تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نکات برای انتخاب یک آپارتمان جدید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نکات برای انتخاب یک آپارتمان جدید
 
علم معماری هندی Shastra به پایه ای برای شناسایی و توسعه بهترین زیستگاه ها تبدیل شده است. آپارتمان ها و زمین های منطبق با به ساکنان کمک می کند تا زندگی خود را با شادی، ثروت، سلامت و رفاه بیشتر بگذرانند. این عمل باستانی در مناطق مسکونی، برای شناسایی بهترین مکان‌ها، زمین‌ها و سازه‌ها برای ساکنان و همچنین برای اهداف تجاری محبوبیت پیدا کرده است. همچنین ببینید: 5 قانون برای خرید خانه به نقل از Vastu
 
    نکات برای آپارتمان های جدید
    نکات برای ورود به آپارتمان
    جهت اتاق مطابق با Vastu
    پانچا تاتوا، تجزیه و تحلیل پنج عنصر
    Remedies برای آپارتمان ها
    سوالات متداول
        کدام ورودی برای آپارتمان بهتر است؟
        کدام آپارتمان رو به رو بهتر است؟
        آیا واقعا کار می کند؟
        پست های مرتبط
 
نکات برای آپارتمان های جدید
 
نکات برای ورود به آپارتمان
 
در هنگام ارزیابی طرح طراحی یا چیدمان قطعه یا هر ساختمان (مسطح یا آپارتمان) اولین نکته همیشه باید برای ورودی خوب باشد. ورودی کلید ورود مثبت و شادی برای کل خانواده است.
 
    هر فضای زندگی دارای 32 مکان ممکن است که می تواند به عنوان ورودی یک ساختمان باشد. هر یک از این 32 موقعیت اهمیت خاص خود را دارد و بر این اساس بر زندگی ما تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، یک ورودی در منطقه جنوب شرقی، منطقه بدون نقد، منجر به تاخیر در پرداخت می شود. ورودی جنوب غربی از جمله ورودی های کم سازگار با محیط زیست است و خانواده های ساکن در این گونه خانه ها در بیشتر موارد ممکن است با مشکلات مالی و ارتباطی مواجه شوند.
 
برعکس، اگر ورودی شما در ضلع شمالی باشد، می توانید انتظار موفقیت بزرگ در زمینه های مالی و تجاری و همچنین فرصت های شغلی خود را داشته باشید. اگر ملک یا آپارتمان انتخابی شما دارای ورودی بدون واستو نیست، همچنان می‌توانید با خرید ملک از راه‌حل‌های خاص استفاده کنید. همچنین ببینید: نکات برای خانه های رو به غرب
جهت اتاق مطابق با
 
مکان مناسب یک اتاق تضمین می کند که بیشترین بهره را از آن اتاق ببرید. هر اتاق بسته به منطقه ای که در آن قرار دارد، تأثیر مثبت یا منفی بر زندگی ساکنان خانه دارد. به عنوان مثال، یک اتاق نشیمن در منطقه شرقی برای توسعه و تقویت ارتباطات اجتماعی ایده آل است. از طرفی از اتاق خواب بین شرق و جنوب شرقی به گفته واستو باید اجتناب کرد. به گفته واستو، وضعیت خوابیدن در این نواحی باعث افزایش اضطراب می شود. و کسی با همسر اختلاف نظر دارد. در نواحی شمالی و شمال شرقی خانه باید از توالت فرنگی پرهیز کرد. این می تواند به طور جدی بر ایمنی و سلامت اعضای خانواده ساکن در خانه تأثیر بگذارد. برای آشپزخانه، جنوب شرقی یک منطقه ایده آل است. آشپزخانه ها نباید در مناطق شمال شرقی و جنوب غربی باشند.
پانچا تاتوا، تجزیه و تحلیل پنج عنصر
 
یک فضای زندگی به 16 منطقه یا جهت در فضا تقسیم می شود. هر منطقه یک عنصر کلیدی دارد که بر جنبه های مختلف زندگی ما تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، منطقه شمالی آب را به عنوان عنصر اصلی خود دارد. ویژگی های اصلی این منطقه ثروت، رشد، شغل، سود مالی و غیره است. در نتیجه هرگونه عدم تعادل در این منطقه به طور مستقیم بر سلامت شغلی، تجاری و مالی ساکنین تأثیر می گذارد. به همین ترتیب، آگنی عنصر اصلی منطقه جنوبی است. ویژگی اصلی منطقه جنوبی خواب و آرامش است.
 
