تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بررسی کابینت دیواری آشپزخانه، قوانین انتخاب
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 
بررسی کابینت دیواری آشپزخانه، قوانین انتخاب
 
اغلب، یک کابینت آشپزخانه لولایی به طور کامل با سایر اقلام آشپزخانه فروخته می شود، یا می توان آن را به طور جداگانه فروخت. آنها به دیوار اتاق چسبیده اند، بنابراین فضای مفیدی را در کف اتاق اشغال نمی کنند. برای ساخت آنها از مواد مختلفی استفاده می شود و همچنین می توانند اشکال، پرکننده ها، رنگ ها و سایر ویژگی های متفاوتی داشته باشند.
نوع
 
انواع مختلفی از کابینت های دیواری آشپزخانه در بازار به فروش می رسد که به شما امکان می دهد بهترین وسیله را برای هر سبک اتاقی انتخاب کنید. قبل از خرید هر کابینت آشپزخانه لولایی، بهتر است تصمیم بگیرید که برای چه منظوری استفاده شود، زیرا مجاز است برای نگهداری مواد غذایی، ظروف یا سایر موارد مشابه استفاده شود.
 
محبوب ترین آنها مجموعه های آشپزخانه مدولار با ماژول های بسیاری است. آنها یک طراحی بهینه ایجاد می کنند که کاملاً در فضای آزاد آشپزخانه قرار می گیرد. نسبتاً اخیراً کابینت ها و بوفه های بزرگ محبوب تلقی می شدند، اما اکنون در همه جا با کابینت های آویز راحت، ارگونومیک و جذاب برای آشپزخانه جایگزین می شوند. آنها را می توان با درهای بسته یا شیشه ای مجهز کرد و اگر مجموعه های جالب یا ظروف خوب در کابینت قرار داده شود، گزینه های دوم مرتبط هستند.
 
عرض کابینت در آشپزخانه در مدل های مختلف می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد، اما استاندارد 80 سانتی متر است، از آنجایی که عرض بیش از 90 سانتی متر است، ممکن است در استفاده از چنین کابینت برای هدف مورد نظر خود مشکلاتی ایجاد شود. به دلیل تأثیر قابل توجه، قفسه ها می توانند خم شده و تغییر شکل دهند.
 
انواع مختلفی از کابینت آشپزخانه موجود است، از جمله:
 
    کابینت دیواری گوشه ای برای آشپزخانه - در گوشه خاصی از آشپزخانه نصب می شود. کابینت گوشه ای در آشپزخانه باید با دقت انتخاب شود تا به خوبی در گوشه موجود قرار گیرد و همچنین با سایر وسایل داخلی نصب شده در آشپزخانه کاملاً ترکیب شود. سازه های گوشه ای برای فضاهای کوچک انتخاب می شوند، جایی که هر سایت باید به طور موثر و منطقی استفاده شود. چنین کابینت های آشپزخانه آویزان دارای شکل مثلثی هستند و از چوب لباسی های مخصوص برای آویزان استفاده می شود.
    کمد - هدف اصلی آن نگهداری انواع آشپزخانه و سایر اقلامی است که قطعاً در آشپزخانه مورد نیاز است، امکان نگهداری انواع ادویه ها، غلات، مایعات یا سایر مواد لازم برای فرآیند پخت و پز در قفسه ها مجاز است. چنین کابینت هایی معمولاً از تخته های کابینت یا سایر مواد بادوام و قابل اعتماد ساخته می شوند، زیرا اغلب تحت بارهای جدی قرار می گیرند، نباید خم یا تغییر شکل دهند. آنها را می توان به درهای بسته یا شیشه مجهز کرد و در مورد دوم ظاهری واقعاً منحصر به فرد دارند.
    محصولات با خشک کردن - یک نوار مخصوص در داخل کابینت وجود دارد که توسط یک خشک کن ظرف نشان داده شده است. دارای سوراخ های متعدد برای خشک کردن موثر مواد غذایی است. چنین کابینت آشپزخانه مستقیماً در بالای سینک یا کنار سینک ثابت می شود. تصویری از این طرح در زیر قابل مشاهده است. برای محصول، می توانید سیستم های ذخیره سازی اضافی مختلفی را انتخاب کنید، بنابراین می توانید اقلام طراحی شده برای ذخیره سازی کارآمد و راحت برس ها و اسفنج ها را نیز خریداری کنید.
    طراحی با قفسه های باز - یک وسیله آویز مانند این معمولا برای نگهداری ادویه ها یا ظروف جالب استفاده می شود.
 
