تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: میانجیگری رابطه (مشاوره روابط و ازدواج)
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
میانجیگری رابطه
 
در طول میانجیگری، میانجی به طرفینی که به او مراجعه می کنند کمک می کند تا تعارض خود را مدیریت کنند. میانجی یک واسطه بی طرف است که بی طرفانه به زوجین کمک می کند تا اختلاف را حل کنند، بدون اینکه عیب جویی کنند یا خود در مورد اختلاف تصمیم بگیرند.
 
هدف میانجی در درجه اول ترسیم انسدادهای ارتباطی و رفع این موانع است. همچنین به طرفین کمک می کند تا استراتژی های مذاکره را توسعه دهند. همیشه بر نیازها و خواسته های فعلی طرفین تمرکز می کند، که در امتداد آنها می توان عملیات آینده رابطه را شکل داد.
 
میانجی از مشتریان حمایت می کند تا بتوانند احساسات خود و در نتیجه خواسته ها و نیازهای خود را به منظور توسعه درک متقابل مطلوب بیان کنند.
 
در میانجیگری رابطه / ازدواج؛
 
- "طرفین می توانند نیازهای دیگری را بشنوند و همچنین می توانند نیازهای خود را با دیگری درک کنند.
- طرفین از موقعیت خود خارج می شوند و راهی را طی می کنند که به لطف آن نه تنها پویایی درگیری، بلکه نگرش آنها نسبت به یکدیگر و مشکل نیز تغییر می کند. این امکان وجود دارد که یک تعارض را نتوان به طور دائم حل کرد، اما اگر طرفین احساسات، انگیزه ها و نیات یکدیگر را درک کنند، خلق و خوی شما کاهش می یابد و احساس درماندگی از بین می رود.
 
موفقیت این فرآیند تا حد زیادی تحت تأثیر نگرش و تعهد طرفین است."
 
منابع:
 
کلی، بی جون: فصلنامه حل تعارض: میانجیگری و روان درمانی: تشخیص تفاوت ها.
امکانات میانجیگری رابطه

 
"این مسابقه به من کمک می کند تا وضعیت فعلی رابطه شما را ارزیابی کنم. اگر پاسخ‌هایتان کاملاً صادقانه باشد، می‌توانید به نتایج واقعی برسید، بنابراین توصیه می‌کنم که سؤال را با دقت فکر کنید و پاسخ شما نشان‌دهنده چیزی نباشد که برای آن تلاش می‌کنید یا آنچه می‌خواهید، بلکه وضعیت واقعی را نشان می‌دهد. بعد از سوالات، 5 گزینه پیدا خواهید کرد.
 
 
مهم! پرسشنامه پر شده، ارزیابی و شکلی که نتیجه را نشان می دهد فقط توسط فردی که پرسشنامه را تکمیل می کند قابل مشاهده است، بنابراین نه اپراتور وب سایت و نه هیچ کس دیگری نمی توانند آن را ببینند. چون وضعیت رابطه شما یک موضوع خصوصی است، تجارت شما!
 
مشاوره روابط و ازدواج
 
    هر رابطه یا ازدواجی ممکن است دچار بحران شود -
    چیزی وجود دارد که باید عشق را اصلاح کرد !
 
اگر رابطه شما دوره سختی را پشت سر می گذارد و می خواهید بر بحران غلبه کنید، یا می خواهید راهنمایی هایی در مورد اینکه کجا بروید، در جستجوی و گرفتن قرار ملاقات آزاد باشید ! در یک فضای دوستانه و قابل درک در مشاوره عملی منتظر شما هستم.
 
مشاوره رابطه / ازدواج و زوج درمانی نیز در موارد زیر به شما توصیه می شود:
 
∞   احساس می کنید که طلاق یا جدایی در خطر است
∞   دوست دارید روابط خود را بهبود ببخشید
∞   نمی دانید باید با هم ادامه دهید یا جدا
∞   زیاد دعوا می کنید، بحث می کنید، مشکلات ارتباطی دارید
∞   مشکلاتی در زندگی زناشویی شما وجود دارد که احساس می کنید قابل حل نیستند
∞   از هم دور شدی
 
فکر می کنم شما با احساسات و سوالات گیج شده اید. بنابراین، سعی می کنم به طور خلاصه به برخی از سوالات متداول پاسخ دهم:
 
← مشاوره را چگونه باید تصور کرد؟
 
آنها یک قرار ملاقات خواستند و شما به اتاق مشاوره من در آمدید، جایی که ما در محیطی دلپذیر و خانگی با هم صحبت می کنیم. من به شما و همسرتان، همسرتان گوش خواهم داد که با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنید، دوست دارید چه چیزی را تغییر دهید. اولین بار معمولاً در مورد اکتشاف است، سپس کار مشترک می آید. در بین موارد، تکالیفی نیز به شما داده می شود. گفتگوها بدون تشریفات غیر ضروری انجام می شود، اما ما همیشه به حرف یکدیگر گوش می دهیم و برای برقراری ارتباط قاطعانه و سازنده تلاش می کنیم.
 