    هنگام خرید خانه ، مکان باید خانه های مختلف و عناصر داخلی تشکیل دهنده خانه را بررسی کنید. اینها شامل آشپزخانه ها، توالت ها، بالکن ها، شیب ها، فضاهای باز، مخازن آب، باغ ها، خطوط خدمات، ذخیره آب همسایگان، زهکشی آب باران، ارتفاع ساختمان، شفت ها و غیره می باشد. منطقه خودش – جواب آب، هوا در شرق، آتش در جنوب، زمین در جنوب غربی و فضا در غرب.
 
 
اگر قبلاً ملکی را خریداری کرده باشید یا مبلغ رزرو را پرداخت کرده باشید، چه؟ در چنین مواردی، می توانید از چک چهارم - برنامه نویسی فضایی استفاده کنید. با استفاده از برنامه ها و تکنیک های مدرن ، نیازی به تخریب یا تخریب اموال خود ندارید. شما می توانید عناصر یک منطقه خاص را از طریق درمان ها و تکنیک های ساده و موثر متعادل کنید. استفاده از رنگ ها، اشکال، نورها، فلزات و نمادها در این زمینه بسیار موثر است. (بنیانگذار نویسنده، مهاواستو)
سوالات متداول
کدام ورودی برای آپارتمان بهتر است؟
 
هر جنبه اهمیت خاص خود را دارد. برای اطلاع از نظرات کارشناسان ما بیشتر بخوانید. حتی اگر آپارتمان انتخابی شما ورودی بدون واستو نداشته باشد، می توانید با خرید ملک از راه حل های خاصی استفاده کنید.
کدام آپارتمان رو به رو بهتر است؟
 
اگر از قوانین اساسی پیروی کنید، همه مسیرها به یک اندازه خوشایند هستند. درباره بهترین مسیرها با توجه به بیشتر بخوانید
آیا واقعا کار می کند؟
 
یک علم است، مانند یک قانون سرانگشتی که هنگام خرید ملک باید از آن پیروی کرد.
قوانین خرید آپارتمان

 
این روزها Flat یک کلمه رایج است، مردم هنگام استفاده از کلمه با کنجکاوی به گوینده نگاه می کنند. در این زمان خرید زمین و ساختن خانه دشوار است و حتی در پایتخت دشوارتر است. دلایل زیادی برای گرایش به آپارتمان وجود دارد که یکی از آنها افزایش سرسام آور قیمت زمین است.
 
و به همین دلیل است که بیشتر مردم به خرید آپارتمان تمایل دارند. این به عنوان یک راه عالی برای به دست آوردن مزایای مدنی با هزینه کم در نظر گرفته می شود. و در حال حاضر شرکت های توسعه دهنده در حال ساخت آپارتمان و فروش آپارتمان برای اجاره هستند.
 
مردم برای ماندن دائمی در پایتخت بیشتر به سمت آن آپارتمان های شرکت های توسعه گرایش پیدا می کنند.
 
اما پس از آن مردم فریب خورده و در هنگام خرید آپارتمان با مشکلات زیادی مواجه شدند. پس در خرید آپارتمان باید به نکات مهم توجه کرد و در هنگام خرید از قوانین و مقررات پیروی کرد. کاری را که باید انجام شود انجام دهید و از آنچه نیست اجتناب کنید.
 
