تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اضطراب
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 
اضطراب آب و هوا: اضطراب جدید که نسل بعدی ما را درگیر می کند
 
 
اضطراب بخشی از زندگی است و نقش مهمی در محافظت از افراد در برابر خطر و جلوگیری از خطرات دارد. انجمن روانشناسی آمریکا (APA) اضطراب را به عنوان "احساس اضطراب، نگرانی و تغییرات فیزیکی مانند افزایش فشار خون" تعریف می کند. با تجزیه این عناصر، می توان دید که دارای دو بخش است: مغز و بدن.
اگر هرگز استرس زیادی را تجربه نکرده اید، اجازه دهید آن را به شما نشان دهم.
 
    با نگرانی شروع شد. در این زمینه: «سطح آب دریاها به دلیل تغییرات آب و هوایی در حال افزایش است».
    این نگرانی منجر به بدبینی و بدبینی می شود: "مکان هایی مانند فلوریدا جنوبی، منهتن پایین، و برخی از کشورهای جزیره ای ناپدید خواهند شد، که منجر به مهاجرت انبوه، از دست دادن منابع طبیعی، از بین رفتن تنوع زیستی، شرایط آب و هوایی شدید، مرگ ما نمی شود. قبلاً دیده شده و در نهایت، نابودی جهان."
    فشار خون شما بالا می رود، ضربان قلب شما تندتر می شود و شروع به عرق کردن می کنید. این افکار به فضای شخصی و وحشتناکی منتهی می شود: «من نباید بچه دار شوم، زیرا وقتی آنها بزرگ شوند، دنیایی وجود نخواهد داشت که ارزش زندگی در آن را داشته باشد. من همیشه بچه می خواستم، بنابراین الان افسرده هستم. "
 
در سال 2006، ال گور فیلم خود را به نام " حقیقت ساده " منتشر کرد که مخاطبان زیادی را جذب کرد. با این حال، به جای این واقعیت که دشوار است، اکنون در سال 2022 اجتناب ناپذیر است. بسیاری از جوانان تنها زمانی با استرسی مواجه هستند که با عدم قطعیت جهان به وجود می آید، تنها زمانی که جهان دچار تغییرات آب و هوایی شود.
استرس آب و هوایی واقعی است - به ویژه برای نسل جوان
 
مقاله نیویورک تایمز توسط الن بری، " تغییر آب و هوا وارد اتاق پزشکی می شود "، نه تنها نمای کلی از مبارزات فردی را ارائه می دهد، بلکه پیوندهایی را به دو مطالعه جالب ارائه می دهد که اثرات تغییرات آب و هوا را بر جوانان نشان می دهد.
 
مطالعه ای که توسط The Lancet منتشر شده است، نظرسنجی با عنوان "اضطراب آب و هوا در کودکان و نوجوانان و باورهای آنها در مورد واکنش دولت به تغییرات آب و هوایی: مطالعات بین المللی" توسط کارولین هیکمن، Msc و همکاران است. هنگام تجزیه و تحلیل بخش بحث این مطالعه، سه نکته به دست آمد:
 
    استرس آب و هوا تنها نگرانی نیست. این اضطراب می تواند به صورت ترس، درماندگی، گناه، خشم و سایر احساساتی که با احساس ناامنی و اضطراب همراه است یا منجر به احساس ناامنی شود، ظاهر شود.
    این افکار بر نحوه کار افراد در زندگی خود تأثیر می گذارد.
    دولت‌ها و تنظیم‌کننده‌ها قدرت زیادی برای مقابله با استرس آب‌وهوایی، با اقدام (که باعث ایجاد این استرس می‌شود) یا نادیده گرفتن مشکل (که باعث مشکلات جدی‌تر می‌شود) دارند.
 
چکیده مطالعه دیگری به نام « اثرات روانی تغییرات آب و هوایی جهانی » توسط توماس دوهرتی و سوزان کلیتون، استرس ناشی از تغییر اقلیم را به سه دسته مستقیم، غیرمستقیم و روانی اجتماعی تقسیم می‌کند .
 
نویسندگان اثرات غیرمستقیم را به عنوان عدم اطمینان، بخش مهمی از استرس، با کسانی که تغییرات آب و هوایی را تماشا می‌کنند، توصیف می‌کنند. تأثیر روانی اجتماعی از نظر تأثیرات طولانی مدت تغییرات آب و هوایی بر جوامع بیشتر است. در جایی که تأثیرات مستقیم به عنوان تأثیراتی توصیف می شود که تأثیر فوری بر زندگی مردم دارد. یادگیرندگان با انواع مختلفی از عوامل استرس زا برخورد می کنند .
 
حتی بدون درک جزئیات هر مطالعه، می توان دریافت که استرس هوا چیز مهمی نیست. و مانند مشکل اکولوژیکی که باعث آن می شود، استرس آب و هوا برای تغییر به زمان و تفکر نیاز دارد. در واقع، هیچ میانبری برای پرداختن به عنصر خطر مرتبط با استرس آب و هوایی وجود ندارد. هیچ پاسخی برای عدم قطعیت در مورد زمان وقوع تغییرات آب و هوایی وجود ندارد.
دانشگاه ها و روانشناسان تشخیص می دهند که استرس آب و هوایی یک مشکل است
 
اضطراب آب و هوا یکی از رایج ترین انواع استرس است. طبق گزارش واشنگتن پست ، دانشگاه ها برای دانشجویانی که نگران آب و هوا هستند، درمان موثری ارائه می دهند. » می‌نامند، اجرا کرده‌اند جالب اینجاست که برخی از دانشگاه‌ها آنچه را که « کافه‌های امنیتی . این کافه‌ها نه تنها برای کسانی که به دنبال راه‌حلی در مبارزه‌شان هستند، ویژه است، بلکه انجمنی است که در آن می‌توان افکار خود را در یک محیط باز و غیررسمی بیان کرد.
 