کابینت های گوشه نه تنها برای یک اتاق کوچک، بلکه هنگام انتخاب آرایش زاویه ای برای چیدمان عناصر ست آشپزخانه نیز انتخاب می شوند، اما مهم است که دیوارهای اتاق برای نصب مناسب صاف باشند.
 
ظرف برای غذا
 
با او باز کن
 
زاویه ای
 
سر راست
مواد تولیدی
 
نصب انواع کابینت در آشپزخانه از مواد مقاوم در برابر رطوبت مجاز است. متداول ترین مواد مورد استفاده برای تولید آنها عبارتند از:
 
    نئوپان - کابینت های آشپزخانه اغلب از این ماده ساخته می شوند. این به دلیل هزینه کم آنها است. اما ظاهر آنها چندان جذاب تلقی نمی شود. با توجه به شرایط خاص آشپزخانه، کثیفی ها و خراش های مختلف به سرعت در جلوی این گونه کابینت ها ظاهر می شود که از بین بردن آنها تقریبا غیرممکن است. بنابراین، محصولات از نئوپان چند لایه اغلب خریداری می شود. آنها بهترین استحکام و مقاومت در برابر رطوبت را دارند. مجاز به انتخاب مدل های گوشه ای است که عکس های آنها در زیر قرار دارد.
    تخته سه لا - ساختارهای بادوام از این ماده به دست می آید که باید به درستی پردازش شوند. برای انجام این کار، آنها را با لاک یا رنگ می پوشانند. در نتیجه، این نوع نصب کابینت برای آشپزخانه بهترین است، زیرا می تواند رطوبت را تحمل کند.
    ام دی اف - از آن می توان بوفه یا کابینت دیواری درست کرد. موجود در رنگ های مختلف و همچنین قفسه های جلویی رطوبت. می توان ساختار را با استفاده از تعلیق یا سایر عناصر محکم کرد.
    چوب - در صورت استفاده از بلوط جامد، سازه های بادوام و با کیفیت به دست می آید. آنها هزینه بالایی دارند اما با جلوه های متفاوت کار بسیار خوبی انجام می دهند. مواد چوبی هنگام استفاده در آشپزخانه باید با مواد ضد عفونی کننده یا بازدارنده آتش پوشانده شوند. آنها را می توان روی ریل آویزان کرد یا با بست های مناسب دیگری وصل کرد.
 
یک نصب مناسب و جذاب شامل استفاده از سایبان های قابل تنظیم برای کابینت آشپزخانه است، زیرا می توان از آنها برای تنظیم موقعیت دقیق هر سازه ای استفاده کرد. محصولات چوبی گران ترین و با کیفیت ترین در نظر گرفته می شوند و اغلب چوب بلوط انتخاب می شود که به خوبی با بارهای مختلف مقابله می کند.
 
چوب
 
نئوپان
 
تخته سه لا
 
ام دی اف
اندازه و ابعاد
 
کابینت‌های آویز را می‌توان در ارتفاع‌های مختلف نصب کرد، زیرا توصیه می‌شود به طور مستقیم بر رشد کاربران تمرکز کنید. هنگام انتخاب سازه ها، اندازه آنها در نظر گرفته می شود و به هدف کابینت و همچنین خواسته های صاحبان ملک بستگی دارد. ابعاد استاندارد:
 
    ارتفاع از 35 سانتی متر تا 92 سانتی متر - خرید حتی ساختارهای مستطیلی عمودی مجاز است، اما استفاده از آن فقط برای افراد بلند قد راحت خواهد بود. هنگام انتخاب این شاخص، رشد افرادی که از آشپزخانه برای هدف مورد نظر خود استفاده می کنند در نظر گرفته می شود.
    عرض از 40 تا 120 سانتی متر - مدل هایی با عرض 600 میلی متر در بیشتر موارد انتخاب می شوند ، زیرا برای نگهداری ظروف و محصولات مختلف مناسب هستند.
    عمق استاندارد 30 سانتی متر است و برای قرارگیری راحت در کابینت ظروف مختلف آشپزخانه کافی است.
 
