تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: افسردگی چیست؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
خیلی وقت ها غمگین یا گاهی افسرده هستیم، نامی نداریم، عزت نفس نداریم، چیزی نمی خواهیم و غیره. آیا این یک فکر گذرا است یا ما افسرده ایم؟ با دانستن علل و علائم افسردگی به این سوال پاسخ خواهیم داد.
 
ما نمی خواهیم در مورد مشکلات سلامت روان مانند افسردگی صحبت کنیم. ما فقط این را برای ثبت می نویسیم، اگر فکر می کنیم واقعاً افسرده یا مضطرب هستیم، بهتر است به دنبال کمک باشید و به یک روانپزشک مراجعه کنید.
 
فهرست مطالب
 
    1 افسردگی چیست؟
    2 نوع افسردگی
    3 ناشی از افسردگی
    4 علامت اصلی افسردگی
        4.1 علائم در کودکان و cov hluas
        4.2 علائم در بزرگسالان
        4.3 اوباش tsos تعمیم یافته
    5 تشخیص چیست؟
    6 درمان مهم برای اختلالات روانی
 
افسردگی چیست؟
 
این یک اختلال روانی است که با احساسات منفی و غم و اندوه همراه با تغییر در رفتار، احساسات منفی، شکایت، از دست دادن اشتها، از دست دادن دوری، ترس و غیره مشخص می شود.
 
افسردگی یکی از رایج ترین آسیب شناسی های امروزی و عامل بیماری های روانی است. معمولاً در زنان و قاعدتاً قبل از 45 سالگی (در مردان و زنان) رخ می دهد.
 
موارد زیادی وجود دارد که باعث افسردگی ما می شود، اما به نوبه خود انواع مختلفی از افسردگی و علائم متفاوتی بسته به سن فردی که این اختلال روانی دارد، وجود دارد. بیایید همه چیز را با جزئیات مرور کنیم.
نوع افسردگی
 
بله، افسردگی انواع مختلفی دارد. ما شوخی نداریم، واقعاً چندین نوع وجود دارد و هر گروه یک پروفایل بیمار دارد. انواع دیگر افسردگی نیز وجود دارد.
 
    افسردگی اساسی: با افکار منفی روزانه، عصبانیت، اضطراب، اندوه و نارضایتی مشخص می شود. برای سازگاری با این نوع، باید حداقل 2 هفته در این حالت باشیم و ممکن است یک بار در طول زندگی یا چندین بار به صورت تکرار شونده اتفاق بیفتد. این بسیار به ژنتیک بستگی دارد.
    دیستیمیا: همچنین به عنوان روان رنجوری افسردگی، افسردگی مداوم یا افسردگی مزمن شناخته می شود، و تصویری افسردگی از تلاش کمتر نسبت به قبل وجود دارد، اما در آن عدم رضایت برای حدود 2 سال نیز وجود دارد. می تواند با نوع قبلی ترکیب شود و در افراد بدبین، با شکایت، اعتماد به نفس پایین و ... ظاهر شود.
    افسردگی واکنشی: نوعی افسردگی است که پس از یک رویداد خاص که حداقل 3 ماه پیش رخ داده است، رخ می دهد.
 
و اینها سخت ترین انواع هستند:
 
    افسردگی پس از زایمان: هزاران زن با آمدن نوزاد خود استرس دارند و از افسردگی رنج می برند.
    اختلال پیش از قاعدگی: علائم افسردگی که یک هفته قبل از قاعدگی ظاهر می شود و بعد از قاعدگی ناپدید می شود.
    درگیری فصلی: در پاییز و زمستان رخ می دهد و در بهار و تابستان از بین می رود. این مشکل افسردگی به کمبود نور خورشید مربوط می شود.
    روان پریشی: نوعی افسردگی شدید با ویژگی های روان پریشی و زمانی رخ می دهد که شما افسرده هستید و با واقعیت ارتباط ندارید.
 