از حل مشکلات در طول صحبت های کافه تابستانی به عنوان راهی برای ارائه خود روانشناسی و نتایج مطالعات ذکر شده در بالا خودداری کنید. روانشناسی که به اضطراب می پردازد به این منظور است که به بیماران کمک کند تا با ناراحتی ناشی از عدم اطمینان بنشینند و به این کار ادامه دهند. کافه‌های ایمن راهی برای حل بلاتکلیفی دنیای ما بدون حل مشکلات اطراف خود هستند تا زمانی که فرد سرگیجه داشته باشد.
 
نکته مهم این است که رشته روانشناسی در حال رشد است. اتحاد روانشناسی آب و هوا در آمریکای شمالی بین روانشناسی به طور کلی و روانشناسی آب و هوا ارتباط برقرار می کند. در گذشته، حتی فقط 40 سال پیش، کودکان فقط به طور مماس از تغییرات آب و هوایی آگاه بودند. بله، روز زمین یک رویداد سالانه است. با این حال، برای یک کودک معمولی، مراسم رازآلود معنایی مشابه یادآوری دائمی (در اخبار، در کلاس علوم و غیره) مبادله تغییر ندارد. به سرعت به سال 2022 برسید. کودکان بیشتر در معرض گرمایش جهانی، بالا آمدن سطح آب دریاها و احتمال ناپدید شدن حیواناتی مانند خرس های قطبی قرار دارند و آگاه هستند. این تجربه به طور قابل درک باعث نگرانی و تأمل می شود.
آینده اقیانوس چیست؟
 
تقریباً همه خاطراتی از اقیانوس دارند - امیدوارم خاطرات خوبی داشته باشند. اما، با تکنولوژی امروز، می توان اقیانوس آینده را دید. اداره ملی اقیانوس شناسی و جو (NOAA) ابزاری به نام افزایش سطح دریا - نقشه دارد که به فرد امکان می دهد مناطق تحت تأثیر افزایش سطح دریا را ببیند. NOAA، همراه با بسیاری از سازمان‌های دیگر، گزارش ایمنی اقیانوس 2022 خود را نیز منتشر کرده است، که طرح جدیدی را ارائه می‌کند که تا سال 2150 ادامه دارد. جوانان اکنون این فرصت را دارند که با ابزارهایی مانند نمای نقشه افزایش سطح دریا، شهرهایی مانند را ببینند. میامی، فلوریدا در مقابل چشمان آنها ناپدید می شوند.
 
بسیاری از جوانان وقتی فکر می کنند که افزایش سطح دریا چه بلایی سر اعضای خانواده و سایر افرادی که در ارتفاعات پایین زندگی می کنند چه خواهد کرد، مضطرب می شوند. شهری که زمانی به آن فکر می کردند از بین رفته است. حیواناتی که آنها این فرصت را داشتند که در مورد آنها بیاموزند یا حتی دست اول ببینند، ناپدید می شوند زیرا حیوانات نمی توانند در دمای آب و هوای متغیر زندگی کنند یا غذای آنها به دلیل آن ناپدید می شود. جوانان حس نوستالژی دوران کودکی خود را خواهند داشت. آنها فقط نگران نسل های آینده نیستند. آنها نگران ضررهایی هستند که در زندگی آنها اتفاق می افتد.
 
در واقع، تغییرات آب و هوایی بر بسیاری از جنبه های اقیانوس تأثیر می گذارد، از جمله:
 
    مهاجرت هوم
    عروسی
    صخره های مرجانی
    با تحقیقات بیشتر در مورد صفحه تحقیقاتی بنیاد اقیانوس در مورد اقیانوس و تغییرات آب و هوا .
 
مشارکت بنیاد اقیانوس، ابتکار تاب آوری آبی است . ابتکار تاب‌آوری آبی متعهد به احیای، حفاظت و تامین مالی آب‌های ساحلی با ارائه ابزار، تخصص و سیاست به ذینفعان برای دستیابی به یک خطر بزرگ آب و هوایی است. این چنین رهبرانی است که به جوانان امیدوار می کند که در تلاش برای حل مشکلات تنها نیستند. مخصوصاً زمانی که از عملکرد یا بی عملی کشورشان ناامید هستند.
این چه چیزی برای نسل های آینده به جا می گذارد؟
 
استرس آب و هوا نوع خاصی از استرس است و باید با آن برخورد کرد. از سوی دیگر، استرس ناشی از آب و هوا بر اساس تفکر مثبت است. دنیا در حال تغییر است. افزایش سطح آب دریا. و، می توان فرض کرد که افراد کمی هستند که بتوانند از این تغییر اجتناب کنند. اگر فضای اضطراب بیش از حد فلج کننده باشد، نه جوانی که ترس دارد و نه خود دنیا «برنده» است. مهم است که همه نسل‌ها و حوزه‌های روان‌شناسی اضطراب آب و هوا را به عنوان یک نگرانی مشروع برای سلامت روان بشناسند.
 
اضطراب آب و هوا در واقع جوانان ما را آزار می دهد. اینکه چگونه می‌خواهیم بگوییم، در تشویق نسل‌های آینده به زندگی در زمان حال، نه رها کردن آینده دنیای خود، مهم است.