    هنگام انتخاب یک محصول خاص، لوازم جانبی باید بررسی شوند، زیرا باید راحت و باکیفیت باشند و همچنین متناسب با سبک اتاق باشند.
 
برخی از مدل ها دارای گیره برای ظاهری جذاب هستند. نصب انواع ظروف، لوازم خانگی کوچک و یا موارد مشابه از بالا مجاز است، اما نباید خیلی سنگین و حجیم باشند.
 
قوانین اسکان
 
تمام کابینت های دیواری باید به گونه ای ثابت شوند که استفاده از آنها راحت و راحت باشد. برای این کار چیدمان انتخاب شده برای آشپزخانه و همچنین اندازه این اتاق در نظر گرفته شده است. هنگام انتخاب مکانی که امکان تعمیر کابینت وجود دارد، ویژگی های زیر در نظر گرفته می شود:
    پارامتر اصلی سهولت استفاده از محصول توسط همه ساکنان املاک و مستغلات است.
    فاصله بین کابینت های پایین و بالایی باید به گونه ای باشد که هیچ گونه مانع و ناراحتی در استفاده از میز برای هدف مورد نظر وجود نداشته باشد.
    نصب کابینت های دیواری برای آشپزخانه بالای اجاق گاز توصیه نمی شود.
    توصیه می شود تمام کابینت ها را در یک سطح قرار دهید، زیرا تفاوت ها بر جذابیت آشپزخانه تأثیر منفی می گذارد.
 
    برای تثبیت، می توان از آویزهای مختلف یا بست های سفت و سخت معمولی استفاده کرد.
 
خلاصه ترجیحات
 
برای انتخاب کابینت های جذاب، راحت و همه کاره، قوانین زیر در نظر گرفته می شود:
 
    سازه هایی با قفسه های جامد خریداری می شود که می توانید غذاهای مختلفی را روی آنها بپزید.
    هزینه باید با کیفیت مطابقت داشته باشد.
    پر کردن اجزا به هدف آنها بستگی دارد، بنابراین توصیه می شود یک کابینت با شبکه ای برای ظروف، و همچنین چندین مدل استاندارد جهانی با قفسه ها یا محفظه های مختلف خریداری کنید.
    ماده ای که سازه از آن ساخته شده است باید در برابر رطوبت و خاک مقاوم باشد.
    ظاهر باید کاملاً متناسب با آشپزخانه باشد و عکس های کابینت های مختلف منحصر به فرد را می توانید در زیر مشاهده کنید.
    اندازه و پارامترهای کابینت باید برای استفاده راحت باشد.
 
از این رو، کابینت های دیواری طراحی شده برای آشپزخانه، انتخاب های ایده آلی برای نگهداری ظروف آشپزخانه محسوب می شوند. آنها توسط بسیاری از شرکت های تولیدی ارائه می شوند، بنابراین طرح ها، ابعاد، رنگ ها، ویژگی ها و ویژگی های متفاوتی دارند. مهم است که طرح های مناسبی را انتخاب کنید که متناسب با سبک داخلی باشد و استفاده از آن آسان باشد. افزودن کمدهای دیواری برای آشپزخانه به روش های مختلفی قابل انجام است و انتخاب مکان برای نصب بستگی به سهولت استفاده از آنها دارد. پس از آن می توانید هر آنچه را که نیاز دارید در کابینت های آویز آشپزخانه قرار دهید.
یک تصویر
/////////////////////////////////////
 
ترندهای محبوب در کابینت آشپزخانه
 
کابینت ها در یک آشپزخانه مدرن فضای زیادی را اشغال می کنند و لازم است در طراحی این فضا به اندازه، موقعیت، ابعاد و رنگ بندی آنها توجه شود. امروزه اکثر آشپزخانه ها دارای کابینت آشپزخانه مدولار در بالا یا زیر پیشخوان هستند و از لمینت های چوبی، تخته سه لا، تخته فیبر با چگالی متوسط (MDF)، ورق پلی وینیل کلراید، ملامینه و فولاد ضد زنگ و غیره ساخته می شوند. و نصب، بسته به سبک، وسایل و مواد مورد استفاده. به طور کلی، نصب کابینت آشپزخانه می تواند بین 400 تا 500،000 روپیه در هر فوت مربع باشد. طراحی کابینت بر چیدمان، عملکرد، راحتی و ظرفیت ذخیره سازی آشپزخانه تأثیر می گذارد. صاحبان خانه می توانند از محبوب ترین سبک های کابینت آشپزخانه هنگام طراحی آشپزخانه خود انتخاب کنند.
 