→ چقدر طول می کشد؟
جلسات مشاوره زوجی 75 دقیقه است. مشاوره رابطه یک فرآیند است، به این معنی که شامل چندین جلسه است. این شاید قابل درک باشد، زیرا ما اغلب روی حل مشکلاتی که در طی ماه‌ها یا سال‌ها انباشته شده‌اند کار می‌کنیم، اما برای خوشبختی ارزش آن را دارد! ما همیشه در مورد امکان موارد زیر با هم بحث می کنیم.
 
 
← چه انتظاری از مشاوره داریم؟
 
من سعی می کنم دیدگاه های جدید و گزینه های راه حل را برای زوج ها روشن کنم تا بتوانید دلایل مشکلات خود را درک کنید و مراحل احتمالی را ببینید. همه اینها در یک محیط امن، درک و محتاطانه اتفاق می افتد.
 
← چرا اگر مدت زیادی است که به دنبال راه حلی هستیم، اما هنوز نمی توانیم آن را پیدا کنیم، کسی می تواند به ما کمک کند؟
 
در طول زندگی، ما اغلب با مشکل طبیعی مواجه می شویم که نمی توانیم چیزی را به تنهایی حل کنیم. به هر حال، ما در مشکل زندگی می کنیم یا در ایجاد آن نقشی داشتیم و نمی توانیم از این «دایره جادویی» بیرون نگاه کنیم، اما به طور قابل درک از عینک خود به مسائل نگاه می کنیم. در چنین مواردی، یک فرد خارجی و عینی که همه چیز را در یک نور جدید قرار می دهد می تواند کمک کند. شغل من ارائه گزینه های راه حل برای زوج ها، همسران و افراد است و به همین دلیل زیاد می خوانم، مطالعه می کنم و از مهارت های کمک شخصی ام که به عنوان هدیه از "زندگی" دریافت کرده ام استفاده می کنم. مشکلات در سطحی که به وجود آمده قابل حل نیستند...
مشاوره رابطه یک حرفه تصادفی نیست، یک مشاور خوب همیشه چیزهای زیادی یاد می گیرد و خودش را رشد می دهد تا بتواند به شما زوج ها کمک کند. من هم همین کار را می کنم، چون این حرفه من است که خیلی دوستش دارم. من به یادگیری مادام العمر اعتقاد دارم.
 
← شریک زندگی من از آمدن به درمان امتناع می کند، یا می خواهم به تنهایی به دنبال مشاوره باشم. آیا این ممکن است؟
 
البته، بله، اگرچه مشاوره مهمانی فقط در صورتی مؤثر است که با هم آمده باشید. اگر موفق نشدید شریک زندگی خود را به انجام این کار وادار کنید، یا اگر سؤالاتی دارید که دوست دارید بدون حضور او بپرسید، در این صورت گزینه پرس و جو فردی نیز وجود دارد. تغییر فردی شما همچنین می تواند کوه ها را در رابطه شما و در شما جابجا کند!
 
→ آیا ارزش خرج کردن را دارد؟
 
من فکر می‌کنم هر دقیقه‌ای که با ناراحتی سپری می‌کنیم، و در حالی که بیکار، درمانده، یا از دست دادن کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم، منتظر می‌مانیم، ارزشمند است. شاید تعجب آور نباشد که نتیجه تحقیق نشان داد که افرادی که دچار بحران روابط می شوند بسیار کمتر قادر به کار موثر هستند، زیرا تمرکز و تمرکز آنها کاهش می یابد. مراحل طلاق و جابجایی جداگانه نیز پرهزینه است، بدون ذکر فشار عاطفی. به هر حال، جامعه مصرف کننده از افرادی حمایت می کند که تنها زندگی می کنند، نه با هم - فقط فکر کنید: دو برابر ماشین لباسشویی یا اشتراک تلویزیون می تواند به این روش فروخته شود. بله، اگر با هم نمانید همه اینها می تواند بار مالی داشته باشد. مشاوره یک سرمایه گذاری سودآور است. به هر حال تصمیم با شماست! اگر بیایی، من مشتاقانه منتظرم که با عشق فراوان ببینمت، تنها یا با شریک زندگیت!
 
← برای پولمان چه چیزی دریافت می کنیم؟ 
 
+ جلسات مشاوره عملی و دوستانه که در آن به جای تنش رسمی برای راه حل تلاش می کنیم
+ نگرش کارشناسی منعطف و عینی
+ مشاوره که در آن سعی می کنیم نه تنها مشکلات ظاهری را حل کنیم، بلکه دلایل اصلی را نیز حل کنیم.
 