مردی که علائم افسردگی دارد در آینه به نظر می رسد
باعث افسردگی می شود
 
افسردگی دلایل زیادی دارد و ما می خواهیم در ابتدای متن اثر خوبی از خود به جای بگذارند تا از این وضعیت روانی مطلع شویم که بدون هیچ شرطی باید آن را به عنوان شوخی در نظر گرفت زیرا افرادی که از آن رنج می برند ممکن است مقصر باشند. . خودکشی کردن
 
    ژنتیک: اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، اما ممکن است از نظر ژنتیکی دچار افسردگی شویم. اگر یکی از بستگان درجه یک از افسردگی رنج می برد، 40 درصد احتمال دارد که در اثر ژنتیک دچار عذاب شویم.
    دوران کودکی: اگر در اوایل زندگی خود افسردگی را تجربه کرده باشیم، خطر ابتلا به افسردگی افزایش می یابد. به عنوان مثال، کودک آزاری، شکنجه، از دست دادن والدین و غیره.
    موقعیت های استرس زا فعلی: اگر در این زمان با موقعیت های منفی احاطه شده و احساس افسردگی و غرق شدن در استرس و اضطراب می کنیم، اگر بدون کمک خواستن باشیم، می توانیم افسردگی ایجاد کنیم. به عنوان مثال: غافلگیری، اخراج، تغییر آدرس، از دست دادن خانواده یا دوستان، مشکلات مالی، بیماری و غیره.
    شخصیت افسرده: افراد دارای افکار منفی، منفی، مالیخولیایی، با عزت نفس پایین و دیگران در طول زندگی خود تحت تاثیر افسردگی قرار می گیرند.
    روان رنجوری: افرادی که احساس بی ثباتی و ناامنی، مضطرب، بی قراری، با نگرانی می کنند، اغلب احساس گناه می کنند و غیره. آنها همچنین می توانند به راحتی به افسردگی مبتلا شوند.
    بیماری های روانی: ابتلا به بیماری که ما را از داشتن یک زندگی "عادی" باز می دارد، خطر ابتلا به افسردگی را بالا می برد، بنابراین مهم است که اطراف خود را با افراد خوب احاطه کنیم، قضاوت یا انتقاد نکنید و درخواست کمک روانی نکنید. .
 
علائم اصلی افسردگی
 
اگرچه وضعیت ما شبیه به دلایل ذکر شده در بالا است، اما علائم افسردگی قابل مشاهده است و به راحتی قابل تشخیص است.
 
علائم در کودکان و cov hluas
 
کودکان بیماری روانی را از طریق غم و اندوه، رنجش، دلبستگی بیش از حد، نگرانی های نامناسب با سنشان، نداشتن شادی و توهم ، درد، انکار تجربه می کنند. مسلماً عدم تمایل به مدرسه، نداشتن اشتها و تمایل به بازی، بدیهی است کاهش وزن. ، راحت گریه کردن و غیره
 
در جوانان، برخی از علائم عبارتند از: غمگینی، تحریک پذیری، بی ارزشی یا عدم آموزش ، عصبانیت، عملکرد ضعیف در کار، عدم اعتماد به نفس، احساس اینکه کسی شما را درک نمی کند، سطوح بالای استرس (به راحتی گزارش می شود) مصرف مواد مخدر و الکل، کم یا زیاد خوردن، کم یا زیاد خوابیدن، خودزنی، اقدام به خودکشی، عدم علاقه و انگیزه، اجتناب از تماس با افراد و غیره.
علائم در بزرگسالان
 
در سنین بالا برخی از علائم افسردگی را به اشتراک می‌گذارند و بیشتر مردم به دلیل انگ معروف «بحران...» به آنها کمک نمی‌خواهند، یا به این دلیل که از درخواست کمک خجالت می‌کشند، یا به این دلیل که معتقدند کمک می‌شود. به فاصله دو روز
 