    انواع کابینت آشپزخانه
    ترندهای کابینت ذخیره سازی آشپزخانه در سال 2021
    طراحی آشپزخانه دارای تکنولوژی است
    رنگ های محبوب کابینت آشپزخانه
    نکاتی که باید در طراحی کابینت آشپزخانه رعایت کنید
    سوالات متداول
        سبک های کابینت آشپزخانه چه سبک هایی هستند؟
        آیا کانترها با کف یا کابینت مطابقت دارند؟
        پست های مرتبط
 
انواع کابینت آشپزخانه
 
کابینت آشپزخانه به سبک شیکر: کابینت های شیکر کلاسیک و یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای آشپزخانه هستند. این سبک با درهای تخت و قاب های ریلی آن مشخص می شود. درهای پنج تکه همراه با جلوی کشوهای پنج تکه ظاهری تمام شده به شما می دهند. کابینت های شیکر به خوبی با طرح های سنتی و حتی معاصر با انواع چوب ها، لکه ها، رنگ های رنگ و سخت افزار ترکیب می شوند. لولاهای کابینت پنهان است. این کابینت ها را می توان متناسب با بودجه های مختلف طراحی کرد و دارای ظاهری پیچیده باشد.
"آشپزخانه
 
کابینت آشپزخانه مخفی و سخت افزار مخفی: کابینت های آشپزخانه مخفی به دلیل ظاهر بدون درهم و برهمی آشپزخانه محبوب هستند. در این طراحی، لوازم خانگی (مانند مایکروویو و اجاق‌ها) برای مطابقت با سبک کابینت‌های بیرونی آن‌ها پنهان شده‌اند. کابینت ها اتصالات دیواری را با کاربردها پنهان می کنند. این پانل ها به طور یکپارچه با کل آشپزخانه ترکیب می شوند و ظاهری یکپارچه به شما می دهند. وسایل کوچکی که روی کانترها استفاده می شوند نیز می توانند پنهان شوند - برای مثال می توان از یک کابینت کش دار استفاده کرد که از باز ماندن آبمیوه گیری یا توستر جلوگیری می کند. کابینت هایی با سخت افزارهای مخفی و دستگیره های مخفی ظاهر مینیمال و مدرن را تکمیل می کنند.
ترندهای محبوب در کابینت آشپزخانه
 
کابینت‌های آشپزخانه را کمتر کنترل کنید: دستگیره‌های کابینت‌های پرزکت و حجیم قدیمی هستند. پیشرفت های تکنولوژیکی در درب های باز و بسته تر به این معنی است که هم دیوار و هم پایه کابینت ها می توانند دستگیره هایی را فراهم کنند. بنابراین، کابینت ها اکنون با یک درب باز/بسته، فشار دادن دکمه ای که در داخل کابینت قرار دارد، مکانیزم ریل انگشتی یا مکانیزم های الکترونیکی کار می کنند.
ترندهای محبوب در کابینت آشپزخانه
 
همچنین ببینید: ایده‌های طراحی آشپزخانه برای خانه‌های کوچک و بزرگ کشوهای کابینت آشپزخانه: کابینت‌های کشوی سازماندهی وسایل را آسان می‌کنند. به عنوان مثال، کشوهای آشپزخانه می توانند برای نگهداری پایه های idli، کاتای، تابه های غول پیکر و غیره ایده آل باشند. این کابینت ها را می توان به صورت مورب یا عمودی تقسیم کرد تا وسایل کوچکتر را مرتب نگه دارد. بسته به نیاز، می توان به سراغ سه یا چهار کشو روی هم یا یک کشو در یک کابینت پایه رفت. کشوهای عمیق و عریض را می توان برای کشتی های بزرگ یا حتی سطل های زباله مخفی طراحی کرد.
"آشپزخانه
 