مطالب [ نمایش ]
موقعیت آپارتمان:
 
اول از همه، مردم باید مکان یا مکان مورد علاقه خود را انتخاب کنند. لازم است مکان را با توجه به نوع مکانی که دوست دارند انتخاب کنند، در چه شرایطی احساس راحتی می کنند. و سپس بررسی کنید که سیستم حمل و نقل و ارتباط آن مکان چقدر پیشرفته است.
 
ببینید دفتر یا محل کار چقدر از آن مکان دور یا نزدیک است. دانستن سیستم حمل و نقل، امکانات شهری و در دسترس بودن و معایب چیزهای مهم از جمله بیمارستان ها، بانک ها، موسسات آموزشی، بازارها بسیار مهم است.
امنیت منطقه مسطح:
 
فرد باید 100% از ایمنی مکانی که قصد خرید آپارتمان را دارد مطمئن باشد.
 
از جنبه های مهم ایمنی از جمله محیط طبیعی آگاه باشید. زیرا آسودگی امنیت بیشتر از ناامنی بودن لذت بخش و شادی بخش است.
دانش مالک:
 
اول از همه باید مطمئن شوید که صاحب آن صادق و انسان خوبی است. به طوری که در طول زندگی با یک فرد خوب بودن چیز خوشایندی است.
 
اگر زیر دست صاحب بد بیفتی، زندگی از بین رفته است! خرید یک آپارتمان از یک مالک خوب و مودب آسان است.
انتخاب اندازه و کف تخت:
 
اندازه آپارتمان باید با توجه به اعضای خانواده انتخاب شود. بعد بحث مبلمان و سلیقه مطرح می شود. اینکه کدام سمت ساختمان به نفع شما خواهد بود بستگی به سلیقه شما دارد، پس حواستان به انتخاب باشد. سپس بحث در مورد طبقه مطرح می شود.
 
فکر می کنید چند طبقه برای شما مناسب است؟ از امکانات و مزایای ماندن در طبقه ای که می خواهید در آن بمانید، بدانید.
 
زیرا مزایا و معایب قرار گرفتن در طبقه پایین با مزایا و معایب قرار گرفتن در طبقه پایین مطابقت ندارد.
 
گرمای بیش از حد، جدا از اینکه زندگی در طبقه بالا را بدبخت می کند، برای چیزهای دیگری از جمله روف گاردن نیز مفید است.
مزایای ساختمان مسطح پیشنهادی:
 
وجود امکانات مدرن در آپارتمان های امروزی به چشم می خورد. و در این صورت امکانات زیادی از جمله سالن بدنسازی، زمین بازی کودکان، فضای اجتماعی، پارکینگ، استخر وجود دارد.
 
با تأیید تمام مزایا و معایب ساختمان در خارج و داخل، آپارتمان را انتخاب کنید. اکثر مردم آپارتمان های رو به جنوب را انتخاب می کنند اما درخواست می شود با توجه به موقعیت و محیط، آپارتمان را انتخاب کنند.
نوع مالکیت:
 
اول از همه، شما باید در مورد زمین متعلق به و همچنین تمام اطلاعات در مورد مالک بدانید. شما باید مطمئن باشید که می خواهید آپارتمان را از چه کسی دریافت کنید. حتماً آپارتمان را از شرکت یا مالک اصلی خریداری کنید.
 
اطلاع از آخرین سوابق زمینی که آپارتمان در آن واقع شده است برای اطمینان از ذکر نام فروشنده ضروری است.
 
و همچنین مهم است که بدانید آیا شرکت املاک ثبت شده و عضو REHAB است یا خیر.
بحث مهم در مورد رزرو پول:
 
از نظر پول رزرو بهترین کار این است که با 40 درصد پول توافق نامه را ثبت کنید. خریدار تخت باید T-IN داشته باشد. باید شرایط تخصیص مسطح را به خوبی درک کرد.
وضعیت ثبت نام:
 
بررسی کنید که آیا فروشنده مالک واقعی زمین است یا خیر و بررسی کنید که آیا عنوان زمین مشکلی دارد یا خیر. اطلاعات صحیح در مورد مالک واقعی زمین بدست آورید. زیرا لازم است قبل از خرید آپارتمان از مالک آن مطلع شوید.
حواستان به قضیه باشد:
 
به روز بودن پرداخت مالیات توسعه زمین بسیار مهم است زیرا دانستن اینکه آیا موارد یا دعوای حقوقی به دلیل عدم پرداخت مالیات وجود دارد یا خیر مهم است.
 
