حل کند، شایسته است از یک متخصص کمک بگیریم که در محیطی پذیرنده و حمایتگر، جوان را در مسیر تغییر و تحول همراهی کند. .
 
 
 
چه زمانی باید از روانشناس کودک کمک گرفت؟
 
    مشکلات دوران کودکی (جویدن ناخن و مو، شب ادراری)
    اضطراب، ترس
    مشکلات توجهی و رفتاری
    مشکلات ادغام
    اختلال عملکرد
    مشکلات مربوط به تغییر وضعیت زندگی (کوچ کردن، طلاق، سوگواری در خانواده)
    روابط شکسته والدین و فرزندی
    مشکلات نوجوانان
    تغییر در خلق و خو یا رفتار
    موقعیت های بحرانی
    علائم روان تنی
    اختلال خواب
 
 
 
ما عمدتاً از کودکان 3 تا 18 ساله برای مشاوره روانشناسی کودک خود استقبال می کنیم، اما در صورت بروز مشکل با فرزندان کوچکتر نیز می توانید با ما تماس بگیرید، در این صورت می توانیم با مشاوره والدین به شما کمک کنیم.


مشاوره کودک