برخی از علائم عبارتند از از دست دادن حافظه، تغییر در رفتار، بدن درد، خستگی، از دست دادن اشتها، بی خوابی، عدم علاقه به رابطه جنسی، ترجیح دادن در خانه ماندن به جای بیرون رفتن، رفتن و روابط، افکار و احساسات خودکشی و غیره.
اوباش tsos عمومی
 
افسردگی گاهی دشوار است، اما ویژگی‌های خاصی دارد که می‌تواند به ما در تشخیص خود کمک کند تا بعداً درخواست کمک کنیم یا می‌تواند به یک دوست یا یکی از اعضای خانواده کمک کند تا آنها را به روان‌پزشک ملاقات کند:
 
    افسردگی.
    حملات عصبانی
    داماد
    خیلی عصبانی.
    اصطکاک.
    راضی نیست.
    علاقه ای به رابطه جنسی ندارد
    خسته
    بدون اشتها
    کندی در هنگام فکر کردن، احساس درد، صحبت کردن یا حرکت کردن.
    غذا بخور.
    غمگین چون
    تمرکز.
    افکار مزاحم در مورد مرگ
    مشکلات جسمی و درد بی دلیل.
 
یک زن مبتلا به افسردگی در مشاوره روانشناس
تشخیص چیست؟
 
بدیهی است که این کاری است که یک متخصص باید انجام دهد، ما فقط می توانیم از اطلاعات مربوط به انواع، علل و علائم استفاده کنیم تا بررسی کنیم که آیا وضعیت فعلی ما مربوط به غم است یا خیر، اما تشخیص واقعی بر عهده پزشک است.
 
اگر دیدیم که وضعیت فعلی ما با افسردگی همزمان است یا می تواند همزمان باشد، باید به روانپزشک مراجعه کنیم و با بحث های قبلی وضعیت ما ارزیابی می شود، باید بررسی شود که آیا این وضعیت منشأ بیماری است یا خیر. ، یک احساس بد، یک از دست دادن، یا چیزی مشابه.
 
بسته به علت و علائم افسردگی، درمان و مراقبت متفاوت خواهد بود، در صورت نیاز می توان به روانپزشک مراجعه کرد. مهمتر از آن، در موارد شدید، اقدام به خودکشی و آسیب جدی به خود صورت گرفته است.
 
توصیه می کنیم خجالتی نباشید، آنها حرفه ای هستند و آنچه در گفتگو گفته می شود کاملا خصوصی است، کسی آن را نمی نویسد یا در شبکه های اجتماعی منتشر نمی کند و او را مسخره نمی کند. هرچه صادق‌تر باشیم و هرچه بیشتر باز باشیم، بهتر تکامل خواهیم یافت و بهبودی سریع‌تر خواهد بود.
درمان برای این بیماری روانی مهم است
 
به طور خلاصه، روش های درمانی زیادی وجود دارد که رایج هستند، اما قبل از رسیدن به آنها، بهتر است با پزشک صحبت کنید و به تمام سوالات خود پاسخ دهید. چندین بار طول می کشد، اما در چند هفته، ما احساس بهتری خواهیم کرد.
 
    روان درمانی: از طریق مشاوره با روانشناسان، سعی می کنیم طرز تفکر خود را تغییر دهیم و نحوه برخورد با موقعیت ها را تنظیم کنیم. اعتماد به این دلیل پاداش داده می شود که احساس می کنیم حمایت می کنیم، درک می کنیم، مورد احترام و دوست داشتن هستیم.
    دارو: اغلب شما نیاز به استفاده از دارو دارید، اما مهمترین چیز زیر نظر یک فرد مسئول است و چیزی بیش از تزریق نیست. در این مورد از داروهای ضد افسردگی و ضد اضطراب معروف استفاده می شود.
 
 
محتوای مقاله با اصول مدیریت یکپارچگی ما مطابقت دارد . یک خطا را گزارش کنید با کلیک کردن در اینجا .


درمان افسردگی