داشتن آگاهی مناسب در مورد اینکه آیا زمین قبلاً به هر دلیلی به حراج گذاشته شده است یا خیر، مهم است.
سازگاری طراحی:
 
باید دید آیا آپارتمان پیشنهادی مطابق با طرح و شرایط آپارتمان است زیرا اگر مطابق با طرح نباشد راجوک فضای اضافی را می شکند.
 
در صورت لزوم، اطلاعات کامل باید از مالکان همسایه اخذ شود. تنها در صورتی می توان یک آپارتمان را در این مرحله انتخاب کرد که با طرح مطابقت داشته باشد.
تایید RAJUK یعنی سازمان توسعه سرمایه:
 
در صورت ساخت بنا باید تایید راجوک معلوم باشد. اغلب دیده می شود که راجوک اجازه می دهد 5-6 طبقه باشد اما ساختمان 8-10 طبقه است.
 
در آن صورت به دلیل عدم رعایت قانون، راجوک متعاقباً فضای اضافی یا اضافی را می شکند.
تاسیسات گاز، آب و برق:
 
اگر بعد از گرفتن آپارتمان مشکل اضافی نمی خواهید، باید از امکانات گاز، آب و برق اطمینان حاصل شود. از مزایای لازم مطلع شوید.
 
اگرچه در حال حاضر امکانات گاز در آپارتمان های جدید ارائه نشده است. و باید اطلاعات صحیح در مورد پایداری کنتور را بدانید. از بقیه مزایای آن آگاه باشید.
آزمایش خاک زمین:
 
دانش کامل آپارتمان پیشنهادی مورد نیاز است. خاک زمین باید آزمایش شود تا بدانیم خاک چقدر سفت است و چقدر قابلیت دارد.
 
در حال حاضر حوض های پایتخت پر از خاک و آپارتمان سازی می شود و به همین دلیل نتیجه آزمایش خاک زمین مورد نیاز است.
بررسی صحیح زمین:
 
دانستن اطلاعات کامل در مورد اینکه آیا این آپارتمان در زمین شخصی دولتی است یا به نفع دولت است ضروری است. لازم است در مورد آن موارد در فهرست زمین های واگذار شده یا متروکه اطلاع داشته باشید.
 
وکالتنامه باید تایید شود. اگر فروشنده زمین را از طریق وکالتنامه تملک کرده باشد، بررسی صحت آن ضروری می شود. و آگاهی کامل از صحت یا عدم صحت وکالت ضروری است.
دانش صحیح در مورد اقساط:
 
اگر آپارتمان پیشنهاد خرید اقساطی باشد، در قرارداد باید جزئیاتی در مورد تعداد اقساط و زمان انتقال انجام شود.
 
همه چیزهای مهمی که باید در مورد آن بدانید:
 
عاقلانه است که ارزش بازار مساحت آپارتمان پیشنهادی را بررسی کنید.
 
هنگام خرید یک آپارتمان قدیمی باید اطلاعات کاملی در مورد صاحبان یا ساکنان آپارتمان های اطراف داشته باشید.
 
در صورت فروش مجدد تخت امکانات را ندیدم.
 
اینکه آیا زمین تا به حال به دلیل اجاره به مزایده گذاشته شده است یا خیر، باید از جزئیات آن اطلاع داشت.
موارد استثنا شده:
 
عجله بیش از حد، عدم تایید، ناآگاهی از قوانین و مقررات، عدم تمایل به مشاوره، بلاتکلیفی در زمان خرید آپارتمان.
 
نهایی: مشکل زود هنگام بهتر از مشکل بعدی است، بنابراین باید آگاهانه و بررسی همه چیز یک آپارتمان بخرید. خوشبختی بهتر از رنج است.