کابینت های پایه آشپزخانه: کابینت های پایه همچنان یک انتخاب محبوب هستند. به عنوان یک فضای سازماندهی شده در زیر میز آشپزخانه، با سینی ها و تقسیم کننده های کارد و چنگال، قابلمه ها و تابه های جداگانه طراحی شده است. این کابینت ها فضای ذخیره سازی بزرگی را ارائه می دهند و برای ظروف بزرگ، ظروف آرد یا قوطی های روغن مناسب هستند. لوازمی که در کابینت های پایه آشپزخانه قرار می گیرند نیز شامل مایکروویو و ماشین ظرفشویی هستند. این طرح برای سالمندانی که در رسیدن به کمدهای دیواری یا حتی بالا رفتن از چهارپایه مشکل دارند عالی است.
طراحی کابینت آشپزخانه
 
کابینت های جلویی شیشه ای: چه شیشه های مات یا شیشه های شفاف ساده، این مواد پیچیده باعث می شود آشپزخانه یکپارچه، جادار و روشن به نظر برسد. از کابینت های جلویی شیشه ای می توان برای جداسازی قسمتی از کابینت های درب کشویی، برای نمایش مجموعه ای از ظروف فانتزی یا اشیاء تزئینی استفاده کرد. می‌توانید شیشه‌های شفاف، شیشه‌های مات، شیشه‌های پشت رنگ یا پرینت دیجیتال را انتخاب کنید تا جذابیت بصری را به کابینت‌های آشپزخانه اضافه کنید. همچنین افراد دوست دارند از نوارهای LED مخفی در قاب کابینت استفاده کنند تا محیطی روشن ببخشند.
 
کابینت های قفسه باز: برخی از کابینت های بالایی را با قفسه های باز تعویض کنید و قفسه های شناور در طراحی کابینت محبوبیت پیدا می کنند. کابینت های مینیمالیستی، فضایی را برای نمایش هنر دیواری آزاد می کنند و در نتیجه یک لمس شخصی منحصر به فرد می بخشند. حداقل یک دیوار بدون انباری در بالای سر می‌تواند آشپزخانه را سبک‌تر کند و قفسه‌های باز اضافه کند تا رنگ سبز کاملی برای لیوان‌های قهوه رنگارنگ، کتری‌ها، پوسترهای قاب‌بندی فانتزی و گیاهان کوچک گلدانی ایجاد کند. چند کابینت پایین تر در سطح بالایی به آشپزخانه ظاهری باز، مطبوع و بدون درز می بخشد
ترندهای محبوب در کابینت آشپزخانه
ترندهای کابینت ذخیره سازی آشپزخانه در سال 2021
 
کابینت‌های با فضای ذخیره‌سازی بیشتر محبوب هستند: مردم اکنون ترجیح می‌دهند آشپزخانه‌های خود را به دلیل محدودیت‌های سفر و قرنطینه در طول همه‌گیری، به خوبی نگهداری کنند. صاحبان خانه یاد گرفته اند که انباری منظم داشته باشند، غذاها را به راحتی در خانه بپزند، و کابینت ها اکنون برای به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی برای مواد غذایی طراحی شده اند. تعداد زیادی قفسه یا کابینت های دیواری برای نگهداری جیره خشک، تنقلات، سس ها، ترشی ها، چیپس و غیره لمینت های تمیز و ضد باکتری در حال حاضر با محبوب هستند. از این رو، صاحبان خانه ها کابینت هایی را انتخاب می کنند که به راحتی تمیز شوند. سطوح بدون تعمیر و نگهداری مانند سنگ، شیشه و لمینت در مقایسه با کابینت آشپزخانه با چوب معمولی مد هستند. سطوح کم تعمیر و نگهداری که می‌توانند به سالم‌تر شدن خانه‌ها کمک کنند، شامل سطوح بدون درز و جزئیات کمتر به دام انداختن میکروب هستند. لمینت های جدید که ضد باکتری، ضد قارچ و استریل شونده هستند، برای کابینت ها محبوبیت بیشتری خواهند داشت. همچنین ببینید: چگونه آشپزخانه خود را به طور موثر برای شما کار کنیم
طراحی آشپزخانه دارای تکنولوژی است
 
