تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مشاوره جوانان تراجنسیتی یا افراد ترنس و غیر باینری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 
مشاوره جوانان تراجنسیتی یا افراد ترنس  و غیر باینری


مشاوره کمیت جوانان ترنسجندر و غیر باینری


 
تعداد فزاینده‌ای از جوانانی وجود دارند که خود را تراجنسیتی یا افراد ترنس  می‌شناسند، و در نتیجه، پزشکان و مشاوران به منبعی آگاهانه نیاز دارند که مبانی هویت و بیان جنسیتی را پوشش دهد.
 
این کتاب با ارائه توصیه‌ها و حمایت‌های روشن در مورد کار با جوانان تراجنسیتی یا افراد ترنس  و غیر دودویی با توجه به هویت، سلامت روان، زندگی شخصی و خانوادگی و انتقال پزشکی و اجتماعی آنها و همچنین ارائه منابع اضافی و فهرست‌های خواندنی، به این نیاز پاسخ می‌دهد. .
 
کریگر همراه با اطلاعات اولیه مورد نیاز برای درک مشتریان ترنس‌جندر، این دانش عمومی را برای کار با نوجوانان ترنس‌جندر در مرحله‌ای که می‌تواند بحرانی‌ترین و مشکل‌سازترین مرحله زندگی یک فرد ترنس باشد، به کار می‌گیرد. به طور خاص، مسائل آگاهی و بیان هویت جنسی برای جوانان همراه با چالش های ذهنی و جسمی که بلوغ ایجاد می کند مورد بحث قرار می گیرد. این راهنما به مشاوران و درمانگران اطلاع می‌دهد تا از نوجوانان تراجنسیتی یا افراد ترنس  در عمل خود حمایت کنند و در عین حال ابزارهای لازم را برای باز کردن گفتگو در مورد مسائل تراجنسیتی یا افراد ترنس  در خانواده‌ها و مدارس فراهم می‌کند.
ستایش
 
"من از خواندن این کتاب واقعاً فوق العاده خوشحال شدم. صدای کریگر معتبر، صادقانه و شخصی است. او تجربه گسترده خود را با صدای افراد ترنس و سایر پزشکان ترکیب می کند تا یک کتابچه راهنمای آموزنده و آسان برای هضم مناسب برای درمانگران جدید و باتجربه ایجاد کند.
 
- لورا اریکسون-شروت، دکتر، کارشناسی ارشد، روانپزشک و نویسنده (خودهای ترنس بدن ترنس / «شما در حمام اشتباهی هستید!» و 20 افسانه و تصور نادرست دیگر درباره ترنسجندرها و افراد ناسازگار با جنسیت).
 
ایروین کریگر یک جامع جنسیتی برای کشف جنسیت جوانان به ما داده است. او با استفاده از خرد حرفه‌ای و شفقت شخصی خود، جلدی نوشته است که باید در قفسه کتاب‌های هر متخصص بهداشت روانی باشد که متعهد به ارائه هر فرصتی به جوانان برای تبدیل شدن به اصیل‌ترین خود جنسیتی است.
 
— دایان ارنسفت، دکتری، مدیر سلامت روان، مرکز جنسیت کودک و نوجوان و نویسنده کتاب کودک خلاق جنسیتی
 
کتابی جامع و مفید برای درمانگران و همچنین والدین و افرادی که می‌خواهند درباره تنوع جنسیتی و گزینه‌های انتقال اطلاعات بیشتری کسب کنند. کریگر این توانایی را دارد که مسائل پیچیده را بپذیرد و آنها را ساده و قابل درک کند. این یک کتاب عالی برای درمانگری است که تازه شروع به کار با مشتریان تراجنسیتی یا افراد ترنس  کرده است، یک پزشک با تجربه تری که می خواهد با یک همکار با تجربه مشورت کند، یا معلمی که به دنبال ارائه کتابی در مورد مشاوره جوانان ترنسجندر و خانواده هایشان است.
 
—کاترین (کیت) راچلین، دکتری. روانشناس بالینی/کارشناس ارشد جنسیت
 
با توجه به علاقه فزاینده به مراقبت های مثبت جنسیتی برای نوجوانان ترنس و غیر باینری، کتاب ایروین کریگر درست به موقع می رسد. این می تواند شکاف گسترده ای را در ادبیات حرفه ای که می خواهند از مراقبت بالینی اخلاقی برای جوانان و خانواده های آنها حمایت کنند، پر می کند.
راهنمای مشاوره و روان درمانی با مشتریان لزبین، همجنس گرا، دوجنس گرا و ترنسجندر، ویرایش دوم
راهنمای مشاوره و روان درمانی با مشتریان لزبین، همجنس گرا، دوجنس گرا و تراجنسیتی یا افراد ترنس

سکستراپی در کرج
 
ویرایش دوم کتاب راهنمای مشاوره و روان درمانی با مشتریان همجنس‌گرا، همجنس‌گرا و دوجنس‌گرا برای ایجاد زمینه‌های دانشی است که در ویرایش اول توضیح داده شده است و در عین حال حوزه‌های جدید و نوظهور بورس تحصیلی در رابطه با روان‌درمانی با مشتریان LGB را نیز شامل می‌شود. ویرایش دوم بر زمینه‌های فرهنگی پیچیده افراد لزبین، همجنس‌گرا، دوجنس‌گرا و تراجنسیتی یا افراد ترنس  (LGBT)، ارائه روان‌درمانی به مشتریان دگرباش جنسی در طیف وسیعی از نگرانی‌ها، و مسائل اجتماعی/سیاسی نوظهور تمرکز دارد.
 
در این نسخه کاملاً به روز شده، ویراستاران توجه انتقادی را بر نیاز به افزایش درک ما از مشتریان لزبین، همجنس‌گرا، دوجنس‌گرا و تراجنسیتی یا افراد ترنس  متمرکز می‌کنند. آنها حوزه‌های جدید و نوظهور تحصیلی را در بر می‌گیرند و پیامدهای تغییرات اخیر در جامعه ما، از جمله مبارزات سیاسی برای اتحادیه‌های مدنی همجنس‌گرایان، ازدواج، و حقوق فرزندخواندگی را منعکس می‌کنند. این جلد بر زمینه‌های فرهنگی پیچیده افراد لزبین، همجنس‌گرا، دوجنس‌گرا و ترنس‌جندر تمرکز دارد و چگونگی ارائه روان‌درمانی مؤثر در طیف وسیعی از نگرانی‌های ارائه‌شده را بررسی می‌کند. نویسندگان بر اهمیت تأیید با مشتریان همجنس‌گرا، همجنس‌گرا، دوجنس‌گرا و تراجنسیتی یا افراد ترنس  در سراسر دنیا تأکید می‌کنند. این ویرایش دوم کتاب راهنما یک منبع ضروری برای همه درمانگران، مشاوران و محققان خواهد بود.
 
انجمن مطالعات روانشناختی مسائل لزبین ها، همجنس گرایان و دوجنس گرایان) دریافت کرد. با تصویب دستورالعمل‌های روان‌درمانی با مشتریان همجنس‌گرا، همجنس‌گرا و دوجنس‌گرا (کمیته نگرانی‌های همجنس‌گرایان، همجنس‌گرایان و دوجنس‌گرایان، )، علاقه و توجه به حوزه‌های تحقیق و عمل با همجنس‌گرایان، افزایش یافته است. ، و مشتریان دوجنسه.