← آیا فقط زوج های متاهل و زوج هایی که مدت زیادی با هم زندگی کرده اند به مجالس عروسی می روند؟
 
خیر علاوه بر زوج های متاهل، زوج هایی که با هم زندگی می کنند یا با هم بیرون می روند تمایل به ملاقات دارند. فکر نکنید که فقط زمانی ارزشش را دارد که یک رابطه برای مدت طولانی ادامه داشته باشد! "روابط جوان" نیز می تواند به همان اندازه ارزشمند باشد، یا ممکن است در آنجا با چالش هایی روبرو شوید که دوست دارید به موقع با آنها مقابله کنید.
 
← چه زمانی باید با مشاور رابطه مشورت کرد؟
 
اگر مشکلی در رابطه شما وجود دارد، هر چه زودتر بهتر است. می دانید، این مانند معاینات پزشکی است: هر چه زودتر وضعیت را تشخیص دهید، درمان آن آسان تر است و شانس شما بیشتر است. صرف نظر از این، حتی در مورد مشکلات عمیق یا نارضایتی های جدی نیز ارزش دارد که از آنها کمک بخواهید تا دیگر بار سنگینی بر آنها وارد نشود و بتوانید در مسیر راه حل شروع کنید.
البته، کسانی هستند که به عنوان یک اقدام پیشگیرانه به مشاوره مراجعه می کنند: نظم دادن به همه چیز یا حتی بهتر کردن آن. اما اگر جزو این گروه نیستید، تعجب نکنید: اکثر مردم زمانی که مشکلی دارند می آیند. این طبیعی است، این نحوه عملکرد ماست.
 
تجربیات مشتریان:
 
در اولین مشاوره بسیار شوکه شدم. ما قبلاً چندین درمان زوج را انجام داده‌ایم، اما هیچ‌کس واقعاً نتوانست کمک کند. از طرف دیگر، آدرین به ما کمک کرد تا بفهمیم چرا چه اتفاقی برای ما افتاده است و همه چیز را در یک فضای کاملاً جدید قرار دهیم. من معتقدم که بدون آن ما نمی توانستیم همدیگر یا خود را درک کنیم. ما دوست داشتیم به خانه آدرین برویم، می توانم بگویم که با وجود سختی های ازدواجمان، احساس خوبی در محل او و اینجا داشتیم.
من و شوهرم توانستیم با خیال راحت با یکدیگر صحبت کنیم. "
 
اگر آدرین را ملاقات نکرده بودیم، قطعا زندگی من متفاوت می شد. من و دوست دخترم باید متوجه می شدیم که سال هاست همان بازی های بی پایانی را انجام می دادیم که نمی توانستیم از آن جدا شویم. در حین صحبت هایی که با او داشتم، به نوعی با چشمان تازه ای به خودمان نگاه می کردم. تا الان بین دو مسیر سر و کله زدم: راست یا چپ؟ نمی توانستم تصمیم بگیرم. در طول مشاوره متوجه شدم که راه کاملا متفاوتی برای خوشبختی وجود دارد و من مجبور نیستم بین این دو گزینه یکی را انتخاب کنم. این به من آرامش داد و زندگی من مسیر جدیدی را در پیش گرفت. ما قبلاً از جدایی گذشته بودیم که بالاخره آشتی کردیم. "
 
 ← هزینه مشاوره چقدر است؟
 
 
در صورتی که بازه زمانی مشخص شده را کافی ندانید، می توانید درخواست یک جلسه مشاوره طولانی تری نیز داشته باشید که هزینه آن متناسب با زمان محاسبه می شود.
من برای تمام مشاوره ها فاکتور صادر می کنم.
برای درخواست قرار ملاقات کلیک کنید!
 
من هم زوج های را با عشق فراوان می بینم!
 
اگر مایلید در حین مشاوره رابطه از خدمات پرستار کودک استفاده کنید، روی لینک بالا کلیک کنید و در توضیحات یا سایر اطلاعات تماس به من اطلاع دهید، سعی می کنم کمک کنم. هزینه مراقبت از کودک شامل هزینه مشاوره نمی شود.
به اطلاع می رساند که این خدمات مشابه روان درمانی و خانواده درمانی نمی باشد. خدمات ارائه شده از من روان درمانی محسوب نمی شود و جایگزین درمان، درمان پزشکی، مراقبت و معاینه نمی شود و در مورد بیماری های روانپزشکی قابل اجرا نیست.
 
اگر به روان‌درمانگر یا خانواده‌درمانگر نیاز دارید و هنوز متخصص مناسب خود را پیدا نکرده‌اید، خوشحال می‌شوم که به شما توصیه‌هایی کنم که در این صورت می‌توانم به شما در ارجاعات کمک کنم.
 
قبل از شروع روان درمانی، معاینه پزشکی توصیه می شود، جزئیات را از پزشک عمومی، روان درمانگر یا روانشناس بالینی خود بپرسید.