همانطور که آشپزخانه ها تکامل می یابند، تکنولوژی بیشتر در آنها تعبیه می شود. با دکوراسیون آشپزخانه طیف گسترده ای از ابزارهای هوشمند برای ادغام آسان وجود دارد. این فناوری در اکثر کارکردها و لوازم خانگی، از چراغ‌ها گرفته تا اجاق‌ها و کابینت‌های ساده با بسته شدن لمسی، استفاده می‌شود. نورپردازی هوشمند زیر کابینت نیز برای داشتن ظاهری التقاطی مورد توجه است. وسایل تخصصی مانند سرخ کن های هوا و آبمیوه گیری در حال ترند هستند. از آنجایی که خانواده ها به پختن، آشپزی، آزمایش و به اشتراک گذاری دستور العمل های آنلاین به صورت آنلاین می پردازند، به جایی در آشپزخانه خود برای تبلت، لپ تاپ یا دستیار مجازی نیاز دارند. برای این کار، کابینت‌های آشپزخانه این روزها دارای پورت‌های شارژ یا ایستگاه‌های اتصال بسیاری برای چنین دستگاه‌هایی هستند
رنگ های محبوب کابینت آشپزخانه
 
کابینت‌های آشپزخانه قبلی بیشتر رنگ قهوه‌ای داشتند، اما امروزه کابینت‌های مدولار آشپزخانه با رنگ‌های دوگانه ساخته می‌شوند یا رنگ‌های پاپ دارند. رنگ سفید همیشه آشپزخانه را بزرگتر نشان می دهد. رنگ سفید وقتی با زرد تازه، سبز تازه یا آبی دریایی ترکیب شود مد است. برای روشن یا روشن کردن کابینت ها، آنها را با استفاده از رنگ های جواهری روشن یا تیره مانند کابینت های مشکی، سرمه ای، سبز زمردی و حتی آلوئی برجسته می کنند. همچنین ببینید: نکات مهم آشپزخانه Vastu Shastra
نکاتی که باید در طراحی کابینت آشپزخانه رعایت کنید
 
    برای داشتن یک دکوراسیون بصری جذاب و هماهنگ، رنگ کابینت آشپزخانه، انتخاب کاشی، رنگ دیوار، رویه پیشخوان، کفپوش و لوازم خانگی را در نظر داشته باشید.
    موادی را انتخاب کنید که بادوام و مقاوم در برابر آسیب آب باشند.
    سخت افزار با کیفیت با طراحی و رنگ خوب را انتخاب کنید.
    احتمال خیس شدن لولاهای درب کابینت در زیر قسمت سینک وجود دارد. بنابراین، لولاهای فولادی ضد زنگ را در کابینت های پایینی انتخاب کنید.
    به غیر از روشنایی اصلی، چراغ های وظیفه نیز در زیر کابینت های آویز مورد نیاز است.
    از کابینت های بیش از حد در رنگ های تیره خودداری کنید، زیرا باعث می شود فضا به صورت تنگه هراسی به نظر برسد.
    هنگام طراحی کابینت باید به تهویه و نگرانی های ایمنی توجه داشت. آشپزخانه باید دارای پنجره و خنک و دارای نور کافی باشد.
    محل قرارگیری کابینت قطعا به شما کمک می کند تا از فضا به خوبی استفاده کنید. از کابینت های بالایی برای نگهداری وسایل کوچک و سبک مانند ست های شام، ظروف شیشه ای، ادویه جات و غیره استفاده کنید. کابینت های پایینی برای نگهداری وسایل سنگین تر ایده آل هستند.
    اگر کودکی در خانه وجود دارد، قفل کودک را در کابینت های پایین آشپزخانه انتخاب کنید.

[url=https://segoosheh.ir/%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC/][/url]
سبک های کابینت آشپزخانه چه سبک هایی هستند؟
 
چند سبک کابینت آشپزخانه که محبوب هستند عبارتند از سبک شیکر، کابینت های تخت با ظاهر چوب طبیعی و سخت افزار پنهان.
آیا کانترها با کف یا کابینت مطابقت دارند؟
 
هنگام انتخاب یک طرح رنگی برای آشپزخانه، میزها باید مکمل کابینت و کف باشند، اما رنگ ها نباید مطابقت داشته باشند.
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru